Jean Pierre le Douchequote:
oh en mij nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend hier naast me mag hamerhaaitje meteen wel
Jij bent geen fan van Le Lequote:
Hoihoi vriend van VAquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend hier naast me mag hamerhaaitje meteen wel
wie zegt datquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van Le Le
*Vriend van VA zegt hoi terug*quote:
Dan mag hij jou vast ook welquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie zegt dat
Nee maar skinnyjeans is wel een bazenlied
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan mag hij jou vast ook wel
Elleuwquote:
Ik heb nog geen kinderen dus geen ideequote:
Nee, ik bedoel dan ook met jou ventjequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kinderen dus geen idee
Beetje late reactie, was werkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De Bijlmer ligt ook in Masterdam?
Haha, met mij wel oke hoor. Beetje rustig aan doen vandaag.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dan ook met jou ventje
quote:
Goed hoorquote:
Volgens mij hangt Duivendrecht er nog ergens tusseninquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje late reactie, was werken. En nee, Amsterdam en Amsterdam Zuidoost zijn twee verschillende steden, die fout word vaak gemaakt.
Weer wat geleerd dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje late reactie, was werken. En nee, Amsterdam en Amsterdam Zuidoost zijn twee verschillende steden, die fout word vaak gemaakt.
Duivendrecht ligt best ver van amsterdam af nog.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij hangt Duivendrecht er nog ergens tussenin
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Goed hoormorgen een tentamen maatschappijleer, maar dat gaat wel lukken!
En met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |