quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
Dit is een van mijn favoriete nummers dus niet janken![]()
Aerosmith luisterde ik ook heel veelquote:
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen daarom doe ik het nog bij jou
Sorry![]()
Ik heb er zelf geen last van
Want anders?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aerosmith luisterde ik ook heel veel
Kwam nadat ik hun muziek had gehoord in de Rock 'n Roller coaster in disney
[..]
Gewoon niet doen
Nee komt omdat jij niet 100x op een dag verbeterd wordtals het maar soms is zou het mij ook niet boeien maar als het 5x in een topic gebeurt kan je het goed zat worden
Beetje emotioneel word ik van dat nummer gek genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
Light up, light up as if you have a choice even if you can not hear my voice
Ill be right beside you dear..
Ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje emotioneel word ik van dat nummer gek genoeg
Natuurlijk weet ik datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
Vast wel iemand hier die weet wie scooter is
Scooterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
Vast wel iemand hier die weet wie scooter is
Een keer een ex gehad die het met me uitmaakte op een voor mij onverklaarbare manier, en nu nog steedsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje emotioneel word ik van dat nummer gek genoeg
I see what you meanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een keer een ex gehad die het met me uitmaakte op een voor mij onverklaarbare manier, en nu nog steedsMaar ik weet nog goed dat zij die lyrics in haar whatsapp naam had staan of weet ik veel ergens
En ik wist dat ze mij daarmee bedoelde. dus ik blijf er altijd aan denken
aawhquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een keer een ex gehad die het met me uitmaakte op een voor mij onverklaarbare manier, en nu nog steedsMaar ik weet nog goed dat zij die lyrics in haar whatsapp naam had staan of weet ik veel ergens
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat![]()
![]()
Happy Hardcore
quote:
Af en toe maakt me echt niks uit hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee sorryik zal het niet meer doen
Mensen die op zo'n manier indirect boodschappen willen zendenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yooo Mark, turn up the base boyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Af en toe maakt me echt niks uit hoorsterker nog bij sommige dingen merk ik nu ook dat ik er veel meer op let
Maar vind het alleen irritant als het meerdere keren achter elkaar word gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |