Hoezo niet? Of je nou face to face een gesprek hebt, of via de telefoon? Zo spannend is dat niet hoor.quote:
Grappig wat een verschillen er kunnen zijn. Ik vond Paiq juist het makkelijkste! Wat chatten met match/oneliner, als het niet klikt/gesprek niet loopt is er altijd wel een volgende om mee te chatten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb Paiq inderdaad definitief afgeschreven. Het gaat... zoo.... moei... zaaaaaaaaaaaaam. Maar heb ik dan ook nooit aan speeddates gedaan.
ook met foto beoordelen geen succes gehad? Zegt verder niks natuurlijk over de gesprekken die daar uit kunnen komen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb Paiq inderdaad definitief afgeschreven. Het gaat... zoo.... moei... zaaaaaaaaaaaaam. Maar heb ik dan ook nooit aan speeddates gedaan.
Ik doe voor mijn opleiding weinig anders dan bellen, maar ik vind het gewoon niet fijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo niet? Of je nou face to face een gesprek hebt, of via de telefoon? Zo spannend is dat niet hoor.
Oke, bij mij wel wegens een telefoon geest die er tussen door kan komen![]()
Maar voor de rest niks engs aan. Ik bel heel makkelijk, nooit moeite mee gehad!
Inderdaad, ik heb soms ook moeite iemand te verstaan. Moet je steeds vragen wat diegene zegt en zo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe voor mijn opleiding weinig anders dan bellen, maar ik vind het gewoon niet fijn.
En stiltes zijn awkward.. Heb ik in het echt niet zo'n moeite mee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb soms ook moeite iemand te verstaan. Moet je steeds vragen wat diegene zegt en zo.
Mooi!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef Andromache het volgende:
niet per se dit topic geloof ik nee. en ik ga ook niet zeggen wie dan wel.
Oh? Ik dacht juist dat 2012 veel happy endings had?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Absoluut...met vast ook nog wel eens de nodige nasleep en drama's.
Volgens mij maar weinig echte happy endings.
Eefje is super! Ik moet ook nog zeker eens met haar daten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]Ik wens niet in welke vorm dan ook geassocieerd te worden met gtst.
Maar er zijn sowieso wel andere dates geweest toch? Dat ze niet allemaal (meer) een relatie hebben betekent toch niet dat het slecht/drama was? Ik ga ook met eefje daten binnenkort, gaat ook sowieso succesvol worden hoor
er zitten genoeg normale mannen tussen hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef dawg het volgende:
wel toevallig dat die paar stoere alfamannetjes die op paiq zitten in dit topic posten zeg.
onderschat de mannelijke fokkers nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef dawg het volgende:
wel toevallig dat die paar stoere alfamannetjes die op paiq zitten in dit topic posten zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met je date afgelopen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
er zitten genoeg normale mannen tussen hoor.
Dat kan natuurlijk, ik bel veel voor mijn werk. En prive bel ik ook erg veel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe voor mijn opleiding weinig anders dan bellen, maar ik vind het gewoon niet fijn.
We zien elkaar morgen weer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe is het met je date afgelopen?
Die boormachine gaat erinquote:
Grapje tussen mij en mystquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die boormachine gaat erin
Klopboor?
Het is een Brabander, dus hij blijft maar mooi in Brabant carnaval vierenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Vastelaovend vieren in de Venlose kroegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |