Houd je er even rekening mee dat overstappen naar een ander merk al snel kostbaar wordt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:06 schreef Ener-G het volgende:
Tja wie zijn wij om te bepalen wat TS wel en niet mag doen. Ik ken mensen die een D4 als snapshot camera gebruiken..
Opzich is een instap DSLR zoals de D3200 dikke prima, kitlensje erbij en gaan met die banaan. In dat segment maakt het geen bal uit wat voor merk je koopt, het ontloopt elkaar allemaal niet echt veel.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef DeLeckere het volgende:
Persoonlijk zou ik voor de d5200 gaan van nikon. En dan in combinatie met een 18-105 lens. Echt een super setje.
Dit omdat de d3200 echt instap is. Zodra je er wat bekender mee raakt en er verder in wil, kom je toch redelijk snel uit bij een nieuwe camera.
De d5200 is net een stapje hoger dan de d3200 en je kan er wss langer mee. (Denk ik)
Als je een d5200 wil.. nieuw.. pm me dan maar:)
Kom op zeg. Dat is hetzelfde dat je iemand een Mac schenkt en vervolgens zegt dat hij of zij maar eerst een computercursus hoe met een Mac te werken moet volgen terwijl iedereen weet dat werken met een Mac gewoon een veredeld abceetje is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan kan je beter een fotocursus volgen. En ja, dat bedoel ik serieus.
HAha nee hij is nieuw nieuw.. zelf niet eens gebruikt en moet hem dan bestellen... maar ik kan hem wat goedkoper krijgen dan de meeste anderen. Vandaar..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]zeg dan gelijk dat je van je camera af wil..
En is TS er nog wel anders beetje onzinnige discussie dit..
Er staat "BETER". Er staat dus niet "koop geen SLR maar doe een fotocursus".quote:Op zondag 3 maart 2013 13:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat is hetzelfde dat je iemand een Mac schenkt en vervolgens zegt dat hij of zij maar eerst een computercursus hoe met een Mac te werken moet volgen terwijl iedereen weet dat werken met een Mac gewoon een veredeld abceetje is.
Enige wat de TS moet doen is gewoon eerst even de gebruiksaanwijzing lezen en vervolgens plaatjes gaan schieten/oefenen. Zoveel mogelijk.
De user die ik quotte had het over "nuttig", niet over "lol", en zegt bovendien dat een fotocursus niet nuttig is (en een nieuwe camera wel). Verder doet hij alsof dat een vaststaand feit is, terwijl het gewoon zijn (niet onderbouwde) mening is. Dat alles kan wat mij betreft beloond worden met een dikke "quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als hij lol heeft aan het fotograferen wat zal jou het dan jeuken? Wie ben jij om daar een mening over te hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |