Oh ik dacht vandaag... Ik lees echt voor de helft zie ik al.quote:
Ik werd juist heel vaak en veel ongesteld door de spiraal. Sinds december geen menstruatie gekregen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:55 schreef trui het volgende:
sterkte danic, ik hoop ook dat de echo morgen geruststellend resultaat heeft! en natuurlijk dat het bloeden snel ophoudt, ik vind 'gewone' tussentijdse bloedingen na 't plaatsen van 'n spiraaltje al hartstikke vervelend, en dat zijn maar relatief kleine beetjes. ik kan me goed voorstellen dat 't heel akelig is om zoveel bloed te verliezen, zeker na die ervaring bij de bevalling.
Er zijn heel veel verhalen bekend(kwam ik later achter) en het werd door de Gyn. ook erkend dat het kan.quote:
een van de weinige maar ik vind dat er met dit soort dingen bijv. bij de andere Gyn waar ik ben geweest. Dat er heel licht over zo een klein dingetje word gedaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef miss_sly het volgende:
Reuma en psoriasis zijn 'gewoon' (erfelijke) ziekten, toch? Dat krijg je niet van een spiraal, lijkt me. Ze zijn overigens wel gelinkt, beide aandoeningen.
Ook als het niet voorkomt, kan het toch gebeuren dat je het krijgt. In mijn familie komt het ook niet voor, en toch heeft mijn broer er in zeer ernstige mate last van, zowel psoriasis als de eraan gelinkte reuma. En hij heeft echt geen (mirena)spiraal gehadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:36 schreef Popples het volgende:
[..]
Bij mij in de familie komt het niet voor. Vandaar dat er aan de spiraal gedacht word door ons. Wij zijn toen zelf gaan zoeken en kwamen uit op meerdere verhalen. De percentage is zo klein dat het kan gebeuren. Ik ben hier toen mee naar de Gyn. geweest en hij zei dat het kon.
Ik ben dan misschien een van de weinige maar ik vind dat er met dit soort dingen bijv. bij de andere Gyn waar ik ben geweest. Dat er heel licht over zo een klein dingetje word gedaan.
Pvoes het is een mirena.
Lijkt me ook moeilijk zo een spiraal bij mannenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook als het niet voorkomt, kan het toch gebeuren dat je het krijgt. In mijn familie komt het ook niet voor, en toch heeft mijn broer er in zeer ernstige mate last van, zowel psoriasis als de eraan gelinkte reuma. En hij heeft echt geen (mirena)spiraal gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gebruik je nu dan als anticonceptie ?
Weet je het is voor mij een eyeopener geweestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:40 schreef Pvoesss het volgende:
Het hormoon wat in de mirena spiraal zit komt ook voor in vele andere anticonceptie mogelijkheden.Ik zie niet in waarom het bij het spiraal dit dan wel zou veroorzaken
Het is mij allemaal te toevalligquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:50 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap je wel wat betreft het probleem anticonceptie ik heb ook veel gedoe met anticonceptie en hormonen geven mij ook reumatische klachten en veel gedoeIig ik ben als ik aan de hormonen zit echt futloos, depressief, etc etc
![]()
Maar echt de 2 dingen zo definitief aan elkaar linken gaat wel erg ver.
Voor mij niet maar dat heeft andere redenen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:53 schreef miss_sly het volgende:
Het zijn dus eerder de hormonen, niet het spiraal. En dat kan best wel, want hormonen kunnen op veel dingen een grote invloed hebben. Wellicht zou dus juist een koperspiraal wel een oplossing zijn.
Medicatie doet goed zn werk, stuk stabieler.quote:
Nee niet helemaal. Zie het als de tweede helft van een menstruatie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:45 schreef Ticootje het volgende:
succes straks.. Is het bloeden nu weer weg?
Ik heb de mijne bij de action gekocht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef danic het volgende:
Oh als er iemand nog tips heeft voor een molton met zo'n beschermlaag tegen incontinentie enzo...graag! Maat 90x220.
Bij de hema hebben ze die lengte niet voor deze moltons en bij ikea gaat alles eruit met een lengte van 220. Gelukkig nog wel een matras kunnen scoren, maar geen beddengoed meer helaas. En ik zit niet te wachten op een nieuw matras iedere maand.
Dat mag hoor, maar delen wij niet dezelfde action? Maar dan heb je wel een excuus om eens langs te komenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:14 schreef Saffier het volgende:
Hier ook in de action, Danic. Als je wil ga ik wel voor je kijken.
Nee, aan deze kant van de brug hebben we een eigen action!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:27 schreef danic het volgende:
[..]
Dat mag hoor, maar delen wij niet dezelfde action? Maar dan heb je wel een excuus om eens langs te komen![]()
![]()
Dat stelde je al voor voordat ik beviel en het lijkt me nog steeds heel leuk.
Joh! Dat wist ik niet. Als je wilt kijken, graag!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee, aan deze kant van de brug hebben we een eigen action!
Langskomen wil ik nog steeds wel hoor!
Op welke gun zit je te wachten nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |