abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122606700
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 19:12 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Dame via Paiq ontmoet, en zij deed om vrijwel alles moeilijk en toonde weinig weder-interesse. Maar juist omdat ik benieuwd was hoe ze in het echt zou zijn heb ik relatief veel moeite gedaan. Zelfs over de eerste date zelf ging ze nog enorm moeilijk doen qua wat doen en dergelijke. Stelde ik voor om bij mij thuis gewoon een film te kijken (omdat ze dus moeilijk over rest deed), en dat was meteen goed. De rest kan je zelf invullen. Maar nu is juist zij degene die meer wilt (relatie etc.). :)
oh, paiq. ik had het over irl, over internet geen repliek geven omdat <vul in> heeft me nooit gestoord want die klikte ik meteen weg.

dat moeilijk doen wat jij beschrijft vind ik trouwens ook wel vermoeiend. en dan heb ik meestal ook (te) weinig geduld.
  donderdag 7 februari 2013 @ 19:34:34 #277
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122607393
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 19:20 schreef dawg het volgende:

[..]

oh, paiq. ik had het over irl, over internet geen repliek geven omdat <vul in> heeft me nooit gestoord want die klikte ik meteen weg.
Ooh. Maar ook in echt kan het alsnog later leuk worden. Maar moet je wel echt een pleaser zijn wil je iets bereiken, denk ik.
pi_122607548
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Dizorn het volgende:
Misschien is het de leeftijd, maar ik ervaar paiq persoonlijk wel anders. Veel wmb niet aantrekkelijke meisjes/vrouwen als ik foto's beoordeel. Veel meisjes hebben zelf meer moeite met een goedlopend gesprek voeren dan je zou denken. wordt wel de hele tijd gezegd dat mannen geen gesprek kunnen voeren, ik twijfel ook aan het vrouwelijk aandeel hierin. Nee ik voel me geen alfa-man, maar ik kan wel een beetje lullen met mensen, juist over de niet-zo-standaard zaken. Blijkbaar is dat dan ongeveer bovennatuurlijk.

ps: Kinderachtig.
Hier sluit ik me bij aan :P
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
  donderdag 7 februari 2013 @ 19:40:40 #279
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122607714
Misschien verwachten een aantal vrouwen op een dating-site dat de man het gesprek leidt? Is in principe is zoveel situaties dat de man de vrouw moet veroveren.
pi_122609032
Mannen: wat is een normale termijn om over een eerste date-iets te beginnen?

Ik ben dus aan het mailen met iemand, en in zijn 3de mail (ik heb er dus 2 naar hem gestuurd) begon hij al over afspreken en mobiele nummers uitwisselen. Nou heb ik helemaal geen internetdate ervaringen, maar ik vind het wel snel gaan zo. Wat is jullie visie? :D
pi_122609131
Ik vind dat te snel :Y

Maar ik vind het lastig met mails in te schatten, ik PaiQ alleen en dan chat je dus.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:05:57 #282
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_122609142
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

Ik ben dus aan het mailen met iemand, en in zijn 3de mail (ik heb er dus 2 naar hem gestuurd) begon hij al over afspreken en mobiele nummers uitwisselen. Nou heb ik helemaal geen internetdate ervaringen, maar ik vind het wel snel gaan zo. Wat is jullie visie? :D
Het is maar net wat voor jezelf goed voelt. Als je het te snel vindt, zou ik dat gewoon zeggen.
Bij de één wil je het wel na 3 mails, bij de ander niet ;)
Persoonlijk zou ik het denk ik ook wat snel vinden.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_122609143
quote:

kwartiertje
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:05:59 #284
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122609146
quote:

De meeste regelmatige daters hier spreken vrij snel af, meestal binnen of net na een week. Dus op zich is het wel een redelijk normaal tempo volgens mij. Belangrijkste is dat het voor jou een goed tempo is toch?
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:06:20 #285
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122609167
quote:

Hangt totaal af hoe de gesprekken/e-mails zijn. Als je oprecht benieuwd bent naar hem moet je niet 'onnodig' gaan wachten, en anders gewoon rustig beginnen me telefoonnummers uitwisselen voor SMS/WhatsApp. Succes ermee! :)
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:07:08 #286
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122609224
Als het goed voelt afspreken. Als je liever nog even wilt mailen dat gewoon aangeven. Lange mails? Weet je voor je gevoel al genoeg on af te willen spreken?
pi_122609268
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Het is maar net wat voor jezelf goed voelt. Als je het te snel vindt, zou ik dat gewoon zeggen.
Bij de één wil je het wel na 3 mails, bij de ander niet ;)
Persoonlijk zou ik het denk ik ook wat snel vinden.
Zeg ik ook idd. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

De meeste regelmatige daters hier spreken vrij snel af, meestal binnen of net na een week. Dus op zich is het wel een redelijk normaal tempo volgens mij. Belangrijkste is dat het voor jou een goed tempo is toch?
Dat sowieso. Ik ben wel echt benieuwd hoe hij in het echt is, maar tegelijkertijd is het zo eng, haha. Mobiel nummer weggeven ben ik uberhaubt niet zo makkelijk mee, dus dat maakt ook nog uit.
pi_122609340
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het goed voelt afspreken. Als je liever nog even wilt mailen dat gewoon aangeven. Lange mails? Weet je voor je gevoel al genoeg on af te willen spreken?
Relatief lange mails wel ja. Ergens zou ik wel af willen spreken, aan de andere kant heb ik het idee dat ik nog niet een heel duidelijk beeld heb van zijn persoonlijkheid. Maarja, dan zou whatsapp oid juist helpen, maar ik wil liever nog niet met m'n nummer gaan strooien. :')
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:09:09 #289
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122609365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zeg ik ook idd. :Y

[..]

Dat sowieso. Ik ben wel echt benieuwd hoe hij in het echt is, maar tegelijkertijd is het zo eng, haha. Mobiel nummer weggeven ben ik uberhaubt niet zo makkelijk mee, dus dat maakt ook nog uit.
Dan zou ik het gewoon even aangeven aan hem en misschien kun je msnen/skypen om elkaar wat beter te leren kennen? telefoonnummer is meestal wel fijn in het geval iemand faket of als je iets later bent op een date.
pi_122609422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan zou ik het gewoon even aangeven aan hem en misschien kun je msnen/skypen om elkaar wat beter te leren kennen? telefoonnummer is meestal wel fijn in het geval iemand faket of als je iets later bent op een date.
Ja, voor het afspreken is het sowieso handig. Maar eerst skype oid is ook wel een goed idee.
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:10:25 #291
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122609474
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja, voor het afspreken is het sowieso handig. Maar eerst skype oid is ook wel een goed idee.
Daar kun je ook prima chatten trouwens :)
pi_122609526
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Daar kun je ook prima chatten trouwens :)
Ja precies. Eventueel met camera aan dat je elkaar kan zien bewegen, maar niet meteen echt praten.
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:14:21 #293
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122609724
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja precies. Eventueel met camera aan dat je elkaar kan zien bewegen, maar niet meteen echt praten.
Precies! Heb weleens gehad dat ik op basis van een foto twijfelde maar door Skype zag dat iemand wel degelijk leuk was door idd bewegen etc.
pi_122609773
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies! Heb weleens gehad dat ik op basis van een foto twijfelde maar door Skype zag dat iemand wel degelijk leuk was door idd bewegen etc.
Daar hoop ik ook op. Ik heb maar 1 duidelijke foto, die is wel leuk, maar de onduidelijke foto's zijn minder leuk. Alleen die zijn ook ouder. Dus het zegt allemaal zo weinig.
pi_122610096
Daarom toch juist af spreken, om iemand in het echt te zien? Via foto's vind ik altijd maar lastig..
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:23:49 #296
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122610252
Afspreken vooral om iemands hele uitstraling te zien, stem te horen enz. Zelfs als de foto's prima overeen komen met de werkelijkheid kan iemand IRL toch heel anders overkomen dan online.
pi_122610278
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Mark-J het volgende:
Daarom toch juist af spreken, om iemand in het echt te zien? Via foto's vind ik altijd maar lastig..
Dat is de andere kant idd. Maar ik ben een mietje, zou liever eerst bewegend beeld zien voordat je meteen een paar uur met elkaar opgescheept zit. ;)
pi_122610353
Ach, even een 1,5 uur ofzo een drankje doen :P Altijd leuk toch? Tenzij het echt een ontzettende hork is :+
pi_122610558
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef Mark-J het volgende:
Ach, even een 1,5 uur ofzo een drankje doen :P Altijd leuk toch? Tenzij het echt een ontzettende hork is :+
Is ook waar. :) Blijft dat ik binnen 4 dagen wel heel snel vind. Maar dat komt misschien omdat ik internetdaten nog helemaal niet gewend ben.
pi_122610645
Het is natuurlijk aan jou uiteindelijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')