quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toch wel op de grote markt?
Ga ik met een verrekijker vanuit de zwarte ruiter meekijken samen met Yuki
(geen idee hoe jullie er uitzien, maar goed)
Ipv met ze alle naar mij gaan kijken kunnen we ook een keer met ze alle een drankje doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, en ik vanuit de Zeta of Boterwaag, voor een leuk totaalbeeld
Ik ben voor hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ipv met ze alle naar mij gaan kijken kunnen we ook een keer met ze alle een drankje doen.
Van de zetta, zwarte ruiter, boterwaag en eindigen in die cocktail tent
En dan tram in rollen via de tramtunnel
Van zure mannen krijg je dat te horen, ja. Die moet niemand willen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:16 schreef Andromache het volgende:
Ik vind de lovende reacties op Silenus' profiel wel wat typisch. Als je dat als vrouw typt, krijg je naar je hoofd geslingerd dat je een verzuurde kut hebt.het is oneerlijk!
Juistquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van zure mannen krijg je dat te horen, ja. Die moet niemand willen.
Vavoom inderdaad!quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben voor hoor![]()
Wordt m'n eerste Fok! meeting![]()
Eindigen met een Long Island Ice Tea in de Vavoom
nee. niet altijd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef Jimbo het volgende:
foksters daten is altijd leuk
jammer dat je na een tijdje zn reputatie opbouwt alleen
Ik weet het alleen van paiq.. maar binnen een uur krijg ik zo 15-20 speeddate uitnodingenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:08 schreef outcast_within het volgende:
Op badoo. Ik klik op een meisje niks bijzonders. 1300 profielbezoeken in een maand. Ik kijk even naar mijn charmante profiel... 14 profiel bezoeken.
Volgens mij word je als vrouw helemaal suf benaderd of valt dat wel mee?
Veel importquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
Den Haag is wel oververtegenwoordigt met het aantal singles...waar ligt dat aan?
BENT, mag ik hopenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:16 schreef Andromache het volgende:
Ik vind de lovende reacties op Silenus' profiel wel wat typisch. Als je dat als vrouw typt, krijg je naar je hoofd geslingerd dat je een verzuurde kut hebt.het is oneerlijk!
Bij mij kijken ze niet eens op het profiel. Ik dacht dat er ergens iets fout ging ofzo. Maar bleek uiteindelijk gewoon wel te doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Stuur ik een berichtje naar mensen, die vervolgens op je profiel kijken maar niks terugsturen, zo irritant!
Heb er net weer 15 gestuurd, slechts 2 reacties... Wat doe ik toch fout? Ben niet de knapste, maar zeker niet de lelijksteeen gewoon iemand zeg maar..
ofc.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op het 'altijd leuk zijn' gedeelte
beter doe je dat juist niet in mijn ervaring.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:03 schreef Silenus het volgende:
Reputatie opbouwen hoeft ook niet altijd, je hoeft natuurlijk niet elke date te vertellen.
en dan zie je op een profiel zo'n foto, denk je WAUW DIE MOET IK NEUKEN HEBBEN!@, en dan blijkt het in het echt flink tegen te vallen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Andromache het volgende:
Het ligt soms gewoon aan je foto, vanuit een onvoordelige hoek ofzo, of komt anders over op anderen dan je zelf in gedachten hebt. Dan denk jij: 'Niks mis mee, leuk', en een ander vindt het maar 'gewoontjes' of 'raar'. Ik wil over een tijdje misschien een professionele fotoshoot laten doen, voor mijn website/cv maar als er een leuke tussenzit ga ik die ook op mijn datingprofielen zetten. ik kan mijn zusje vragen maar ik ben toch te kritisch op fototechnische details
Zit je nou nog steeds te zeuren over onze date? En dit allemaal omdat ik een man bleek te zijn.. tjongejonge.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan zie je op een profiel zo'n foto, denk je WAUW DIE MOET IK NEUKEN HEBBEN!@, en dan blijkt het in het echt flink tegen te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |