Ja eigenlijk heb je gelijk ook al heb ik nakend 2quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Die naked matte is toch niet zoveel aan3 highlighters; donker bruin mat en zwart mat (die in zowat elk pellet ergens voorkomt)
Ik heb mn naked 1 voor neutrale looks
I knowquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Die naked matte is toch niet zoveel aan3 highlighters; donker bruin mat en zwart mat (die in zowat elk pellet ergens voorkomt)
Ik heb mn naked 1 voor neutrale looks
I knowquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je gelijk ook al heb ik nakend 2
Ssssst!quote:
Inddquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
College valt uit want docent heeft een pijnlijk peesblad in zijn linkervoet. Gast zeg gewoon dat je ziek bent
Ik weet het nog niet, priem heeft wel een puntquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar Spees, als ik Naked Basics inderdaad wil falen, wil jij hem dan ook met 2e halve prijs endezo?
Weg poetelquote:
Die van2 kost 27 euro zag ik zaterdag in de winkel. Die met 5 45quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik nog een keer bij Inglot een driekleuren palette ga samenstellen met een matte highlighter, een bruine lidkleur en een bruine creasekleur voor neutrale dagen.
Niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb heul nog geen zin in carnavalGelukkig hebben we pas 1 dag afgesproken, vroeg naar huis einz
I know, niet goedkoop maar dan heb ik wel de drie kleuren die mooi passen bij me en die ik elke dag draag enzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die van2 kost 27 euro zag ik zaterdag in de winkel. Die met 5 45
Nee dat snap ik, ze zijn het ook waard maar volgens mij heb ik voor mijn 5 kleurtjes nevernooit 45 euro betaaldquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, niet goedkoop maar dan heb ik wel de drie kleuren die mooi passen bij me en die ik elke dag draag enzo
Voor een vel rozen leg ik dat idd niet neer.
Als het niet in Amsterdam was geweest was ik gegaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:15 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om samen met andere FOK!kers naar een toffe film te gaan?
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Ze zijn echt flink in prijs gestegen inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ze zijn het ook waard maar volgens mij heb ik voor mijn 5 kleurtjes nevernooit 45 euro betaald
Ja of als het om 20.00 uur begon. Nu kan ik sowieso niet meer terug met het OVquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het niet in Amsterdam was geweest was ik gegaan
Er hing op station Breda wel iets over nachtnet tijdens carnaval tussen Breda en Tilburg, maar weet ff niet meer of dat voor vrijdag, zaterdag, of allebei was.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rijden er snachts trouwens treinen terug?
En handig dat het dan in 1 palette zitquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, niet goedkoop maar dan heb ik wel de drie kleuren die mooi passen bij me en die ik elke dag draag enzo
Voor een vel rozen leg ik dat idd niet neer.
Volgens mij tot 02:30quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rijden er snachts trouwens treinen terug?
Wat heeft ie dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en Hennes is zwaar ziek dus hoop dat we kunnen
Griep, hetzelfde wat ik had rond mijn verjaardag. Vanmorgen ook koorts enzo. Op zich kon ik toen wel functioneren als je jezelf volpropt met pillen, ook kerst enzo gevierd toen. Maar om je dan lam te gaan zuipenquote:
Oeh, da kan ik ook nog tegen B zeggen ja, ik ga wel een avond minder carnavallen, doe ik nakend in die plaatsquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jullie niet gaan heb ik ook geen zin om te gaan hoor, dan ga ik nakend falen in de plaats
Nuchtere carnavalquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Griep, hetzelfde wat ik had rond mijn verjaardag. Vanmorgen ook koorts enzo. Op zich kon ik toen wel functioneren als je jezelf volpropt met pillen, ook kerst enzo gevierd toen. Maar om je dan lam te gaan zuipen
Fijn dat het nu wat beter gaat, gelukkig heeft ie nog een aantal dagen om er helemaal vanaf te komenquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het ging vanmorgen wel ietsje beterdus hoop van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan kun je beter thuis blijven![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja het is niet echt tof als je ziek bent om in de kroeg te gaan staanNaja tis nu pas woensdag. Wie weet valt het mee, voelt hij zich morgen nog beter en vrijdag niks meer aan de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan kun je beter thuis blijvenOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja daarom!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn dat het nu wat beter gaat, gelukkig heeft ie nog een aantal dagen om er helemaal vanaf te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |