Ja eigenlijk heb je gelijk ook al heb ik nakend 2quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Die naked matte is toch niet zoveel aan3 highlighters; donker bruin mat en zwart mat (die in zowat elk pellet ergens voorkomt)
Ik heb mn naked 1 voor neutrale looks
I knowquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Die naked matte is toch niet zoveel aan3 highlighters; donker bruin mat en zwart mat (die in zowat elk pellet ergens voorkomt)
Ik heb mn naked 1 voor neutrale looks
I knowquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je gelijk ook al heb ik nakend 2
Ssssst!quote:
Inddquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
College valt uit want docent heeft een pijnlijk peesblad in zijn linkervoet. Gast zeg gewoon dat je ziek bent
Ik weet het nog niet, priem heeft wel een puntquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar Spees, als ik Naked Basics inderdaad wil falen, wil jij hem dan ook met 2e halve prijs endezo?
Weg poetelquote:
Die van2 kost 27 euro zag ik zaterdag in de winkel. Die met 5 45quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik nog een keer bij Inglot een driekleuren palette ga samenstellen met een matte highlighter, een bruine lidkleur en een bruine creasekleur voor neutrale dagen.
Niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb heul nog geen zin in carnavalGelukkig hebben we pas 1 dag afgesproken, vroeg naar huis einz
I know, niet goedkoop maar dan heb ik wel de drie kleuren die mooi passen bij me en die ik elke dag draag enzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die van2 kost 27 euro zag ik zaterdag in de winkel. Die met 5 45
Nee dat snap ik, ze zijn het ook waard maar volgens mij heb ik voor mijn 5 kleurtjes nevernooit 45 euro betaaldquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, niet goedkoop maar dan heb ik wel de drie kleuren die mooi passen bij me en die ik elke dag draag enzo
Voor een vel rozen leg ik dat idd niet neer.
Als het niet in Amsterdam was geweest was ik gegaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:15 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om samen met andere FOK!kers naar een toffe film te gaan?
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Ze zijn echt flink in prijs gestegen inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ze zijn het ook waard maar volgens mij heb ik voor mijn 5 kleurtjes nevernooit 45 euro betaald
Ja of als het om 20.00 uur begon. Nu kan ik sowieso niet meer terug met het OVquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het niet in Amsterdam was geweest was ik gegaan
Er hing op station Breda wel iets over nachtnet tijdens carnaval tussen Breda en Tilburg, maar weet ff niet meer of dat voor vrijdag, zaterdag, of allebei was.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rijden er snachts trouwens treinen terug?
En handig dat het dan in 1 palette zitquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, niet goedkoop maar dan heb ik wel de drie kleuren die mooi passen bij me en die ik elke dag draag enzo
Voor een vel rozen leg ik dat idd niet neer.
Volgens mij tot 02:30quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rijden er snachts trouwens treinen terug?
Wat heeft ie dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en Hennes is zwaar ziek dus hoop dat we kunnen
Griep, hetzelfde wat ik had rond mijn verjaardag. Vanmorgen ook koorts enzo. Op zich kon ik toen wel functioneren als je jezelf volpropt met pillen, ook kerst enzo gevierd toen. Maar om je dan lam te gaan zuipenquote:
Oeh, da kan ik ook nog tegen B zeggen ja, ik ga wel een avond minder carnavallen, doe ik nakend in die plaatsquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jullie niet gaan heb ik ook geen zin om te gaan hoor, dan ga ik nakend falen in de plaats
Nuchtere carnavalquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Griep, hetzelfde wat ik had rond mijn verjaardag. Vanmorgen ook koorts enzo. Op zich kon ik toen wel functioneren als je jezelf volpropt met pillen, ook kerst enzo gevierd toen. Maar om je dan lam te gaan zuipen
Fijn dat het nu wat beter gaat, gelukkig heeft ie nog een aantal dagen om er helemaal vanaf te komenquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het ging vanmorgen wel ietsje beterdus hoop van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan kun je beter thuis blijven![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja het is niet echt tof als je ziek bent om in de kroeg te gaan staanNaja tis nu pas woensdag. Wie weet valt het mee, voelt hij zich morgen nog beter en vrijdag niks meer aan de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan kun je beter thuis blijvenOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja daarom!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn dat het nu wat beter gaat, gelukkig heeft ie nog een aantal dagen om er helemaal vanaf te komen
Neequote:Op woensdag 6 februari 2013 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
jo unf, kunnen jullie ook op zaterdag? Iedereen si sjaak afhaak dus misschien verzetten
omdat ze velen leuken dingen hebben en ik dankzij mijn dieet, niet meer roken en ongesteld zijn een enorme KOOP ALLES drang hebquote:
*neiging om zalando te openen*quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze velen leuken dingen hebben en ik dankzij mijn dieet, niet meer roken en ongesteld zijn een enorme KOOP ALLES drang heb
Omdat stappen in amsterdam met steven, flips en mono enzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom kun je niet op zaterdag, dan kunnen er meer mensen mee
Dat is kut dan jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze velen leuken dingen hebben en ik dankzij mijn dieet, niet meer roken en ongesteld zijn een enorme KOOP ALLES drang heb
Ja fuquequote:Op woensdag 6 februari 2013 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat stappen in amsterdam met steven, flips en mono enzo
Whiej!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:48 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga op de weegschaal staan en er stond 65 voor de komma
Dan heb je dus niks aan die tracking?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Dwyn het volgende:
Make Up Academy (MUA)
Order update:) Orders up to 29th January have all been shipped out. (If you are affected by paypal these are all being shipped out too but to save individual queries we cannot give an exact date)
Jonge, ik wil tracking! Want het komt vast weer met die gare Presikhaaf post.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:48 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga op de weegschaal staan en er stond 65 voor de komma
Nee dat is waar, ik heb gewoon een hekel aan Presikhaaf Post. Ik snap niet zo goed waarom die orders uit de UK doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whiej!
[..]
Dan heb je dus niks aan die tracking?
Mja maar nu wel kut als Intro ziek isquote:
Ja, Presikhaaf is een wijk hier (niet waar ik woon) en ik dacht dat het een bedrijfje was dat licht geestelijk gehandicapte mensen foldertjes liet rond brengen. Maar blijkbaar hebben ze ook een pakketten afdeling.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Presikhaaf Post klinkt wel matig trouwens.
Ja daaromquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja maar nu wel kut als Intro ziek is
Joy.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, Presikhaaf is een wijk hier (niet waar ik woon) en ik dacht dat het een bedrijfje was dat licht geestelijk gehandicapte mensen foldertjes liet rond brengen. Maar blijkbaar hebben ze ook een pakketten afdeling.
Ja best wel!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joy.
Wel verwarrend die bedrijven die ineens op maandag pakketten gaan brengen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Onverwachte dingen.
Oh wacht, ik was heul geen autist.
BEN JE ZIEK?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
En ze hebben wel leuke dingen bij zalando; maar meh..... heb geen zin om te falen lijkt wel
ERMAHGERD STOP TZE PRESSES!
Geen ideequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
BEN JE ZIEK?![]()
![]()
![]()
Ik heb behalve het poedel shirt alles terug gestuurd, vond het maar matig
Dus tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen ideeAlhoewel ik er aan zit te denken om straks even naar woensel te rijden
Moet nog die olie dinges hebben en wasbenzine.. En laat daar nu toevallig ook nog een h&m zitten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suprise!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pousse heeft hier nieuwe mogelijkheden gevonden om de poetel te terroriseren![]()
*geeft tik tegen slapende poetel* *rent snel de trap af*
[ afbeelding ]
Beter dan een... meh te makkelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:49 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik heb een scheur in mijn voet.
Whutttquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:49 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik heb een scheur in mijn voet.
Ja, een scheur/snee in de hak. Het eelt is gaan scheuren en dat is doorgescheurd tot in de huid en nu doet het pijn als ik er op sta.quote:
Oh gadver dat klinkt pijnlijk!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, een scheur/snee in de hak. Het eelt is gaan scheuren en dat is doorgescheurd tot in de huid en nu doet het pijn als ik er op sta.
Dat klinkt naarquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, een scheur/snee in de hak. Het eelt is gaan scheuren en dat is doorgescheurd tot in de huid en nu doet het pijn als ik er op sta.
Aiiiquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Altijd fijn, die NSquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kans om intercity te halen is zojuist vernaait door de ns, joepie
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Carnavalsmix 2013 opzetten om eens te weten wat ik komende week kan verwachten.
Het Kuiken Piep
Het zijn tot nu alleen maar de irritantste liedjes van de afgelopen maanden (Kuiken Piep), of bekende melodietjes met zo slecht mogelijke nieuwe teksten of zelfs gewoon opnieuw ingezongen met dezelfde tekst maar dan op een 'carnavaleskequote:
Misschien Naked Basicsquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoor ik falen?
WAT ZIJN WIJ AAN T FALEN!!!
Zoek maar ffquote:
2 ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD ik wil t niet horen dan! ik wil ook 2 falen bij sephora maar ik ga t niet doennnn
Ja klopt...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja want die theodora ofzo is ook mooi
2e halve prijsquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD ik wil t niet horen dan! ik wil ook 2 falen bij sephora maar ik ga t niet doennnn
Zijn er ook nog andere manieren om een carnavalshit te maken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zijn tot nu alleen maar de irritantste liedjes van de afgelopen maanden (Kuiken Piep), of bekende melodietjes met zo slecht mogelijke nieuwe teksten of zelfs gewoon opnieuw ingezongen met dezelfde tekst maar dan op een 'carnavaleske' manier.. Ik hoop dat er nog wel wat andere dingen zijn uitgebracht die ik toevallig gewoon nog niet tegengekomen ben
Je kan in theorie ook zelf een liedje bedenkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn er ook nog andere manieren om een carnavalshit te maken?
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd m'n hand doet zeer van het stofzuigen.
IK BEN NIET GEMAAKT VOOR HUISHOUDEN
Ahwquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook niet
Daarom doet B dat altijd
EDIT: stofzuigen dan he, niet het hele huishouden
ik wil geen makeup meer kopennnn!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Enn gratisj primer potion of setting spray bij 2 UD dingen
Pehehehe wat een wijvending om te zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahw
Ik kwam gisteravond thuis en intro was toen al ziek thuisgebleven van werk. En ik was een beetje aan het opruimen en eten maken enzo. Stond ie zuchtend en kreuenend en steunend op.. ik ga de afwas wel even doen..
Dus ik keek hem al zoaan maar ik zei niks
![]()
Ik wíst dat hij het alleen maar zei zodat ik zou zeggen: Nee hoor! Blijf lekker in bed liggen, ik doe het wel.
En toen was hij bijna klaar met de afwas en ik zei: gaat het? Zegtie: Nee! Ik ben ziek en moet in bed liggen ja
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahw
Ik kwam gisteravond thuis en intro was toen al ziek thuisgebleven van werk. En ik was een beetje aan het opruimen en eten maken enzo. Stond ie zuchtend en kreuenend en steunend op.. ik ga de afwas wel even doen..
Dus ik keek hem al zoaan maar ik zei niks
![]()
Ik wíst dat hij het alleen maar zei zodat ik zou zeggen: Nee hoor! Blijf lekker in bed liggen, ik doe het wel.
En toen was hij bijna klaar met de afwas en ik zei: gaat het? Zegtie: Nee! Ik ben ziek en moet in bed liggen ja
Twijfel je nu toch over Theodora?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil geen makeup meer kopennnn!!
Theodora is gaaf jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Twijfel je nu toch over Theodora?Hij is wel echt gaaf
![]()
*enabler*
nee ik weet dat ik hem wil hebben maar wil niet meer kopenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Twijfel je nu toch over Theodora?Hij is wel echt gaaf
![]()
*enabler*
Als je nog ff wacht, is ie uitverkocht en kan het niet meerquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik weet dat ik hem wil hebben maar wil niet meer kopenheb al veel te veel
dat is juist goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je nog ff wacht, is ie uitverkocht en kan het niet meer
Kan zowel positief als negatief opgevat worden in jouw geval
Uhmquote:
Je hebt zelfs al babbies samen johquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm
Ik ben er vaak, laten we het daar maar op houden
Negers he, 2x daten en gelijk aan de babiesquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je hebt zelfs al babbies samen joh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Negers he, 2x daten en gelijk aan de babiesLOLLLLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Echt he!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe wat een wijvending om te zeggen![]()
Dat dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Mannen als ze ziek zijn
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Negers he, 2x daten en gelijk aan de babiesKutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Goed! Joker is hyperactief en een knuffelkont, Shady was minder maar die praat wel veelquote:
Das wel tof, dat ze zo verschillend zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed! Joker is hyperactief en een knuffelkont, Shady was minder maar die praat wel veel
Dat is juist leuk als ze verschillend zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed! Joker is hyperactief en een knuffelkont, Shady was minder maar die praat wel veel
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das wel tof, dat ze zo verschillend zijn
Jaa dat is ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is juist leuk als ze verschillend zijndat heb ik ook
milo brabbelt super veel terwijl mika weinig mauwt, de ene is een vetzak en de ander juist heel dun, t enige wat ze hetzeflde hebben is dat t beide mongolen zijn
Ze groeien zeker al hard?
Zit ie niet in de Barones?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Miss weet jij waar de bakker Bart heen is?
Heb hem nog niet gebruiktquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
MM bedankt nog voor je info over dat Theodora potlood!
En balen van je tentamen!
Bevalt jouw Naked Basics trouwens ook? Daar twijfel ik nl nog over
Nee hij is wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zit ie niet in de Barones?
Das ook stomquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee hij is wegik had kortingsbonnen FUU
Nopequote:
Dat zijn een hoop vragen jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gebruiktVandaag ook weer Theodora
Heb de basics wel meegenomen dus zal hem morgen anders gebruiken
Oja de lippotlood is wel een beetje plakkerig, maar dat komt omdat het dus meer een gloss is. Kreeg er meteen een opmerking over van M.![]()
Lipgloss draag ik dus echt nooit altijd alleen lippenstift, het was niet irritant maar ik voelde wel duidelijk verschil haha.
En ja balen van het tentamenHeb nu een document gevonden met 574 vragen uit de database, had mij daarop verkeken qua hoeveelheid en nog geen 200 vragen ervan kunnen doornemen.
Voor de volgende keer ga ik wel alles daarvan doornemen want een paar ervan zaten ook in mijn tentamen dus die herkende ik meteen
De antwoorden staan ook in dat bestandquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop vragen jaEn als je dan wat vragen herkent en twijfelt bij het antwoord is dat helemaal kut
Ben benieuwd naar je Naked Basics revieuw
Je stelt me niet teleurquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Geen zin om naar woensel te gaan..... olie dinges online besteld
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, catrice nude palette gekauft, alsmede 150miljoen essencelakjes
Nee hequote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Loop je bij hem ook al heel de tijd zo van BIJNA SUSHIII dan?
Tijdens het eten OEH NOG MEER SUSHIIIIIIIquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dan moeten jullie nog gaan beginnen mehehe
En alles opeten want anders betaal je extraquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
En net samen kaart gekeken en nu zit ik van IK BEGIN MET DIT EN DIT EN DIT EINZ
Jawel maar blijkbaar niet super streng als je t niet lust. Ja hallo wil wel wat dingen proberenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En alles opeten want anders betaal je extra![]()
Of is dat daar niet?
erm, als de financien het toelaten uiteraard wel, maar dat ligt ff gevoeligquote:
Owjaaa stupid ... maar zodra t weer kan vieren we het met sushiquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erm, als de financien het toelaten uiteraard wel, maar dat ligt ff gevoelig
I will let uyou know
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Owjaaa stupid ... maar zodra t weer kan vieren we het met sushi
daarom mannenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Anders laat Bob de groente aanbranden terwijl hij ernáást zit
Ik was in loosduinenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Taart, bij welke kruidvat ben je geweest? Hadden ze daar (bijna) alle nieuwe dingen?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:54 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuu mijn tweede weekend als single komt eraan (ja, daar zie ik tegenop), en fucking íedereen heeft al plannen. Voornamelijk carnaval enzo. Lekker dan alleen op mijn kamer op zaterdagavond
Neh, de meeste mensen zijn carnaval vieren, daar heb ik nu gewoon even geen behoefte aan.quote:
Geen vriendin in de buurt die kan komen derpen ofzo?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Neh, de meeste mensen zijn carnaval vieren, daar heb ik nu gewoon even geen behoefte aan.
Siquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:00 schreef Incantrix het volgende:
Kun je wel een beetje slapen Sjaan? Jeuk hebben is zó fucked!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:54 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuu mijn tweede weekend als single komt eraan (ja, daar zie ik tegenop), en fucking íedereen heeft al plannen. Voornamelijk carnaval enzo. Lekker dan alleen op mijn kamer op zaterdagavond
herkenbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SiDat vragen ze ook vaak vanwege mijn reuma omdat meeste mensen niet kunnen slapen van de pijn maar mijn lichaam is zo moe in de avond van hele dag pijn enzo dat ik altijd binnen paar sec in slaap sukkel
Nee, iedereen heeft al plannenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geen vriendin in de buurt die kan komen derpen ofzo?
Mss ga je hierheen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Neh, de meeste mensen zijn carnaval vieren, daar heb ik nu gewoon even geen behoefte aan.
Geen idee, gaan er mensen van hier?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mss ga je hierheen?
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Ik en Lorren!quote:
JA EERST LOPEN KLAGEN DAT IEDEREEN WAT TE DOEN HEEFT EN DAN ZELF GEWOON DINGEN DOENquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:20 schreef Mss het volgende:
Oh, ik kan morgen helemaal niet. Heb een etentje
ik heb binnenkort een thema feestje, dan ga ik met latex en nepbloed aan de gangquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
Vanavond eens kijken of ik iets qua zombie make-up kan fabriceren
ja ik ga ook proberenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik heb binnenkort een thema feestje, dan ga ik met latex en nepbloed aan de gang![]()
Dat is zaterdagquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA EERST LOPEN KLAGEN DAT IEDEREEN WAT TE DOEN HEEFT EN DAN ZELF GEWOON DINGEN DOEN
nee hoor schatje, veel plezier
quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ja ik ga ook proberen![]()
Wel foto's maken heHeb zo'n idee dat jij er een stuk beter mee overweg kan
wat voor kuttoko zit je dan man? Zoete saus op de sushi???quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kom mijn sushi maar halen. En al het andere waar ze de heerlijke Ahum zelfde zoete saus op flikkeren
ah nice!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik was in loosduinen
Laatste pellet, verder hadden ze wel eea staan wat ik nog niet bij de plaatselijke kv had gezien.
Waar ben je naar op zoek?
ik ben wel benieuwd naar de structuur. Ik vrees dat ze wat te los en metallic achtig zijn. Ik hou meer van creamy-achtige poeder-oogschaduws geloof ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee nog niet geprobeerd, ga ik morgen doen. Ik lees er nu wisselende meningen over, ben benieuwd
Sushi niet lekker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kom mijn sushi maar halen. En al het andere waar ze de heerlijke Ahum zelfde zoete saus op flikkeren
Structuur ben ik ook benieuwd naar :-)quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar de structuur. Ik vrees dat ze wat te los en metallic achtig zijn. Ik hou meer van creamy-achtige poeder-oogschaduws geloof ik.
Heb wel een mono van Catrice meegenomen, "oops I nude it again" of zoiets, mooi highlighter kleurtje.
En 3 lipsticks![]()
Nu moet mijn lipcote nog komen
welke lipsticks heb jij gefaald?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Structuur ben ik ook benieuwd naar :-)
Ik deb ook twee lipsticks meegenomen, wachten op mijn lipcote bwahaha!
Die en twee keer CC's. Geen idee wat dit had kunnen zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Welk pakket schaar? Sallymagpies?
Mehhquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die en twee keer CC's. Geen idee wat dit had kunnen zijn
We zullen het wel merken. Dat wordt weer een paar keer naar mijn huis rijden deze weekquote:
Bezigheidstherapie yayquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We zullen het wel merken. Dat wordt weer een paar keer naar mijn huis rijden deze week
Godsammequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb mijn telefon gesloopt, hele scherm aan diggelen
deze heeft de 3 weken nog niet gehaald, hoe ga ik dit nou weer op mijn werk vertellen
dat wordt dus mijn derde telefoon in 2013, ik ga mijn record van vorig jaar wel verbreken denk ik
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
deze heeft de 3 weken nog niet gehaald, hoe ga ik dit nou weer op mijn werk vertellen
dat wordt dus mijn derde telefoon in 2013, ik ga mijn record van vorig jaar wel verbreken denk ik
hij lag op de bank en gleed er vanaf, viel onwijs zacht dus ik dacht oh nix aan de hand, maar hele scherm is echt aan gortquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:18 schreef Incantrix het volgende:
Jemig Sjaan, je bent nog erger als mijn nichtjeHóe doe je dat??
Jij moet een ouderwetse Nokia hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij lag op de bank en gleed er vanaf, viel onwijs zacht dus ik dacht oh nix aan de hand, maar hele scherm is echt aan gort
terwijl telefoons soms onwijs harde klap maken en niets hebben, t is maar net zo ze terecht komen maarja
Als ik een 3310 had zou er nu een gat in mijn vloer zittenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij moet een ouderwetse Nokia hebben![]()
Of 300 beschermhoesjes
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha Sjaaaaan! Dat is best ergquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voglens mij heb ik vorig jaar iets van 5 of 6 telefoons gehad
ja maar dit is echt ergquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een mongool ben
was het niet gewoon soya wat overal overheen zat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tonijn was lekker. Alles met zeewier erom in aan was taai en niet te kauwen. Bij m'n eerste sushi was ik dus al misselijk door combo te grote hap en velen zeewier.
Beetje jammer ook dat overal dezelfde saus op zat bij de warme dingen. Super zoet enzo. Ook de 'soep' was die saus verdund met wateren noodles met die saus
Dumplings en tempura en loempiatjes waren super. Jammer van de saus
Ja soya met velen suiker. Soya is niet zo zoetquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
was het niet gewoon soya wat overal overheen zat?
dat is wel matigquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja soya met velen suiker. Soya is niet zo zoet
neen liquid latexquote:
Oh zo. Moet je dan niet dikker spul en dan dat latex om het af te werken? Meer klei achtig spulquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
neen liquid latexwou open wond maken op mn gezicht. Het faalt
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.beautyscene.nl(...)ion_vintage_district
Die nagellak swatches.![]()
Ja deed ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen wou ik em dus 'open' maken en liet het compleet losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik er maar een 'etterende' wond proberen van te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis alleen mn witte lenzen; maar die ga ik niet meer speciaal aanschaffen want die waren toen al keiduur
Cif vond het vreselijk onsmakelijk en vies.Hij wou ook geen kusje
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ik vind het tof priem
Ik wil ook carnavallen dit weekend omdat ik dan kan verkleden en makeuppen en alles.
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:26 schreef Diconnected het volgende:
Ik vind het tof priem
Ik wil ook carnavallen dit weekend omdat ik dan kan verkleden en makeuppen en alles.
![]()
![]()
Vandaag nog even snel lichte foundation gekocht ook
Maar thxIs ook eerste keer dat ik het doe tbh
![]()
Zal vrijdag toch maar de wond wat kleiner maken. Toch liever dat cif wel 'iets' bij me komt staan ipv van me wegloopt
En ja eik vind ik carnaval ook alleen maar leuk omdat verkleden en make-up thehehehe
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Mwhehequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Vandaag nog even snel lichte foundation gekocht ook
Maar thxIs ook eerste keer dat ik het doe tbh
![]()
Zal vrijdag toch maar de wond wat kleiner maken. Toch liever dat cif wel 'iets' bij me komt staan ipv van me wegloopt
En ja eik vind ik carnaval ook alleen maar leuk omdat verkleden en make-up thehehehe![]()
Ja ik heb het nooit echt gevierd in brabant, wel op school vroegah maar dat was gaar
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
Dit was het eerst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen wou ik em dus 'open' maken en liet het compleet losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik er maar een 'etterende' wond proberen van te makenTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis alleen mn witte lenzen; maar die ga ik niet meer speciaal aanschaffen want die waren toen al keiduur
![]()
Stel je nog iets voor, of gewoon Aids-patient?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Alhoewel ik aids-patient ook redelijk briljant vind.... hoort er een zombie nurse pakje bijquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tof![]()
Stel je nog iets voor, of gewoon Aids-patient?
Ja ik ken het eik ook pas sinds ik met cif benquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwhehe![]()
Ja ik heb het nooit echt gevierd in brabant, wel op school vroegah maar dat was gaarIn Bels heb je wel verkleden; maar niet zo uitgebreid en is ook maar 1 avond eigenlijk. En geen carnaval muziek ook
Terwijl je hier niks anders hebt en tbh vind ik die stomme carnavalhits het tofst
Ik vind Carnaval stom, maar de outfit met het hoofd klinkt wel tofquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alhoewel ik aids-patient ook redelijk briljant vind.... hoort er een zombie nurse pakje bij
[..]
Ja ik ken het eik ook pas sinds ik met cif benIn Bels heb je wel verkleden; maar niet zo uitgebreid en is ook maar 1 avond eigenlijk. En geen carnaval muziek ook
Terwijl je hier niks anders hebt en tbh vind ik die stomme carnavalhits het tofst
oe die zijn ook naaisquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb twee lipsticks van hema gekocht. Een flashy pink en een berry pink
Voor die van mij zie make-up topic
I love 'm, maar zit ook op die lip cote te wachten
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
welke kleurtjes?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:01 schreef Debsterr het volgende:
Een lipcream, 2 lakjes, oogschaduw en oogpotlood gefaald vandaag.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Lakjes die nieuwe mint en donkere kleur van essence, matrode lipcream en groene oogschaduw van Catricequote:
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
Dit was het eerst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen wou ik em dus 'open' maken en liet het compleet losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik er maar een 'etterende' wond proberen van te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis alleen mn witte lenzen; maar die ga ik niet meer speciaal aanschaffen want die waren toen al keiduur
![]()
![]()
tof!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lakjes die nieuwe mint en donkere kleur van essence, matrode lipcream en groene oogschaduw van Catrice
ik was even snel in de Kruidvat, maar daar hadden ze nog geen nieuwe lakjes staan. Die matrode en matte donker roze vond ik wel tof maar beetje te heftig voor mij. Damn wat een pigment hebben die lipcreams heWel heel gaaf!
Ik ben altijd zo blij met toffe budget dingen
Ermahgerd net over het college waar ik niet geweest ben staat een mededeling op blackboard MAAR IK WEET DUS NIET WAAR HET OVER GAAT. En het gaat over een deadline maar ik weet dus niet hoe en wat FUUU![]()
![]()
Ja ik schrok wel van het pigment haha! Maar goed, kost geen drol dus al draav je t maar 1x is het nog niet ergquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tof!
ik was even snel in de Kruidvat, maar daar hadden ze nog geen nieuwe lakjes staan. Die matrode en matte donker roze vond ik wel tof maar beetje te heftig voor mij. Damn wat een pigment hebben die lipcreams heWel heel gaaf!
Ik ben altijd zo blij met toffe budget dingenOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
zeker, dat is ook zoquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik schrok wel van het pigment haha! Maar goed, kost geen drol dus al draav je t maar 1x is het nog niet erg
Doe je revieuw met pics op je blog?
Spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd net over het college waar ik niet geweest ben staat een mededeling op blackboard MAAR IK WEET DUS NIET WAAR HET OVER GAAT. En het gaat over een deadline maar ik weet dus niet hoe en wat FUUUSchnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Docent mailen die binnen 5min op mij autistenmail reageertquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?![]()
![]()
meneer kaktusquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?![]()
denk dat Spees die niet eens kent wheheheheKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Meneer kaktus wel maar de details niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meneer kaktus![]()
denk dat Spees die niet eens kent whehehehe![]()
petsen geven/knijpen?quote:
echt? oh ik dacht dat dat allang van de buis was toen jij geboren werdquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meneer kaktus wel maar de details niet.
Wat een matige kutshow was dat, met die viezen engnek Peter Jan Rens/z
Daar ligt de spelende vrouw op de grond. DOOD!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meneer kaktus![]()
denk dat Spees die niet eens kent whehehehe
Spelende vrouw wat heb je nou geleerd?
- Ik mag niet rennen met een lollystokje in mijn mond, want dan kan het in mijn keel schieten en dat is LEVENSGEVAARLIJK!
![]()
Ik ben de film Dante's Peak aan het kijken, wat een zaadfilm
M'n jeugdsentiment wat doe jequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
echt? oh ik dacht dat dat allang van de buis was toen jij geboren werd
Wat een matige kutshow was dat, met die viezen engnek Peter Jan Rens/z![]()
zie post boven de jouwequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar ligt de spelende vrouw op de grond. DOOD!
Spelende vrouw wat heb je nou geleerd?
- Ik mag niet rennen met een lollystokje in mijn mond, want dan kan het in mijn keel schieten en dat is LEVENSGEVAARLIJK!
![]()
![]()
![]()
Ja in die boksring toch? Met een vieZe vent en een domme en een raar wijfquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
echt? oh ik dacht dat dat allang van de buis was toen jij geboren werd
Wat een matige kutshow was dat, met die viezen engnek Peter Jan Rens/z![]()
![]()
Jij kent zeker de variant die ze jaren later na telekids uitzonden?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja in die boksring toch? Met een vieZe vent en een domme en een raar wijf
Ik keek Meneer kaktus toen ik een jaar of 7 was, toen was jij heul nog niet geboren
Dat is ook de enige variant die ik ken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij kent zeker de variant die ze jaren later na telekids uitzonden?
Ik keek Meneer kaktus toen ik een jaar of 7 was, toen was jij heul nog niet geboren![]()
![]()
SHO / Peter Jan Rens, wat een zelfingenomen lul is het ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
M'n jeugdsentiment wat doe je![]()
hehehe, typisch wel weer, ik zoek op google op "Peter Jan Rens pedo" en hoppa, een Fok-topic gevondenhehehehehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: