Jean Pierre le Douchequote:
oh en mij nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend hier naast me mag hamerhaaitje meteen wel
Jij bent geen fan van Le Lequote:
Hoihoi vriend van VAquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend hier naast me mag hamerhaaitje meteen wel
wie zegt datquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van Le Le
*Vriend van VA zegt hoi terug*quote:
Dan mag hij jou vast ook welquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie zegt dat
Nee maar skinnyjeans is wel een bazenlied
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan mag hij jou vast ook wel
Elleuwquote:
Ik heb nog geen kinderen dus geen ideequote:
Nee, ik bedoel dan ook met jou ventjequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kinderen dus geen idee
Beetje late reactie, was werkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De Bijlmer ligt ook in Masterdam?
Haha, met mij wel oke hoor. Beetje rustig aan doen vandaag.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dan ook met jou ventje
quote:
Goed hoorquote:
Volgens mij hangt Duivendrecht er nog ergens tusseninquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje late reactie, was werken. En nee, Amsterdam en Amsterdam Zuidoost zijn twee verschillende steden, die fout word vaak gemaakt.
Weer wat geleerd dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje late reactie, was werken. En nee, Amsterdam en Amsterdam Zuidoost zijn twee verschillende steden, die fout word vaak gemaakt.
Duivendrecht ligt best ver van amsterdam af nog.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij hangt Duivendrecht er nog ergens tussenin
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Goed hoormorgen een tentamen maatschappijleer, maar dat gaat wel lukken!
En met jou?
Klinkt goed man. Nog naar de sportschool geweest of vandaag even nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, met mij wel oke hoor. Beetje rustig aan doen vandaag.
De Bijlmer ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duivendrecht ligt best ver van amsterdam af nog.
Ga 3 keer per weekquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed man. Nog naar de sportschool geweest of vandaag even niet
Naast de regen wel okay thanks ouwequote:
Okay. Ik zou eigenlijk ook weer actief naar de gym moetenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga 3 keer per weekdus om de dag meestal. Spieren moeten ook beetje rust hebben he
doe veel krachttraining dus
Je hebt geen idee of ik goed heb geleerd, beetje aanmoedigen zonder er verstand van te hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in![]()
Hier wel okay. Vandaag zal ik iets vroeger klaar zijn met werken
Maar het regent en dat maakt me woest![]()
Speel dan ook iets vriendelijkers. Peppa pig of Dora ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga steeds dood in the elder scrolls
ELDER SCROLLSquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga steeds dood in the elder scrolls
Duivendrechtligt vast aan Amsterdamquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duivendrecht ligt best ver van amsterdam af nog.
Zoals gezegd is dat een kwestie van vertrouwenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt geen idee of ik goed heb geleerd, beetje aanmoedigen zonder er verstand van te hebben
Maar je zit toch binnen met ons
Of The Simsquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Speel dan ook iets vriendelijkers. Peppa pig of Dora ofzo
Toch is het nog wel een half uur met de trein van Duivendrecht naar A`dam. Apartquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Duivendrechtligt vast aan AmsterdamEn idd daarna komt Z-O.
Zo, dat was mijn les vandaag.
Naar A'dam Centraal bedoel je?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch is het nog wel een half uur met de trein van Duivendrecht naar A`dam. Apart
Nopequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:04 schreef JRRY het volgende:
Hoezo, het is toch gewoon een 'stadsdeel' net als Oost, West, Noord en Zuid?
Een half uur? Er gaat een metro door Duivendrecht naar de Bijlmer en verder duurt het geen half uur hoor. Je zal wel in de war zijn met een andere plaats vrees ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch is het nog wel een half uur met de trein van Duivendrecht naar A`dam. Apart
Uhu. Wel met de sprinter danquote:
haha mooiquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Naast de regen wel okay thanks ouwe
Kan wel ja, zitten veel onzinnige kut stationnetjes tussen maar 't ligt achter Amsterdam Amstelquote:
12 minuten volgens de NS naar Centraalquote:
Nogal ja., Bijlmer-Arena, Amstel. Holendrecht, Muiderpoort blablablaquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan wel ja, zitten veel onzinnige kut stationnetjes tussen maar 't ligt achter Amsterdam Amstel
Van Bijlmer ArenA naar Centraal?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
12 minuten volgens de NS naar Centraal
Gisteren eerste nummer 1 plaats in de top 100 dus primaquote:
Vanaf Duivendrecht dus dat zal nauwelijks een verschil maken.quote:
Woooop woooopquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gisteren eerste nummer 1 plaats in de top 100 dus prima
Neuh 2 min ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanaf Duivendrecht dus dat zal nauwelijks een verschil maken.
Oef, deze opmerking is een beetje jammerquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woooop woooop
Ik heb nog nooit op 1 gestaan![]()
Huh wekelijks toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woooop woooop
Ja dat ik daar blij om benquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oef, deze opmerking is een beetje jammer
I can smell the sarcasm from over here.quote:
inb4 msacrasquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I can smell the sarcasm from over here.
Arenaquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ELDER SCROLLS
Welke speel je?
Ja die trein die stopt om de 2 minutenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
Dafuq, Centraal naar Bijlmeer duurt 15 minuten![]()
3 minuten langer dan Duivendrecht![]()
Ja even openbaar maken op 4chan enzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
PP. Ik heb je mijn emailadres gegeven met een reden. niet om mijn persoonsgegevens door te zoeken op google
Kun je beter fietsenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die trein die stopt om de 2 minuten
Ja daar heb ik jouw piemOl-fotos ook opgezet gister.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja even openbaar maken op 4chan enzo
Ik ook niet, wel eens op twee he stuartquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woooop woooop
Das vervelend jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die trein die stopt om de 2 minuten
Ja erg he, de treinen rijden binnen amsterdam ook echt met 10 kilometer per uurquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
Dafuq, Centraal naar Bijlmeer duurt 15 minuten![]()
3 minuten langer dan Duivendrecht![]()
Ja, met een monster scorequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel eens op twee he stuart
Die waren vertrouwelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar heb ik jouw piemOl-fotos ook opgezet gister.
dat is zo sadquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als je van Zuidoost naar Slotervaart moet ofz.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je beter fietsen
Mits het niet regent
Obviously
Wat een bizar verschil zegquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja erg he, de treinen rijden binnen amsterdam ook echt met 10 kilometer per uur_ Toen ik in Utrecht op school zat begin dit jaar kon ik kiezen om vanaf Sloterdijk te gaan, 45 minuten, of om op Amstel op te stappen, dat is maar 20 min
Moet je nagaan, en dat is de sneltrein
Uiteraard. Dan kun je beter een auto stelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet als je van Zuidoost naar Slotervaart moet ofz.
Ja en dan negerns parkeerplek vinden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uiteraard. Dan kun je beter een auto stelen
Met de auto door Amsterdam is ook huilen met de pet opquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uiteraard. Dan kun je beter een auto stelen
Dan steel je zo'n Holleeder scooterquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de auto door Amsterdam is ook huilen met de pet op
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan steel je zo'n Holleeder scooter
Sowiesoquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt proberenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dus dat doe ik sowieso nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt proberen
Drama is leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dus dat doe ik sowieso nietMaar ik heb in Amsterdam op school gezeten. en dan zag je wel wat een drama dat was door de stad.
Ja dat kan je wel voorspellenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dus dat doe ik sowieso nietMaar ik heb in Amsterdam op school gezeten. en dan zag je wel wat een drama dat was door de stad.
Hoe kom je aan 4,908 followers? Heb er 150 ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
1,086
TWEETS
143
FOLLOWING
4,908
FOLLOWERS
Waarom stijgt het nauwelijks? Ik had allang een miljoen volgers moeten hebben
Helemaal niet. Sowieso is 4908 veel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
1,086
TWEETS
143
FOLLOWING
4,908
FOLLOWERS
Waarom stijgt het nauwelijks? Ik had allang een miljoen volgers moeten hebben
Weet ik veelquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 4,908 followers? Heb er 150 ofzo
Welnee man. Ik wil invloed en macht en dan heb ik miljoenen volgers nodigquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Helemaal niet. Sowieso is 4908 veel.
Dan wil ik je ook wel followenquote:
ik 23quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 4,908 followers? Heb er 150 ofzo
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ben je bekend. Ik ken geeneens 4000 mensen joh. Denk ik.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ik wordt wel gevolgd door een level 69 tieneraccount
Waarom volgen zij jou dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Ik volg zelf ook maar iets van 140 mensen geloof ik
whut?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ik wordt wel gevolgd door een level 69 tieneraccount
Ja 'get followers' accounts.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Ik volg zelf ook maar iets van 140 mensen geloof ik
Dat weet ik niet. Zullen wel niets beters te doen hebbenquote:
Je Pizzaquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
Heel Twitter stelt natuurlijk geen ruk voor. Ik heb er nog nooit 1 zinnig bericht op gepost
Twitter is niet voor zinnige berichtenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
Heel Twitter stelt natuurlijk geen ruk voor. Ik heb er nog nooit 1 zinnig bericht op gepost
Niemand leest die shit. Echt, ik weet nooit iets te melden. Ik ga dit eten, yayquote:
Echt de helft van je berichten gaan over eten inderdaadquote:
Je moet ook met je volgers en volgend gaan discusseren enzo. Das leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand leest die shit. Echt, ik weet nooit iets te melden. Ik ga dit eten, yay
Wat een flauwekul allemaal. Maar goed, het zal wel
Ja, spannend tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt de helft van je berichten gaan over eten inderdaad
Ik niet. Ik word alleen maar boos danquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je moet ook met je volgers en volgend gaan discusseren enzo. Das leuk.
quote:
Twitterbeefquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gozer had laatst beef met glennis grace en is op bnn gekomen daardoor
Nou, die gozer dus. Ze smoel bedekt met zo'n sjaaltjequote:
over de twitter ofwa?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kortlontje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Ik word alleen maar boos dan![]()
Oh. Ja heb ik gezien.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee hoorquote:
Gemerktquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor
Alleen als mensen het niet met mij eens zijn![]()
Oh neehoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die gozer dus. Ze smoel bedekt met zo'n sjaaltje
Wel kort lontje dus.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik had al zo'n vaag vermoedenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee rossen
[..]
Nee is een vriend van Ro-ald
Ja, ik kan inderdaad zomaar ontploffenquote:
Je hebt wel een kort lontje, ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor
Don't push itquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt wel een kort lontje, ben het niet met je eens.
Jij hebt ook een kort lontje zag ik gister, wel erg kortquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pas op pas op.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Deed jij niet aan judo ventje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was cute boy boosquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt ook een kort lontje zag ik gister, wel erg kort
nee ik bedoelde het anders, laat maarquote:
Okayquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het anders, laat maar
Hoezod at dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan krijg je er gelazer meequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vechten doe je op de straat niet in de gymzaal
Leg ns uit danquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Niemand die mijn foute opmerking snapt sjonge jonge
De pizza wordt nooit zo heet gegeten als hij opgediend wordtquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was het ook niet grappigquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Niemand die mijn foute opmerking snapt sjonge jonge
PP dmde mij gister pics over hoe kort zijn lontje wel wasquote:
eww wat een hommoquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PP dmde mij gister pics over hoe kort zijn lontje wel was
Het eerste wat in me opkomt is echt heel fout, ik hoop niet dat dat het is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PP dmde mij gister pics over hoe kort zijn lontje wel was
Laat iedereen in zijn waarde.quote:
zijn piem0l hihiquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het eerste wat in me opkomt is echt heel fout, ik hoop niet dat dat het is.
Zeg dan wat t was dan.
Prijzen worden wel eens verlaagd toch?quote:
Nou zeg maar gerust piemOl-tje hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
gedsie. nee toch.![]()
piem0l iew dat is nog fouter.
Ik geloof het niet pics.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou zeg maar gerust piemOl-tje hoor
hihiquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
gedsie. nee toch.![]()
piem0l iew dat is nog fouter.
banaan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihiwat dacht jij dan?
Achja gebeurt welleens dat er ruzie is met wat jongens uit een ander dorpje en als ze dan hier komen zijn ze net zo snel weer wegquote:
Een hele groep staat dan klaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Achja gebeurt welleens dat er ruzie is met wat jongens uit een ander dorpje en als ze dan hier komen zijn ze net zo snel weer weg
Waarom niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kijk nooit iemand recht in de ogen wanneer diegene een banaan eet
Baiquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot vanavond mensen![]()
doeiquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
werkzequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
Neem een vriendinquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey ik moet toch ergens mij seksuele frustratie op kwijt kunnen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey ik moet toch ergens mij seksuele frustratie op kwijt kunnen
Impliceren dat dat makkelijk isquote:
Hij heeft mij toch.quote:
Nee ik weet er alles van helaasquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Impliceren dat dat makkelijk is
Jij hebt taxquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik weet er alles van helaas
flikker. hihiquote:
Ik ook eerst 17 jaar. Met die ervaringen daarna had ik best nog forever single willen zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar toch ben ik 19 jaar alleen geweest
Zo goedkoopquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
JRRY, kreeg dit in mijn mail van livenation
http://www.livenation.nl/(...)w-world-tour-tickets
ja ik ook man, mja soms gebeuren bepaalde dingen nou eenmaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook eerst 17 jaar. Met die ervaringen daarna had ik best nog forever single willen zijn
Heb je ze opgegeten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb zo'n beetje mijn hele basisschoolklas verslonden op de basisschool
as alwaysquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo goedkoop![]()
Maar ik hoorde ook dat er nu al kaartjes op internet voor 150 euro enzo worden aangeboden?![]()
4quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:49 schreef JRRY het volgende:
Oh ze doen dit jaar op school ook roosjes, ben benieuwd hoeveel ik dr krijg![]()
Ik ga voor minstens 1.
Doen ze hier al elk jaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:49 schreef JRRY het volgende:
Oh ze doen dit jaar op school ook roosjes, ben benieuwd hoeveel ik dr krijg![]()
Ik ga voor minstens 1.
Lulquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je verdient het, je piem0l heeft echt een geweldige vorm
Achja hier hadden ze eerst alleen een krantje.quote:
DIT GAAT TE FURRRRquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je verdient het, je piem0l heeft echt een geweldige vorm
Ik ging altijd voor nul, altijd precies goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:49 schreef JRRY het volgende:
Ik ga voor minstens 1.
VMBOquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
op mijn school doen ze daar ook niet aan geloof ik, maar van onze school zijn 30 procent vrouwen en daar dan nog 20 - 25 procent moslim
OMG IK OOKquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ging altijd voor nul, altijd precies goed
Ik moet er sws 1 krijgen anders is mn reputatie naar de klotequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ging altijd voor nul, altijd precies goed
HAHAHAH DOMBOO WANTJ E ZAT OP VMBO HIHAHOxdxdquote:
Dat is best kansloosquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef JRRY het volgende:
heeuh je kan eigenlijk ook best zelf berichtjes naar jezelf sturen in de valentijnskrant.
Ja he en dan moesten anderen altijd die rozen de hele dag mee slepen, echt blij dat wij dat niet hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook echt awesome was dat
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef JRRY het volgende:
heeuh je kan eigenlijk ook best zelf berichtjes naar jezelf sturen in de valentijnskrant.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HAHAHAH DOMBOO WANTJ E ZAT OP VMBO HIHAHOxdxd
ja man, slecht hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HAHAHAH DOMBOO WANTJ E ZAT OP VMBO HIHAHOxdxd
ja stel je voor dat je je vertild aan die rozen pfoe hequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja he en dan moesten anderen altijd die rozen de hele dag mee slepen, echt blij dat wij dat niet hebben
Klopt is ook voor schoolquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat gaatje is toch te klein man
Inderrdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die niet VWO hahahahahahah
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
die hebben geen levenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die niet op hun 16de al een universitaire titel hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
nurdjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |