SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Ik ben ook bezig met LockInfo 5. Op de een of andere manier wordt niet mijn gehele lockscherm gevuld op de iPhone 5 met m'n mail, agenda, etc. Heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand die me kan helpen met LockInfo? Wil NCSettings prominent in beeld hebben, maar ik moet steeds dat balkje naar beneden schuiven om hem in beeld te krijgen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat heb ik niet geloof ik. Ik kan er gewoon doorheen scrollenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met LockInfo 5. Op de een of andere manier wordt niet mijn gehele lockscherm gevuld op de iPhone 5 met m'n mail, agenda, etc. Heb jij dat ook?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Zit er bij jou geen open ruimte tussen de slidebar en je widgets? Ik moet nu echt op een klein vlak scrollen door m'n mail, agenda, e.d.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet geloof ik. Ik kan er gewoon doorheen scrollenNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Re-installen was geen goed plan. Maar ik heb geen open ruimtequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zit er bij jou geen open ruimte tussen de slidebar en je widgets? Ik moet nu echt op een klein vlak scrollen door m'n mail, agenda, e.d.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bij mij werkt ie nu, maar geeft ie mn agenda-afspraken állemaal weer (dus ook mn facebook verjaardagen en weet ik veel wat nog meer). Ik wil alleen mn zakelijke en privé-agenda weer laten geven, maar dat kan je niet instellen ofzo?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met LockInfo 5. Op de een of andere manier wordt niet mijn gehele lockscherm gevuld op de iPhone 5 met m'n mail, agenda, etc. Heb jij dat ook?
En iCaughtU Pro werkt niet op iOS6.
Heb nu alleen bitesms, sbsettings en lockinfo geïnstalleerd. Denk dat ik het hier maar bij laat even (van de 182 andere tweaks mis ik er eigenlijk nog niet één). En heb een stuk of 40 apps weggegooid die ik toch nooit gebruikte.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Wat zijn je instellingen van LockInfo?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie nu, maar geeft ie mn agenda-afspraken állemaal weer (dus ook mn facebook verjaardagen en weet ik veel wat nog meer). Ik wil alleen mn zakelijke en privé-agenda weer laten geven, maar dat kan je niet instellen ofzo?
En iCaughtU Pro werkt niet op iOS6.
Heb nu alleen bitesms, sbsettings en lockinfo geïnstalleerd. Denk dat ik het hier maar bij laat even (van de 182 andere tweaks mis ik er eigenlijk nog niet één). En heb een stuk of 40 apps weggegooid die ik toch nooit gebruikte.Met name die bij Notifications & Widgets.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Weet ik veel. Wat wil je wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat zijn je instellingen van LockInfo?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Euh, handmatig neergezet. Bovenaan favorites widget (berichten + lock), dan een hele rij gewone apps die kunnen pushen en mn smsding, en dan onderaan bij notifications mn agenda en SBSettings (berichten+lock).
En onder 'lock screen' (menu lockinfo) heb ik show on lock op notifications. En 'Show widget icon' op aan. En status bar silent en push notifications ook op 'aan'.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Thanks. Heb ik ook allemaal maar toch blijft mijn scherm halverwege stoppenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:00 schreef Skv het volgende:
Euh, handmatig neergezet. Bovenaan favorites widget (berichten + lock), dan een hele rij gewone apps die kunnen pushen en mn smsding, en dan onderaan bij notifications mn agenda en SBSettings (berichten+lock).
En onder 'lock screen' (menu lockinfo) heb ik show on lock op notifications. En 'Show widget icon' op aan.Zal ff screenshot maken.
Die "quick reply for whatsapp" is ideaal zo te zien.
Ik merkte met een vriend van me dat ik "offline weergeven" blijf staan als ik reageer op whatsappjes.
Dat is wel erg handig als ik van 6 verschillende personen berichtjes in mn lockscreen krijg en maar op 1 bericht wil reageren.
[ Bericht 10% gewijzigd door CodeRood op 05-02-2013 23:09:19 ]![]()
Ook een tijdje geprobeerd maar dat ding is kut. Vooral als Whatsapp niet zo snel contact krijgt met de servers. Dan krijg je steeds je verstuurde berichtje weer als popup met daarbij 'bericht niet verzonden'. En vaak als je daarna op 'open' klikt (om naar de app te gaan) dan blijft de getikte tekst uit dat berichtje de hele tijd terugkomen in je tekstbalk. Ik zet 'm er niet meer op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef CodeRood het volgende:
Die "quick reply for whatsapp" is ideaal zo te zien.
Ik merkte dat ik "offline weergeven" blijf staan als ik reageer op whatsappjes.
Dat is wel erg handig als je van 6 verschillende personen berichtjes krijgt , en maar op 1 persoon wil reageren!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Oh, dat is dus een 'blank' vlak zeg maar, waar alles onder schuift? Raar. Klinkt alsof er een vage widget is geactiveerd die niks weergeeft?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Care. Download WeatherPro ofzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:10 schreef Djeetje het volgende:
Waarom kan ik mijn weer app niet meer openen ?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
bedankt voor de tip, ik merk hetzelfde probleem nu iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook een tijdje geprobeerd maar dat ding is kut. Vooral als Whatsapp niet zo snel contact krijgt met de servers. Dan krijg je steeds je verstuurde berichtje weer als popup met daarbij 'bericht niet verzonden'. En vaak als je daarna op 'open' klikt (om naar de app te gaan) dan blijft de getikte tekst uit dat berichtje de hele tijd terugkomen in je tekstbalk. Ik zet 'm er niet meer op.![]()
![]()
Eindelijk die stille modus voor 's nachts. Yeah.
Iemand een idee hoe ik het uit kan zetten dat ál mn agenda's worden weergegeven op mn lockscreen? Ik wil alleen de agenda's weergeven die ik in de agenda-app heb geselecteerd ipv alles wat mn iPhone op kan halen.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Idd! Lijkt er op idd. Ik heb vanmiddag een thema geïnstalleerd en weer verwijderd. Misschien dat daar iets van is blijven hangen. Ik installeer m'n iPhone morgen wel ff helemaal opnieuw.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:10 schreef Skv het volgende:
Oh, dat is dus een 'blank' vlak zeg maar, waar alles onder schuift? Raar. Klinkt alsof er een vage widget is geactiveerd die niks weergeeft?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Tijd over ofzo?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Gebruik Zephyr alleen om met een swipe naar boven de Auxo multitaskbar te openen. Dat lukte met Activator niet zo goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:59 schreef Saninl het volgende:
[..]
Waarom samen? Ik ga juist voor één vd twee. Op 2 manieren multitasken heeft niet echt meerwaarde? Of mis ik ietS?Ik heb 'm er ook weer afgehaald. Gaf problemen met notificaties. BiteSMS werkte altijd perfect, dat zoek ik ook voor Whatsapp.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:12 schreef CodeRood het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, ik merk hetzelfde probleem nu idd
[ afbeelding ]Oh, Unfold heet hetquote:Maar is een leuke animatie. Weer eens wat anders dan slide to unlock.
Net Swipebright gedownload. Brightness wijzigen door over de statusbar te swipen. Erg makkelijk.![]()
En een mooie Django Unchained wallpaper gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door OverRated op 05-02-2013 23:53:59 ]![]()
Nee maar ik wil een werkende LockInfoquote:Ben nu al aan herstellen, kon niet wachten
Springtomize werkt niet
Version/iOS niet compatible fixed
Lockinfo zorgt dat in SafeMode gaat
Color keyboard laat alles wat een keyboard omhoop popt crashen
Beetje brak nog allemaal
Bonusvraag:
Veel video's gemaakt. Dropbox upload deze automatisch. Is dit uit te zetten zodat alleen foto's geupload worden?
[ Bericht 18% gewijzigd door KNAK op 06-02-2013 03:27:25 ]Mai pben rai~!![]()
Je moet LockInfo 5 hebben, die ander crasht iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 02:20 schreef KNAK het volgende:
Springtomize werkt niet
Version/iOS niet compatible fixed
Lockinfo zorgt dat in SafeMode gaat
Color keyboard laat alles wat een keyboard omhoop popt crashen
Beetje brak nog allemaal
Bonusvraag:
Veel video's gemaakt. Dropbox upload deze automatisch. Is dit uit te zetten zodat alleen foto's geupload worden?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik merk dat whatssapp af en toe ineens afsluit naar een zwart maar wel actief scherm, dus aan-uitknop twee keer gebruiken om eruit te komen. Best irritant.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Had ik gisteren ook, schrok me ellendig. Home-knop werkte ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik merk dat whatssapp af en toe ineens afsluit naar een zwart maar wel actief scherm, dus aan-uitknop twee keer gebruiken om eruit te komen. Best irritant.![]()
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Die doorschijnendheidquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn de kleine details die 't doen.![]()
![]()
Wellicht plaatsnaam weghalen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn de kleine details die 't doen.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
BlurriedNCbackground oidquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Die doorschijnendheidOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Neejoh, ik ben er maar 1 van de 120.000 inwoners.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wellicht plaatsnaam weghalen?![]()
Bulletinquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Die doorschijnendheid![]()
correct, alleen aan/uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook, schrok me ellendig. Home-knop werkte ook nietI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ziet er erg netjes uit, maar wordt het zo traag vanquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die inderdaad. Erg strak.
Zo heb ik het:
[ afbeelding ]
Oneindig Apple logo, kan weer lekker restorenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Met Bulletin merk ik eigenlijk geen verschil in snelheid.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er erg netjes uit, maar wordt het zo traag van
Ga ik die eropzetten. Welke source heb je hem vandaan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met Bulletin merk ik eigenlijk geen verschil in snelheid.
CustomNCBackground is ook wel vet, eigen plaatjes inladen als achtergrondjeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
DM.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik die eropzetten. Welke source heb je hem vandaan als ik vragen mag?
CustomNCBackground is ook wel vet, eigen plaatjes inladen als achtergrondje
Bulletin is trouwens echt een aanrader, al die losse dingen die hier genoemd worden zitten er daar allemaal in met nog een paar leuke features.![]()
Wat is een aanrader om het weer mooi weer te geven in t berichtencentrum? Want er is vast wat mooiers dan de standaard-'widget'.![]()
Forecast vind ik erg mooi, werkt ook op lockscreen. Maar kost wel geld..quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:56 schreef Goddelijker het volgende:
Wat is een aanrader om het weer mooi weer te geven in t berichtencentrum? Want er is vast wat mooiers dan de standaard-'widget'.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met de provider Simyo?
Ik zit nu bij Bliep en dat kost ¤0,50 per dag voor onbeperkt (traag 384kbps) internet en SMS, maar ik heb eigenlijk nogal slechte 3G-dekking binnenshuis en het netwerk van T-Mobile laat soms een beetje te wensen over (3G die om onduidelijke redenen bij goede ontvangst toch wegvalt en zo).
En bij Simyo heb ik een abonnement met 100bel/sms en 1000MB voor ¤13,00 per maand, en ze zitten op het KPN-netwerk waarvan ik zeker weet dat ik dan wel door het hele huis goede ontvangst heb.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 15:33:58 ]![]()
Mijn vriendin zit bij Simyo, nergens problemen mee, goeie ontvangst en goedkoop!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:33 schreef braddofiel het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met de provider Simyo?
Ik zit nu bij Bliep en dat kost ¤0,50 per dag voor onbeperkt (traag 384kbps) internet en SMS, maar ik heb eigenlijk nogal slechte 3G-dekking binnenshuis en het netwerk van T-Mobile laat soms een beetje te wensen over (3G die om onduidelijke redenen bij goede ontvangst toch wegvalt en zo).
En bij Simyo heb ik een abonnement met 100bel/sms en 1000MB voor ¤13,00 per maand, en ze zitten op het KPN-netwerk waarvan ik zeker weet dat ik dan wel door het hele huis goede ontvangst heb.![]()
![]()
Zelfde geldt voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:40 schreef DenS het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit bij Simyo, nergens problemen mee, goeie ontvangst en goedkoop!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Mijn LockInfo probleem is opgelost. Bleek dat de app nog niet compatible was met het langere scherm van de iPhone 5. Nu opgelost door de update
Even kiek'n of ik er nog een thema op ga pleuren.
http://www.ithemesky.com/iphone-5-theme/LS-Cliffs/4841
Forum Opties Forumhop: Hop naar: