abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122582011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
En daar zouden Marokkanen zijn, want..?

Het hele verhaal is gewoon bullshit. Maar je mag straks wanneer het echte nieuws uitkomt uitgebreid je excuses maken. Zo ben ik dan wel weer.
Kleine, maar essentiële correctie: jij denkt dat het bullshit is. Dat is een mening, en niet meer dan dat.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_122582043
De waarheid komt wel boven tafel. De pliesie zal snel genoeg merken wanneer er iets niet klopt aan haar verhaal.
pi_122582085
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
De waarheid komt wel boven tafel. De pliesie zal snel genoeg merken wanneer er iets niet klopt aan haar verhaal.
En wanneer het verhaal wel gewoon klopt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_122582131
Oh, en het gebruik van termen als pubersnolletje doet me bijna denken dat je je in wilt dekken...
pi_122582291
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:09 schreef Ferdo het volgende:
Oh, en het gebruik van termen als pubersnolletje doet me bijna denken dat je je in wilt dekken...
Vertel.

Het zal wel weer zo'n verzonnen verhaal zijn van een meisje die dronken was, van haar fiets flikkerde o.i.d. en toen dat verhaal heeft verzonnen omdat dr ouders niet mogen weten dat ze teveel gezopen had/aan het stappen was terwijl ze eigenlijk bij een vriendin zou zijn. Dat zie je wel vaker bij dat soort grut.
pi_122582343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:14 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Vertel.

Het zal wel weer zo'n verzonnen verhaal zijn van een meisje die dronken was, van haar fiets flikkerde o.i.d. en toen dat verhaal heeft verzonnen omdat dr ouders niet mogen weten dat ze teveel gezopen had.
Rot op mang met je vreemde manier van slachtoffers verdacht maken :r
pi_122582437
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:16 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Rot op mang met je vreemde manier van slachtoffers verdacht maken :r
Ik heb naar aanleiding van dit verhaal eens even rondgevraagd bij ons in de moskee en niemand heeft bevestigd dat ze een meisje hebben lastig gevallen en geslagen. Het zal in ieder geval niet de eerste keer zijn dat zo'n meisje werd aangezien voor hoer, dankzij haar losse mentaliteit en klederdracht. Mijn broeders liegen niet wanneer hen dit wordt gevraagd, maar dat kan ik van jullie kazen niet zeggen.
pi_122582490
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik heb naar aanleiding van dit verhaal eens even rondgevraagd bij ons in de moskee en niemand heeft bevestigd dat ze een meisje hebben lastig gevallen en geslagen. Het zal in ieder geval niet de eerste keer zijn dat zo'n meisje werd aangezien voor hoer, dankzij haar losse mentaliteit en klederdracht.
Het zal ook niet de eerste keer zijn dat in een moskee iedereen uit zijn nek loopt te lullen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_122582521
quote:

[..]

Ik heb naar aanleiding van dit verhaal eens even rondgevraagd bij ons in de moskee en niemand heeft bevestigd dat ze een meisje hebben lastig gevallen en geslagen. Het zal in ieder geval niet de eerste keer zijn dat zo'n meisje werd aangezien voor hoer, dankzij haar losse mentaliteit en klederdracht.
Ja, de daders zouden dat anders inderdaad wel gewoon zeggen, hé? _O-

En als dat laatste je dwars zit verhuis je natuurlijk gewoon. Tussen al die zondaars kun je immers niet leven.
pi_122582571
quote:

[..]

Ik heb naar aanleiding van dit verhaal eens even rondgevraagd bij ons in de moskee en niemand heeft bevestigd dat ze een meisje hebben lastig gevallen en geslagen. Het zal in ieder geval niet de eerste keer zijn dat zo'n meisje werd aangezien voor hoer, dankzij haar losse mentaliteit en klederdracht. Mijn broeders liegen niet wanneer hen dit wordt gevraagd, maar dat kan ik van jullie kazen niet zeggen.
Kans is groot dat 5 jongens die een meisje in elkaar timmeren nooit de binnenkant van een moskee hebben gezien.
pi_122582635
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Kans is groot dat 5 jongens die een meisje in elkaar timmeren nooit de binnenkant van een moskee hebben gezien.
Ja, want gelovigen zouden zoiets nooit doen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_122582642
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

en toch zijn hier en daar geregegelde straatmishandelingen veel beter dan een zelfmoordaanslag op een drukke plek. :X
pi_122582697
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, want gelovigen zouden zoiets nooit doen. :')
Jep, dat is precies wat er staat. Bijna letterlijk.
pi_122582706
quote:

[..]

"Jullie kazen"

Ik weet genoeg. :')
pi_122583953
Stigmatiserend topic :r overduidelijk gepost om een bepaalde groep slecht af te schilderen terwijl maar een hele kleine minderheid van die groep daadwerkelijk zich schuldig maakt aan criminele activiteiten maar neeeeee hoor door dit soort topics wordt de hele groep erop aangekeken.
:r
pi_122583968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Stigmatiserend topic :r overduidelijk gepost om een bepaalde groep slecht af te schilderen terwijl maar een hele kleine minderheid van die groep daadwerkelijk zich schuldig maakt aan criminele activiteiten maar neeeeee hoor door dit soort topics wordt de hele groep erop aangekeken.
:r
_O-
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 februari 2013 @ 02:39:22 #92
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_122584301
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:03 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Wrong.

The American occupation of Iraq ended in 2011. Iraq is a country with a Shia majority and a large Sunni minority.

Iran daarentegen is Soenni
. Je kletst maar uit je nek.
You made my day. _O- :D _O-

Dit topic is wel lachwekkend geworden. :')
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 7 februari 2013 @ 04:49:47 #93
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_122584657
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:03 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Wrong.

The American occupation of Iraq ended in 2011. Iraq is a country with a Shia majority and a large Sunni minority.

Iran daarentegen is Soenni. Je kletst maar uit je nek.
Iran is unique in the Muslim world because its population is overwhelmingly more Shia than Sunni (Shia constitute 92% of the population) and because its constitution is theocratic republic based on rule by a Shia jurist.

:W
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_122584664
quote:
3s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:22 schreef beequeen het volgende:
Overheen gelezen waarschijnlijk.

[..]

Weer dat kleine groepje Marokkanen-on-tour dat door heel Nederland trekt en terreur zaait.
pi_122585513
Als ze over onz praten, we heb nietz gedaan, alsnog willen ze onz haten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_122585517
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:25 schreef Nielsch het volgende:
Wat doet Iran ertoe? 't Gaat erom dat die islammongolen ook hier zitten en de boel verneuken.
En hooligans zijn ineens allemaal christelijk? Zolang we 't maar op een religie kunnen gooien is 't goed.
pi_122585544
quote:
Wat doet Iran ertoe? 't Gaat erom dat die islammongolen ook hier zitten en de boel verneuken.
Het doet er zeker wel toe, het toont aan dat mensen die het hardst ' Islam zus Islam zo' eigenlijk belachelijk weinig over de realiteit weten en in hun eigen versie van de wereld leven.

Voordat mensen gaan janken over mening uiten en what not; iedereen mag zijn mening uiten, maar als die gebaseerd is op feitelijke onjuistheden(Iran is Soennitisch, Irak-Iran oorlog ging om religie, de aarde is plat) dan is je mening waardeloos en ga je snel foute conclusies trekken.
Dan moet je er nier raar van kijken als mensen met verstand van zaken je op je plaats zetten.
pi_122585728
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:41 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het doet er zeker wel toe, het toont aan dat mensen die het hardst ' Islam zus Islam zo' eigenlijk belachelijk weinig over de realiteit weten en in hun eigen versie van de wereld leven.

Voordat mensen gaan janken over mening uiten en what not; iedereen mag zijn mening uiten, maar als die gebaseerd is op feitelijke onjuistheden(Iran is Soennitisch, Irak-Iran oorlog ging om religie, de aarde is plat) dan is je mening waardeloos en ga je snel foute conclusies trekken.
Dan moet je er nier raar van kijken als mensen met verstand van zaken je op je plaats zetten.
En wat heeft dat allemaal dan precies te maken met de knokpartij uit de OP en de kutmarokkaantjes die onze vrouwen en dochters aanzien voor kankerhoeren?
pi_122585750
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En hooligans zijn ineens allemaal christelijk? Zolang we 't maar op een religie kunnen gooien is 't goed.
Statistieken liegen er anders niet om. Ruim de meerderheid van alle mannelijke Marokkaanse jongeren onder de 23 is in aanraking gekomen met politie en justitie. Bij de autochtone Nederlanders ligt dat cijfer ergens in de 20%.
pi_122586781
quote:

Iraniërs verneuken hier de boel? Oke :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Voorschrift op 07-02-2013 10:39:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')