SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DaMook op 05-02-2013 23:41:22 ]The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik had een lapo.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Wauw, ik heb gewoon voor het eerst in 1,5 jaar gecommuniceerd met mijn ex.
Bijzonder wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
en en en, dat lees je als steenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, ik weet mijn plaats ook
[..].
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zal dan wel meevallen aangezien we sowieso in hetzelfde hotel zitten.
![]()
Geef je dan wel je kamernummer ff door
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zij keek boos, jij stak je middelvinger op?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijzonder wel.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ze stuurde een mail.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij keek boos, jij stak je middelvinger op?
Ik antwoordde.
Zij antwoordde terug.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja nou uhm tjah sommige mensen wil je gewoon vaker doen zeg maarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, ik weet mijn plaats ook
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijzonder wel..
Jaaaaaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Samzz het volgende:
Vinnie kan ook bevestigen dat ik leuk ben.
En klopt![]()
![]()
Ik bevestig het liever zelf een keerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Samzz het volgende:
Hm Winterefteling is tot maart...![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou uhm tjah sommige mensen wil je gewoon vaker doen zeg maar![]()
![]()
Ik liep jou gewoon voorbij met SRquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Samzz het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was vrolijk aan het lezen, tot ik de lapo zagquote:.
Zij; wanneer ga je eens alimentatie betalen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze stuurde een mail.
Ik antwoordde.
Zij antwoordde terug.
Jij; nooit
Zij; je hoort van me advocaat
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: