Voor mij niet maar dat heeft andere redenen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:53 schreef miss_sly het volgende:
Het zijn dus eerder de hormonen, niet het spiraal. En dat kan best wel, want hormonen kunnen op veel dingen een grote invloed hebben. Wellicht zou dus juist een koperspiraal wel een oplossing zijn.
Medicatie doet goed zn werk, stuk stabieler.quote:
Nee niet helemaal. Zie het als de tweede helft van een menstruatie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:45 schreef Ticootje het volgende:
succes straks.. Is het bloeden nu weer weg?
Ik heb de mijne bij de action gekocht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef danic het volgende:
Oh als er iemand nog tips heeft voor een molton met zo'n beschermlaag tegen incontinentie enzo...graag! Maat 90x220.
Bij de hema hebben ze die lengte niet voor deze moltons en bij ikea gaat alles eruit met een lengte van 220. Gelukkig nog wel een matras kunnen scoren, maar geen beddengoed meer helaas. En ik zit niet te wachten op een nieuw matras iedere maand.
Dat mag hoor, maar delen wij niet dezelfde action? Maar dan heb je wel een excuus om eens langs te komenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:14 schreef Saffier het volgende:
Hier ook in de action, Danic. Als je wil ga ik wel voor je kijken.
Nee, aan deze kant van de brug hebben we een eigen action!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:27 schreef danic het volgende:
[..]
Dat mag hoor, maar delen wij niet dezelfde action? Maar dan heb je wel een excuus om eens langs te komen![]()
![]()
Dat stelde je al voor voordat ik beviel en het lijkt me nog steeds heel leuk.
Joh! Dat wist ik niet. Als je wilt kijken, graag!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee, aan deze kant van de brug hebben we een eigen action!
Langskomen wil ik nog steeds wel hoor!
Op welke gun zit je te wachten nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |