abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126180637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:53 schreef miss_sly het volgende:
Het zijn dus eerder de hormonen, niet het spiraal. En dat kan best wel, want hormonen kunnen op veel dingen een grote invloed hebben. Wellicht zou dus juist een koperspiraal wel een oplossing zijn.
Voor mij niet maar dat heeft andere redenen.
mama van 3 kids!
pi_126180829
Ik durf het best te linken aan hormonen inderdaad en dat dit veel effect heeft.
Maar het hoeft niet de reden te zijn natuurlijk.
waarom is een koperspiraal geen optie? :)
pi_126181284
Idd morgen de echo. Om 13.00 maar ze lopen hier structureel een half uur uit.

Poemojn, er is geen bloed afgenomen om te kijken naar een stollinsstoornis. Wel heb ik afgelopen donderdag opnieuw moeten prikken, omdat ik nog steeds jeuk heb. Dit kwam door zwangerschapscholestase en zou een week na de bevalling over moeten zijn, maar dat is het dus niet.
Geen idee wat eraan gedaan kan worden als het er nog zou zijn, want bevallen is het medicijn en dat lukt me niet nog een keer :P

Wij gaan hier voorlopig maar condooms gebruiken. Voorlopig hoef ik even geen gerommel in mijn lijf gezien de huidige situatie. Maar hormonen zijn echt not done bij mij (sinds de eerste bevalling 2 jaar terug) want ik ga echt op oorlogspad.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:42:32 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126184739
Popples mirena of andere hormonale anticonceptie kunnen reumatisch lijkende pijnen geven doordat ze voor verwekingen zorgen, heb jij toevallig ook bekkeninstabiliteit gehad? En hebben ze officiele diagnose gesteld met bloedonderzoek etc?

Ik wil niet vervelend of naar doen maar fok is googlebaar en vind het jammer dat iets medisch als feit wordt neergezet.
Wat wel is dat Tenzij je al wel reuma in je genen hebt dan kan zo iets het NL wel triggeren.
En idd reuma en psoriasis zijn gelinkt. Meeste auto immuun aandoeningen komen niet alleen :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:26:37 #230
298849 mignonne
mignonne
pi_126190441
Pfoe Danic wat eng zeg. Wat vervelend dat het zo'n lange nasleep heeft voor je.

Ben je nou na de bevalling nog naar de OK geweest of is er een echo gemaakt na de bevalling om te kijken voor een rest? Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom je vk je naar de HAP heeft gestuurd? hoewel jullie HAP ín het ziekenhuis zit toch? dus misschien dacht ze dat je er dan snel zou zijn mocht het nodig zijn ofzo? Nouja goed, volgens mij val je nog gewoon onder haar zorgen (tot zes weken post partum) en is dit een gynaecologisch probleem en dus had ze je gewoon direct naar de gyn moeten sturen en niet naar de hap. Maar das nitpicken. Ik snap ook niet zo goed waarom er niet direct een echo gemaakt kan worden. Begrijpelijk dat het een impact op jou heeft. Is D. er wel rustig onder verder?

Oh en van minder belang, maar kut van je matras zeg, das een smak geld om te vervangen :X ik hoop dat je geen auping oid had.
:)
pi_126191835
Ik heb hier een reumatoloog tegenover zitten, volgens hem kan je geen reuma of psoriasis krijgen van de mirena of andere hormoonhoudende anticonceptie of hormonale wisselingen. Maar je kan wel meer (pijn)klachten krijgen door hormonen.

Hoe dan ook knap irritant als je er last van hebt... :{
Fake it till you make it...
pi_126192146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef mikoxx het volgende:
Hoe gaat t met jou nijna?
Medicatie doet goed zn werk, stuk stabieler.
Lastige is wel dat ik weer als een soort kip zonder kop aan het doorrennen ben en of dat nou zo handig is... maar goed, ik zie in elk geval wel dat ik het doe inmiddels.
Nu de rem nog zien te vinden, gelukkig zijn er wat mensen om me heen die af en toe op de rem trappen ;). Afgelopen weken zijn ook best wel hectisch geweest, dus misschien dat na de vakantie, met de regelmaat, de rust ook weer wat terugkomt...
In elk geval wel vinger aan de pols, ik heb ook nog therapie enzo.

Hoe is het met jou Mikoxx?
Fake it till you make it...
pi_126192423
Nee ikea gelukkig. Ga nog kijken of ik het op de inboedelverzekering kan verhalen.

Ik ben niet op de ok geweest en er is toen ook geen echo gemaakt. De placenta is nagekeken en was intact.
Ik heb de vk gebeld omdat ik ook die 6 weken in mijn hoofd had, maar omdat ik al op na controle was geweest bij de gynaecoloog viel ik officieel niet meer onder hun zorg. Nou zijn ze niet zo moeilijk gelukkig en geeft ze wel advies.
Waarom de hap bellen en niet direct naar een gynaecoloog weet ik niet, maar ws ivm het tijdstip?? Er is niet standaard een gynaecoloog in huis op dat tijdstip, behalve als die toevallig
bezig is met een bevalling.
Toen ik belde hebben ze wel doorgevraagd om in te schatten of ik niet naar de seh moest, maar blijkbaar niet.

En de hap zit inderdaad in het ziekenhuis. Ik denk dat de dienstdoende huisarts geen echo mag maken en er was dus niemand aanwezig die het wel kon.
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:45:12 #234
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126205542
succes straks.. Is het bloeden nu weer weg?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_126205974
Heftig Danic. Succes straks!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126206924
Succes straks Danic!
mama van 3 kids!
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:18:41 #237
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_126209856
Succes Danic!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_126213723
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:45 schreef Ticootje het volgende:
succes straks.. Is het bloeden nu weer weg?
Nee niet helemaal. Zie het als de tweede helft van een menstruatie.
Ik heb ook echt een lijst vragen in mijn telefoon staan. Gelukkig tref ik een gynaecoloog die uitgebreid de tijd neemt om alles te bespreken.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:05:22 #239
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_126213811
Succes! Hoe laat moet je er zijn?
pi_126213849
Oh als er iemand nog tips heeft voor een molton met zo'n beschermlaag tegen incontinentie enzo...graag! Maat 90x220.

Bij de hema hebben ze die lengte niet voor deze moltons en bij ikea gaat alles eruit met een lengte van 220. Gelukkig nog wel een matras kunnen scoren, maar geen beddengoed meer helaas. En ik zit niet te wachten op een nieuw matras iedere maand.
pi_126213865
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef mikoxx het volgende:
Succes! Hoe laat moet je er zijn?
13.00 :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:07:36 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126213894
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef danic het volgende:
Oh als er iemand nog tips heeft voor een molton met zo'n beschermlaag tegen incontinentie enzo...graag! Maat 90x220.

Bij de hema hebben ze die lengte niet voor deze moltons en bij ikea gaat alles eruit met een lengte van 220. Gelukkig nog wel een matras kunnen scoren, maar geen beddengoed meer helaas. En ik zit niet te wachten op een nieuw matras iedere maand.
Ik heb de mijne bij de action gekocht.
pi_126214080
Ah! Goeie Kyara. Even daar kijken dus, balen alleen dat het assortiment zo wisselt. Iemand nog een back up winkel?

Ze hebben tot 13.00 pauze dus ik denk 'ah mooi, dan is er geen uitloop.
Wordt me net vertelt dat ze is weggeroepen naar de verlosafdeling }:|
Er is nog een gynaecoloog maar die heeft ook zijn eigen spreekuur. Wellicht kan hij wat overnemen. Maar iets zegt me dat ik hier nog wel even zit.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:13:41 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126214115
Irritant.... succes in elk geval....
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:14:32 #245
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_126214139
Hier ook in de action, Danic. Als je wil ga ik wel voor je kijken.
Ylana
pi_126214668
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:14 schreef Saffier het volgende:
Hier ook in de action, Danic. Als je wil ga ik wel voor je kijken.
Dat mag hoor, maar delen wij niet dezelfde action? Maar dan heb je wel een excuus om eens langs te komen :D :P
Dat stelde je al voor voordat ik beviel en het lijkt me nog steeds heel leuk.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:58:49 #247
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_126215787
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:27 schreef danic het volgende:

[..]

Dat mag hoor, maar delen wij niet dezelfde action? Maar dan heb je wel een excuus om eens langs te komen :D :P
Dat stelde je al voor voordat ik beviel en het lijkt me nog steeds heel leuk.
Nee, aan deze kant van de brug hebben we een eigen action!
Langskomen wil ik nog steeds wel hoor!
Op welke gun zit je te wachten nu?
Ylana
pi_126216357
Ik hoop dat je inmiddels aan de beurt geweest bent danic, en je goed nieuws te horen hebt gekregen.
Ik heb hier een molton vangnet kruidvat liggen die is ook te klein ik kon ook geen 220 vinden ik denk dat ik de achterkant maar open knip en met extra elastiek vast zet oid
pi_126222599
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef Saffier het volgende:

[..]

Nee, aan deze kant van de brug hebben we een eigen action!
Langskomen wil ik nog steeds wel hoor!
Op welke gun zit je te wachten nu?
Joh! Dat wist ik niet. Als je wilt kijken, graag!
En je bent welkom hoor! Gezellig!

Zat te wachten op dr Hoogendoorn.
Maar alles goed. Ze houden het toch op een eerste menstruatie.
Ze vertelde dat ik de primolut moest zien als een curettage door medicijnen en dat ik rekening moest houden met een hele heftige menstruatie daarna.

Heb wat celstofmatjes meegebietst en net zwarte pakken kotex en zware libresse ingeslagen.

F_R he zou het ook op zijn plek kunnen houden met een oude bretels. Aan beide kanten van de molton zo'n knijper en de elastische band dan onderlangs je matras. In de breedte dus. Zo zorgde mijn moeder er vroeger voor dat ik mijn dekbed niet omhoog trok en met blote benen kwam te liggen.

Of schilderstape
:P
pi_126226228
Fijn dat alles goed was! Maar wat een idioot enge eerste menstruatie, zeg :{ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')