don't ask, don't tellquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:02 schreef mootie het volgende:
Zou Sp3c er ook een tikje hitsig van worden?
Een beetje verliefd lijkt hij wel op die mannen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:02 schreef mootie het volgende:
Zou Sp3c er ook een tikje hitsig van worden?
ik ben verliefd op de sportquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een beetje verliefd lijkt hij wel op die mannen.
ben gek op hockey, mooie sportquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien helpt het, in een ver verleden heb ik wel gehockeyed.
Ik hoef dat inderdaad niet te wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben verliefd op de sport![]()
wat er dan onder tafel gebeurt is nobody's business!
Jij hebt de vorige reeks Expedition Robinson zeker niet gezien, hè?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
ben gek op hockey, mooie sport![]()
[ afbeelding ]
Tijgerprintquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt de vorige reeks Expedition Robinson zeker niet gezien, hè?
Neuh, wel het e.e.a. gehoord, maar ik hou wel van bitchesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt de vorige reeks Expedition Robinson zeker niet gezien, hè?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, wel het e.e.a. gehoord, maar ik hou wel van bitches
Let niet op dat gepeupel.. doe maar!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
slapen
hoop dat ik morgenochtend nog een stukje blues vs predators kan meepikken
ik houd jullie op de hoogte iig
En toch, als je ze stuk voor stuk bekijkt zitten er misschien 4 aantrekkelijke meiden bij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:13 schreef Jian het volgende:
En dan droom ik dat ik de coach ben en dan hebben we gewonnen en dan sta ik daar dus ergens in het midden![]()
[ afbeelding ]
Dromen over Fatima zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan is dit nog een redelijk flatteuze foto.
Maar die pakjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch, als je ze stuk voor stuk bekijkt zitten er misschien 4 aantrekkelijke meiden bij.
Sorry maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dromen over Fatima zal nooit meer hetzelfde zijn
Okee, ik vind 'r niet sympathiek ofzo, het was pure lust, dus ik kom er wel overheen ... denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry maar het is niet anders.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
Sow, hebben we die ijshokkie megolen weggejaagd, kunnen we het weer over serieuze zaken hebben. Hoe zou het toch met HDNGMW zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |