SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ik heb nog wel een vieze duits helmquote:.
Ow geen relatiequote:. Kan niet he, jij en pandapunten. Is trouwens een maand toch of studeer je nog?
![]()
Die is wel erg slecht, zelfs voor jouw doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vieze duits helm.
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
10 euro per uur, 3 uur per 2 wekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoeveel krijg ik betaald? Ik neem straks namelijk een weekend vrij abonnement bij de NS.. Dat was bij de vorige zo en dat is mijn max
.
Ik moet die van mijn vader maar eens bellen, die is nu een adresje kwijt misschien wil die wel.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Als mn reiskosten worden vergoed wil ik best treinen hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een schoonmaakster die ik op moet halen lijkt me niet echt praktisch.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat doet hij dus niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mn reiskosten worden vergoed wil ik best treinen hoor
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ga even heel veel kleren aandoen, mijn antibio en pijnstillers innemen en dan op expeditie, de vuilcontainer aan de weg zetten,...
Emancipatie noemen ze dat... maar de container buiten zetten ho maar....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vooral doorgaan met zeurenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
En nog een hoofdletter waar het niet moet ook.
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, relaties zijn voor zwangere mensen en burgertrutjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vieze duits helm.
[..]
Ow geen relatie. Kan niet he, jij en pandapunten. Is trouwens een maand toch of studeer je nog?
Nee, kan echt niet..
Ja, is een maand, maar een maand is zo om..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
die ene e ging te ver.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, relaties zijn voor zwangere mensen en burgertrutjes.
Nee, kan echt niet..
Ja, is een maand, maar een maand is zo om...
Tijd vliegt ja, ik ben ze aan het sparen.
![]()
Ik ga even Hawaii 5 O kijken, tot straks.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Seg Nazi, Doe Es Liev Tegun Je Tante M.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
En nog een hoofdletter waar het niet moet ook.
Tante? Hier gaat iets gruwelijk misquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Seg Nazi, Doe Es Liev Tegun Je Tante M.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Seg Nazi, Doe Es Liev Tegun Je Tante M.
?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: