Verdomme wat is datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef INViCTuS het volgende:
Ooo laat dit de komende dagen zo blijven en gewoon uitkomen zoals deze run loopteen aardig pakket sneeuw vanaf zondagmiddag tot dinsdagochtend!
[ afbeelding ]
Pien, je foto staat in de opquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:24 schreef Pino112 het volgende:
Oh en TS, als je al lapohunt, doe het dan wel goed
Inderdaad! Le snil vind ik een stuk minder briljant...quote:
o.. crap. Da's een tikfoutje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:24 schreef Pino112 het volgende:
Oh en TS, als je al lapohunt, doe het dan wel goed
Ga 's in de snil rollen ofzo.quote:
Derriere, das Fransquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:33 schreef Straatcommando. het volgende:
klopt, maar het zal me feitelijk aan mijn derriere oxideren.
Echt meer Frans kan ik ook nietquote:
Ik ook niet, de laatste dagen fake ik alles aan elkaar. Zolang le Pino er maar intraptquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Echt meer Frans kan ik ook niet
Google Translatequote:Op woensdag 6 februari 2013 01:37 schreef Straatcommando. het volgende:
oui oui madame, tres bien. ca va? j'mapelle Straatcommando et toi?
Haha, dat was geneens Google Translate! Dat kwam letterlijk uit mezelf, kun je nagaan hoe ik die rommel ingestampt heb op de middelbare school.. ik lijk op een vertaalmachinequote:Op woensdag 6 februari 2013 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Google Translate![]()
Je suis minthy, ravi de vous rencontrer
Knap, dat ga ik met m'n jaartje Frans niet reddenquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haha, dat was geneens Google Translate! Dat kwam letterlijk uit mezelf, kun je nagaan hoe ik die rommel ingestampt heb op de middelbare school.. ik lijk op een vertaalmachine!
Ik spijbelde altijd bij Frans.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haha, dat was geneens Google Translate! Dat kwam letterlijk uit mezelf, kun je nagaan hoe ik die rommel ingestampt heb op de middelbare school.. ik lijk op een vertaalmachine!
Nou, in Utrecht zelf ligt ook een halve centimeter. Het oude vertrouwde witte uitzicht is weer terug. Werd wel weer eens tijd. WANT WE HEBBEN HET PAS VIER JAAR OP RIJ HE!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 03:56 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijk bagger daarnet op de a2 van adam naar utrecht veel sneeuw succes voor iedereen in de spits!
Frans haatte ik op school en spreek ik nog steeds nauwelijks, maar lees het aardig. Dat krijg je als je later Spaans hebt geleerd, kan daardoor ook redelijk Italiaans en Portugees lezen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 02:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik spijbelde altijd bij Frans.![]()
Hier sneeuwt het nog steeds (oosten)quote:Op woensdag 6 februari 2013 05:18 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg ligt geen sneeuw, alleen geregend zo te zien. Ben benieuwd onderweg, moet richting oosten dus denk wel meevalt
Hier bij jullie zuiderburen ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 07:01 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is gewoon wit, 5cm dikke poedersneeuw
gelukkig wel het smelt ook alweer wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Slechts een paar mm hier, Leiden is bespaard gebleven
Het enige wat nu storend is is de bluuber op de weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |