Zeg es eerlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahamaf wijf hahahahap.s. is geintje hoor tegen Soury, voor de statestieken
![]()
kut met perenquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef Poezewoes het volgende:
Oranje doet het best wel goed.....tot nu toe
ja me hart zat ergens waar niet moestquote:
kontjequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat heeft Frank de Boer met de reet van Heks gedaan?
ik heb geen ideequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat heeft Frank de Boer met de reet van Heks gedaan?
Joh dat is echt zo'n verhaal wat je op fok kan vertellenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kut met peren
en ook de wedstrijd is kut met peren, wat een slappe hap
we zwijgen okequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh dat is echt zo'n verhaal wat je op fok kan vertellen
Ik word alleen zo moe van ze als ik er naar luister, maar ja dat heb ik wel met meer mannenquote:
Nou wil best een middagje babbelen met Frank, lekker ff bijkletsen en dan kan ik hem meteen een paar tips geven van het hoe en wat bij zijn elftalquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word alleen zo moe van ze als ik er naar luister, maar ja dat heb ik wel met meer mannen
Het is genant?quote:
en thats it?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou wil best een middagje babbelen met Frank, lekker ff bijkletsen en dan kan ik hem meteen een paar tips geven van het hoe en wat bij zijn elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |