Joh dat is echt zo'n verhaal wat je op fok kan vertellenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kut met peren
en ook de wedstrijd is kut met peren, wat een slappe hap
we zwijgen okequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh dat is echt zo'n verhaal wat je op fok kan vertellen
Ik word alleen zo moe van ze als ik er naar luister, maar ja dat heb ik wel met meer mannenquote:
Nou wil best een middagje babbelen met Frank, lekker ff bijkletsen en dan kan ik hem meteen een paar tips geven van het hoe en wat bij zijn elftalquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word alleen zo moe van ze als ik er naar luister, maar ja dat heb ik wel met meer mannen
Het is genant?quote:
en thats it?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou wil best een middagje babbelen met Frank, lekker ff bijkletsen en dan kan ik hem meteen een paar tips geven van het hoe en wat bij zijn elftal
OKquote:
wel een ranzige foto?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is genant?
Als jij je genante verhaal vertelt vertel ik er ook 1 van mij, met foto....... (mijn verhaal is niet ranzig).
Ik zou niet eens weten welk elftal hij traintquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou wil best een middagje babbelen met Frank, lekker ff bijkletsen en dan kan ik hem meteen een paar tips geven van het hoe en wat bij zijn elftal
Ja wat denk jij dan Zoa?? dat ik hem ook nog ga verwennen of zoietsquote:
kleine massage met een happy end?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan Zoa?? dat ik hem ook nog ga verwennen of zoietshet is mijn typ niet
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten welk elftal hij traint
Die van mij was wel genant, maar we lopen gewoon doorquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef Toverheks het volgende:
niks aan het handje en niks genant en niks om ons druk over te maken oke
Vertel eensquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van mij was wel genant, maar we lopen gewoon door
precies.. lekker maken dat er ranzige genante verhalen zijn .. maar niks zeggen!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, laten we vooral niets zeggen hier.
Oh met die pic van ### En de foto van """""""quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kutkloon, hetzelfde als de laatste 20 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |