Goed punt!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
Hey Ynske, neen dankje, samen met fokkers. Rilll.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo. En wat is er mis met jou (dat je in R&P komt)?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
In de SC komen we toch maar gewoon wat keuvelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje.quote:
Dan pas je bij de groep.quote:
O.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Anders alleen als je je tieten post.
jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft het trouwens nog ergens gesneeuwd?
Dat is geen aanwijzing voor de winter. Da's in de herfst ook (blaadjes op de rails) en in de zome rook (te warm).quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Hier is de beste aanwijzing dat het winter is, dat de helft van de treinen niet komt opdagen...
Ja, net lekker met de dames door een dooiend bos gewandeld. Prachtig die witte bomen al druppelend .quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Hier is de beste aanwijzing dat het winter is, dat de helft van de treinen niet komt opdagen...
Normaal zijn is zo saai.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, er is iets mis met het kliekje.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
In de SC komen we toch maar gewoon wat keuvelen?Nee, dat kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rhuquote:
Denk het niet, zijn saai hier he.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
heb ik hier nog spannende dingen gemist?
O? Ze is een lieve meid, maar dit is wat ver gezocht voor mij.quote:
Zeg Bengel, laat mij even in de waan jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn saai hier he.
[..]
O? Ze is een lieve meid, maar dit is wat ver gezocht voor mij.
quote:
quote:
Rhu!quote:
niksquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu!Je moest eens weten wat ze allemaal over jou gezegd hebben toen je weg was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |