abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:54:57 #251
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122603451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
Over Paiq, als het uiterlijkbalkje gevuld is tot ongeveer 1 mm van het einde kun je het proberen. Scheelt het meer dan klik maar rustig weg, want is ze lillik.
_O-
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_122603919
Ik verbaas me ook altijd over de horrorverhalen die paiq-mannen mij vertellen!

Maar ik speel vals, ik kan gewoon heulheulheul goed chatten en ieder gesprek ga ik er ook vol in. Dus mensen vinden mij dan vaak een superleuke chatpartner, terwijl ik denk, meeeeeeeeh irc.fok is leuker :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122604077
Ik vind paiq wel prima, ik heb er in elk geval genoeg leuke contacten. Al heb je soms wel van die mensen waar je echt niks mee kan maar dan vraag ik me ook af wat je in een chatgesprek doet als je niks te zeggen hebt.
pi_122604279
Sommige mensen hebben jou ws. gewoon niets te zeggen en bij de juiste persoon komen ze ineens helemaal los?

Zo ben ik irl iig wel. Kan me voorstellen dat dat online voor de meeste mensen ook wel opgaat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:28:23 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122604623
De meeste gesprekken op Paiq vielen me behoorlijk tegen, veelal kortaf antwoorden en dan moest ik het gesprek maar op gang zien te houden. Heb maar een paar chatsessies gehad die echt lang duurden (als in een uur of meer). Maar dat waren dan ook meteen echt leuke gesprekken waarin ervaringen, anekdotes enzo werden uitgewisseld, met spontane humor en leuke wendingen in het gesprek.

Rest was veelal categorie: waar woon je, wat voor werk doe je, ga je binnenkort nog op vakantie.... meuh...
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:36:47 #256
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122604904
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sommige mensen hebben jou ws. gewoon niets te zeggen en bij de juiste persoon komen ze ineens helemaal los?

Zo ben ik irl iig wel. Kan me voorstellen dat dat online voor de meeste mensen ook wel opgaat?
+1 herkenbaar
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122604973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

Maar dan schop die diegene er toch meteen uit als je weet dat het niks word?
pi_122605040
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:38 schreef barocci het volgende:

[..]

Maar dan schop die diegene er toch meteen uit als je weet dat het niks word?
Nou ja soms voel je gelijk bij iemand "wij gaan het goed vinden samen!" Bij sommige mensen weet je het gewoon niet direct. Ik ben ook veel leuker als ik ontspannen ben dat kan ook voor de tegenpartij gelden. Soms heb je tijd nodig om los te komen met/bij mensen, dus geef ik het soms wel een kans als er -iets ongrijpbaars- is dat me daar reden toegeeft. Soms met bevredigend resultaat en soms ook niet.
pi_122605089
God het is voor mij echt al dagen niks op Paiq! Ik heb echt het idee dat Paiq boos op me is en me achterin de speeddateaanbieden-rij heeft gezet.

Alle locatiebalkjes half leeg, iedereen 10 jaar ouder en lage scores op de weinige speeddates die ik wel aangeboden krijg :(
pi_122605114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ja soms voel je gelijk bij iemand "wij gaan het goed vinden samen!" Bij sommige mensen weet je het gewoon niet direct. Ik ben ook veel leuker als ik ontspannen ben dat kan ook voor de tegenpartij gelden. Soms heb je tijd nodig om los te komen met/bij mensen, dus geef ik het soms wel een kans als er -iets ongrijpbaars- is dat me daar reden toegeeft. Soms met bevredigend resultaat en soms ook niet.
maar dit geldt voornamelijk voor als je tegenover elkaar zit , niet als je mensen op internet spreekt toch?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_122605116
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daar kan ik me ook wel in vinden, helaas is er een aantal dames dat alleen met ja en nee kan antwoorden maar goed dat zal andersom wel hetzelfde zijn.
pi_122605170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
God het is voor mij echt al dagen niks op Paiq! Ik heb echt het idee dat Paiq boos op me is en me achterin de speeddateaanbieden-rij heeft gezet.

Alle locatiebalkjes half leeg, iedereen 10 jaar ouder en lage scores op de weinige speeddates die ik wel aangeboden krijg :(
Oei, zin om het mij te chatten? 10 jaar ouder ben ik in elk geval niet :P
pi_122605275
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:43 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

maar dit geldt voornamelijk voor als je tegenover elkaar zit , niet als je mensen op internet spreekt toch?
Nee niet perse. Mijn leukste dateperiode heb ik gehad met iemand waarvan ik eerst op paiq dacht ooooooooooo hoe kom ik hier van af?

Volgens mij heb ik hier toen nog gemopperd dat je na het accepteren van oneliners eigenlijk ook gewoon de 5 en 10 minuten speeddaten in zou moeten gaan, omdat ik nu geen mooi moment had om hem te dumpen :')

En dat werd mijn leukste datereeks tot nu toe :') Liep ook weer niet leuk af, dus achteraf was het misschien toch beter geweest :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122605293
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef barocci het volgende:

[..]

Oei, zin om het mij te chatten? 10 jaar ouder ben ik in elk geval niet :P
Nee *O*
pi_122605314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee *O*
:'(
pi_122605393
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee niet perse. Mijn leukste dateperiode heb ik gehad met iemand waarvan ik eerst op paiq dacht ooooooooooo hoe kom ik hier van af?

Volgens mij heb ik hier toen nog gemopperd dat je na het accepteren van oneliners eigenlijk ook gewoon de 5 en 10 minuten speeddaten in zou moeten gaan, omdat ik nu geen mooi moment had om hem te dumpen :')

En dat werd mijn leukste datereeks tot nu toe :') Liep ook weer niet leuk af, dus achteraf was het misschien toch beter geweest :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon een keer voor jezelf opschrijven. Kun je altijd nog onder een pseudonym uitbrengen en een bestseller mee scoren. ;)
Hope is the first step on the road to dissapointment
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:52:27 #267
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122605450
Na die spoiler willen we het dus JUIST weten he? :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122605537
Nee het gaat op mijn ooit-als-ik-de-stand-up-comedy-inga lijstje.

Maar vrouwelijke grappenmakers zijn gewoon nooit grappig, dus daar moet ik nog even een oplossing voor bedenken.
pi_122605583
Geanonimiseerd is het:

Ik had dus een leuke man ontmoet op een datingsite en het was een maand heel leuk en toen "uit het niets" niet meer.
pi_122605597
Zie je, kutverhaal!
pi_122605708
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

+1 herkenbaar
ik heb dat helemaal niet, ben een makkelijke prater. tenzij er 0,0 uit haar komt, dan is het net trekken aan een dood paard. al heb ik dat nooit echt zo gehad, moet ik zeggen.
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:58:19 #272
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122605741
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:57 schreef dawg het volgende:

[..]

ik heb dat helemaal niet, ben een makkelijke prater. tenzij er 0,0 uit haar komt, dan is het net trekken aan een dood paard. al heb ik dat nooit echt zo gehad, moet ik zeggen.
Trekken aan een dood paard kan soms nog leuke resultaten hebben. Dat je je dat ook realiseert. ;)
pi_122605838
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:58 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Trekken aan een dood paard kan soms nog leuke resultaten hebben. Dat je je dat ook realiseert. ;)
leuke anekdotes zijn uiteraard welkom. :P
pi_122606317
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee het gaat op mijn ooit-als-ik-de-stand-up-comedy-inga lijstje.

Maar vrouwelijke grappenmakers zijn gewoon nooit grappig, dus daar moet ik nog even een oplossing voor bedenken.
verkopen.
  donderdag 7 februari 2013 @ 19:12:37 #275
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122606318
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef dawg het volgende:

[..]

leuke anekdotes zijn uiteraard welkom. :P
Dame via Paiq ontmoet, en zij deed om vrijwel alles moeilijk en toonde weinig weder-interesse. Maar juist omdat ik benieuwd was hoe ze in het echt zou zijn heb ik relatief veel moeite gedaan. Zelfs over de eerste date zelf ging ze nog enorm moeilijk doen qua wat doen en dergelijke. Stelde ik voor om bij mij thuis gewoon een film te kijken (omdat ze dus moeilijk over rest deed), en dat was meteen goed. De rest kan je zelf invullen. Maar nu is juist zij degene die meer wilt (relatie etc.). :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')