Heb je hem je nummer gegeven!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen hopelijk weer
Gewoon meesleuren.
Anders FOK! schaats meet
ja moet ik wel doen eigenlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen hopelijk weer
Gewoon meesleuren.
Anders FOK! schaats meet
watquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''het is nu bijna een jaar geleden en ik heb echt een fout gemaakt door het uit te maken. ik mis je best wel''
SMSje van mij ex. Ik ben echt flabbergasted nu... Wat moet ik hier nou mee
Dit doet me pijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je ziet er niet uit, bedoel kijk maar naar jouw foto's in jouw fobo
Ga dan met jouw moederquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet ik wel doen eigenlijkmn moeder heeft zelfs nog schaatsen gekocht
Nee, maar morgen ga ik weer kickboksenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je hem je nummer gegeven!
Ja lijkt me het beste. Terugnemen is al helemaal geen optiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
negeren. je zei dat je nooit meer zo'n situatie wilde hebben toch
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
lief op in gaan.
Dan doen, dan uit haar leven verdwijnen.
In een relatie waar ik al het initiatief nam was ik degene die niet energie er in stook volgens haar, dus neequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk gewoon laten voor wat het is, had ze maar na moeten denken, tenzij jij haar ook nog ziet zitten
Heb wel een voorkeur voor ''iemand'' en anders alsnog nee. Een ex is een ex.quote:
My thoughts exactlyquote:
En dan ga je weer op hem liggen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga dan met jouw moeder
[..]
Nee, maar morgen ga ik weer kickboksen
Nee manquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga dan met jouw moeder
[..]
Nee, maar morgen ga ik weer kickboksen
Zeg dan tegen haar dat je niet snapt waarom nu opeens wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja lijkt me het beste. Terugnemen is al helemaal geen optie
[..]
[..]
In een relatie waar ik al het initiatief nam was ik degene die niet energie er in stook volgens haar, dus nee
[..]
Heb wel een voorkeur voor ''iemand''
[..]
My thoughts exactly
Kickboksen, niet droog neuken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan ga je weer op hem liggen?
oh spannend wie danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
In een relatie waar ik al het initiatief nam was ik degene die niet energie er in stook volgens haar, dus nee
[..]
Heb wel een voorkeur voor ''iemand'' en anders alsnog nee. Een ex is een ex.
[..]
My thoughts exactly
Heb haar een jaar niet gesproken en gezien, ze woont aan de andere kant van het land. Ik zie het punt van contact leggen nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeg dan tegen haar dat je niet snapt waarom nu opeens wel.
Hoe lang was jullie relatie, hoe is het uitgegaan, hoe was jullie contact in het afgelopen jaar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb wel een voorkeur voor ''iemand'' en anders alsnog nee. Een ex is een ex.
[..]
My thoughts exactly
Gewoon zeggen dat je dat gevoel niet met haar deeltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb haar een jaar niet gesproken en gezien, ze woont aan de andere kant van het land. Ik zie het punt van contact leggen niet
Is onbelangrijk, ik laat het maar van me afglijdenquote:
Dan zeg je dat het je spijt maar dat je geen gevoelens meer voor haar hebt. Gewoon eerlijk zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb haar een jaar niet gesproken en gezien, ze woont aan de andere kant van het land. Ik zie het punt van contact leggen niet
en hoe staat het er voor?!?!?!?!?quote:
oke sorry hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is onbelangrijk, ik laat het maar van me afglijden
Ik game zelfs somsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Vrouw die geintreseerd is in computers![]()
Zie je niet vaak
quote:
Ik eet geen vis. En ik stuur de KLB 2.0 knokploeg op je af hoorquote:
Achja het was wel gezellig enzo op haar kamer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
en hoe staat het er voor?!?!?!?!?
best wel een goedenquote:
Ja vrouwen die gamenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik game zelfs soms
[..]
[..]
Ik eet geen vis. En ik stuur de KLB 2.0 knokploeg op je af hoor
hihahoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achja het was wel gezellig enzo op haar kamer.
quote:
IK BEN ZO BANG, OH NEEquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik game zelfs soms
[..]
[..]
Ik eet geen vis. En ik stuur de KLB 2.0 knokploeg op je af hoor
half jaar, ik nam al het initiatief, ging altijd naar haar toe (long distance) en zij was paranoia als ik een keer niet reageerde omdat ik aan het leren was en de telefoon weg lag (wat dan altijd even doorgegeven was) hierop volgde een zelfmoordpoging en elk feestje moest ik haast elke seconden whappen want anders zou ik vreemd gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe lang was jullie relatie, hoe is het uitgegaan, hoe was jullie contact in het afgelopen jaar?
vragen vragen vragen
Je hebt zeker alle hoeken gezien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achja het was wel gezellig enzo op haar kamer.
Die liefde groeit sneller dan een f(x) = x^2!quote:
Ehm op welke vraag ook alweer?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hihaho
nee ff serieus. heeft ze al geantwoord?
Niets mee doen dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
half jaar, ik nam al het initiatief, ging altijd naar haar toe (long distance) en zij was paranoia als ik een keer niet reageerde omdat ik aan het leren was en de telefoon weg lag (wat dan altijd even doorgegeven was) hierop volgde een zelfmoordpoging en elk feestje moest ik haast elke seconden whappen want anders zou ik vreemd gaan.
Een jaar geen contact gehad.
wat een mensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
half jaar, ik nam al het initiatief, ging altijd naar haar toe (long distance) en zij was paranoia als ik een keer niet reageerde omdat ik aan het leren was en de telefoon weg lag (wat dan altijd even doorgegeven was) hierop volgde een zelfmoordpoging en elk feestje moest ik haast elke seconden whappen want anders zou ik vreemd gaan.
Black ops, tomb raider, iets meer in die strekking.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja vrouwen die gamen
Bejeweld zeker.
Dus toen ging je ook op judo?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar judo wezen kijken van een vriendin, en dat was gewoon droogneuken, jezus
Dus wie wat hoe wanneer?quote:
oh had je niet gevraagd?quote:
Wat kan je daar nou mee beginnen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"games"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Black ops, tomb raider, iets meer in die strekking.
Nee maakt niet uit hoor, hoe leuk ook (ken der amper nog, maar ja) de hosselgame is niet mijn game nu.quote:
geen ideequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus toen ging je ook op judo?
[..]
Dus wie wat hoe wanneer?
And being afraid you should.quote:
Huh...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mja ik denk het wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
oh had je niet gevraagd?
hebben jullie al wat?
nee want dan moest ik dat bij mannen doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus toen ging je ook op judo?
[..]
Dus wie wat hoe wanneer?
Wut! Black Ops! Cant believe my eyes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Black ops, tomb raider, iets meer in die strekking.
Een blijvertjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"black ops" "games"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut! Black Ops! Cant believe my eyes.
Dat ik dit nog is mocht meemaken![]()
Zie noooooit vrouwen die gamen.
Oh ik wel. Ik ben ook geen actieve verslaafde ofzo, maar ik vind het wel leuk om zo nu en dan te doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut! Black Ops! Cant believe my eyes.
Dat ik dit nog is mocht meemaken![]()
Zie noooooit vrouwen die gamen.
Dat vind je toch juist leukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee want dan moest ik dat bij mannen doen
Zit er wel over te denken om op kickboksen te gaan.
Een ex is niets voor niets een exquote:
IKRquote:
Dat soort dingen komen later, je probeert het op te lossen, te laten werken, want daarachter zit een topmeid. Maar dan heb je een omslag, waardoor je er geen gesprek meer mee kan beginnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat kan je daar nou mee beginnen dan?
leuk leukquote:
wat een gehaat ineens vandaag in de JNG SCquote:
heb je wel gereageerd dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit hoor, hoe leuk ook (ken der amper nog, maar ja) de hosselgame is niet mijn game nu.
gehaat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
[..]
wat een gehaat ineens vandaag in de JNG SC
wat is er gebeurd, het komt sowieso door die rel van gister. Iedereen is aangestoken
HATSJOEquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
[..]
wat is er gebeurd, het komt sowieso door die rel van gister. Iedereen is aangestoken
moet je niet aan mij vragen gastquote:
Neequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat vind je toch juist leuk![]()
Doen
Was er gisteren weer een rel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Hmm oke maar als je op langeafstand zit valt er weinig te controleren qua vreemdgaan, je moet elkaar dan gewoon kunnen vertrouwen anders word het niks.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een ex is niets voor niets een ex
[..]
IKR
[..]
Dat soort dingen komen later, je probeert het op te lossen, te laten werken, want daarachter zit een topmeid. Maar dan heb je een omslag, waardoor je er geen gesprek meer mee kan beginnen.
En is het plotseling mijn schuld en maakt ze uit uit op valentijnsdag
Wat ik ben niet boosquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
[..]
ja geen tijd hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik deed een beetje flauw tegen staurt, maar je kan het nalezen
Oh?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee
Ik hossel die chicks en alles
Mwa, ik wil het wel maar ik heb er geen tijd voor
Kan onmogelijk offense zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef msacras het volgende:
[..]
And being afraid you should.
[..]
Huh...
Dan zou ik het maar negeren, als je hier op in gaat dan draait ze waarschijnlijk door, no offence.
Ja jij kent het verhaal wel jaquote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm oke maar als je op langeafstand zit valt er weinig te controleren qua vreemdgaan, je moet elkaar dan gewoon kunnen vertrouwen anders word het niks.
Dat COD een beetje overhypet is, steeds hetzelfde en niet echt het spel waar ik bij het woord games aan denkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Want black ops kan je geen game noemen of wat bedoel je hiermee?
Het was niet aanvallen bedoeldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
ja AJ en pizzameneer
[..]
Bless you!
Ohh dat was eergisteren ofzo tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja vaseline en veerelie kwamen rellen.
Of was dat eergister? Weet niet meer precies.
Je haat mequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat ik ben niet boos
Je moet je zeker niet aangevallen voelen
Ik vind het gewoon niet echt games games
? Heb nul actie ondernomen nogquote:
Ligt aan de setting. Bij feestjes hoeft het weinig te betekenen. Als het een wat duidelijkere date-setting is, gaat het zeker de goede kant opquote:
Ene blonde?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan onmogelijk offense zijnEn ik wil geen tweede zelfmoordpoging
[..]
Ja jij kent het verhaal wel ja
[..]
Klopt
Haha ach. Nee maar precies, ik denk dat er niet op in gaan het beste is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan onmogelijk offense zijnEn ik wil geen tweede zelfmoordpoging
[..]
Ja jij kent het verhaal wel ja
[..]
Klopt
Ja echt he! en nu opflikkerenquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dacht serieus dat ik homo was?
Geen tijd om tijd te maken
Op haar kamer. Ik ben geen slet ik zoen niet op feestjes tenzij het mn eigen vriendin is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
? Heb nul actie ondernomen nog
[..]
Ligt aan de setting. Bij feestjes hoeft het weinig te betekenen. Als het een wat duidelijkere date-setting is, gaat het zeker de goede kant op
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Msacras, wil jij met mij trouwen?
Oke mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
? Heb nul actie ondernomen nog
[..]
Ligt aan de setting. Bij feestjes hoeft het weinig te betekenen. Als het een wat duidelijkere date-setting is, gaat het zeker de goede kant op
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op haar kamer. Ik ben geen slet ik zoen niet op feestjes tenzij het mn eigen vriendin is.
Dat hadden wij ook een keerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
Trouwens tijdens een stroomuitval viel mijn pc op school uit dus dat was wel cool want ik kon lekker niet verder met de opdracht.
Mij wees je af.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik ook nietniemand wil met mij zoenen
ik ook niet huilliequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het was niet aanvallen bedoeld![]()
Is ook heel god mogelijk... mijn dagenbesef is soort van wegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh dat was eergisteren ofzo toch
ah poor youquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kijk het filmpjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja echt he! en nu opflikkeren
Gisteren was juist rustigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Is ook heel god mogelijk... mijn dagenbesef is soort van weg
Verander de feiten niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je was dronken beach en je stonk naar sigarettenrook
HAHAHA. Hier was het dan een deel van de pauze ook donker, dus iedereen in de aula huilen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook een keer
Iedereen was echt 10 minuten voor de deadline nog heel snel alles aan het afmakne.
Toen viel de stroom echt uit voor 1 seconde. Echt gewoon licht *klik donker* licht.
En toen was iedereen alles kwijt. Een gezamenlijke "NEEEEEEEEEEEEE" klonk door de school, alsof het een ingestudeerd koorstuk was.
Een beetje PC slaat je bestandje om de 2 minuten uit zichzelf op als herstelbestand in zo'n geval. Kan je zelf instellen in word als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook een keer
Iedereen was echt 10 minuten voor de deadline nog heel snel alles aan het afmakne.
Toen viel de stroom echt uit voor 1 seconde. Echt gewoon licht *klik donker* licht.
En toen was iedereen alles kwijt. Een gezamenlijke "NEEEEEEEEEEEEE" klonk door de school, alsof het een ingestudeerd koorstuk was.
Dan was het eergister. Maakt niet uit, iedereen weet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gisteren was juist rustig
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan was het eergister. Maakt niet uit, iedereen weet waar het over gaat.
Echt verschrikkelijk ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
HAHAHA. Hier was het dan een deel van de pauze ook donker, dus iedereen in de aula huilen.
Prima spelletje hoor, voor af en toe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat COD een beetje overhypet is, steeds hetzelfde en niet echt het spel waar ik bij het woord games aan denk
Mijn dagenbeseft is alleen weg in de vakantiesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Is ook heel god mogelijk... mijn dagenbesef is soort van weg
Ik speel liever DOTA of Countertrike, net wat meer strategie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Prima spelletje hoor, voor af en toe.
Na 2 maanden ben je er ook op uitgekeken en ga je boos worden omdat je telkens dood gaat![]()
BF3 vind ik ook leuker..
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk ja.
Maar ik werkte op de laptop dus ik was niks kwijt, geweldig moment was dat
ik wist dat jij ging reageren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik was hem eindelijk kwijt, nu heb ik hem weer in mijn hoofd
Klopt, helaas is mijn school te pauper voor 80 high-tech nieuwe computers en doen wij het nog met simpele oude Dell's en internet explorerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Een beetje PC slaat je bestandje om de 2 minuten uit zichzelf op als herstelbestand in zo'n geval. Kan je zelf instellen in word als ik het goed heb.
Mean Girlsquote:
Mijne bijna altijd want jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn dagenbeseft is alleen weg in de vakanties
Dat het me eigen schuld was?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat, ik zei het je toch een jaar geleden
haha dat lied komt me mijn neus uit nuquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist dat jij ging reageren.
echt fijn is dat lied
six degrees of seperation vandaag in appie
Oh zo, nee bij ons werkt het niet zo nauw, gewoon een beetje vaag allemaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef JRRY het volgende:
[..]Ja hier werken we ook op laptops maar niemand neemt die mee want als je die neit mee hebt mag je naar de mediatheek = niksdoen
Is dat zo'n meidenfilm want dan ga ik m niet kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, helaas is mijn school te pauper voor 80 high-tech nieuwe computers en doen wij het nog met simpele oude Dell's en internet explorer
[..]
Mean Girls
[..]
Mijne bijna altijd want ja
Vooral nu, ik pas normaal altijd op op donderdag en nu dus een keer op dinsdag dus ik denk steeds dat het donderdag is.
mean girls is leukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat zo'n meidenfilm want dan ga ik m niet kijken
heerlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat lied komt me mijn neus uit nu
Yayy, dat is nog eens lekker werken
quote:
Dat ze psycho was/is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat het me eigen schuld was?
Haha, klinkt een beetje autistischquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, helaas is mijn school te pauper voor 80 high-tech nieuwe computers en doen wij het nog met simpele oude Dell's en internet explorer
[..]
Mean Girls
[..]
Mijne bijna altijd want ja
Vooral nu, ik pas normaal altijd op op donderdag en nu dus een keer op dinsdag dus ik denk steeds dat het donderdag is.
Ja maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat zo'n meidenfilm want dan ga ik m niet kijken
Ké. Aspirientje in je reet stoppen ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb echt enorme koppijn want mijn hoofd kwam tegen die muur
maar is het zo'n meidenfilm. Want ik ben ookal overgehaald om het eerste seizoen van pretty little liars te kijken en dat was vreselijke tijdsverspillingquote:
Hater, PLL is een onwijs toffe serie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar is het zo'n meidenfilm. Want ik ben ookal overgehaald om het eerste seizoen van pretty little liars te kijken en dat was vreselijke tijdsverspilling__
Is, blijkbaar. En hoe erg gelijk had jequote:
had je album gedownload?quote:
ja hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is best wel een leuk liedje
nou als je lekkere wijven wil zien bitchfighten moet je hem kijken, komt ie op tv dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar is het zo'n meidenfilm. Want ik ben ookal overgehaald om het eerste seizoen van pretty little liars te kijken en dat was vreselijke tijdsverspilling__
Ik vond alleen die Caleb awesomequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hater, PLL is een onwijs toffe serie.
medicijnen zijn niet goed voor jequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ké. Aspirientje in je reet stoppen ofzo
Ik ben ook wel lichtelijk autistischquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ze psycho was/is.
[..]
Haha, klinkt een beetje autistisch![]()
Joaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Mean Girls is leuk, toen Linsday Lohan nog lief wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee keek hem met iemand op dvdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou als je lekkere wijven wil zien bitchfighten moet je hem kijken, komt ie op tv dan?
PLL is raar en die wijven net barbie's.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hater, PLL is een onwijs toffe serie.
Voortaan naar tante AJ luisterenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is, blijkbaar. En hoe erg gelijk had je
Wiet wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
medicijnen zijn niet goed voor je
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ga ik hem wss niet kijken
oh jammer had hem wel willen zienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee keek hem met iemand op dvd
De lesbische kusscenesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
PLL is raar en die wijven net barbie's.
Verder best leuk ja
Zal ik doen hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voortaan naar tante AJ luisteren
Mwah vaag figuurquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vond alleen die Caleb awesome
Wat moet ik hier nu op zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
PLL is raar en die wijven net barbie's.
Verder best leuk ja
Ohja dat was ik vergetenquote:
Je kan hem ook gewoon op internet kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh jammer had hem wel willen zien
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joaja heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die andere twee?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hoi?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Mwah vaag figuur
[..]
Wat moet ik hier nu op zeggen
Alle mensen op FOK! tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ook wel lichtelijk autistisch
Maar nee serieus, ik pas al een jaar élke donderdag van 6 tot 12 op bij hetzelfde huis alleen deze week dus even op dinsdag, maar ik ben dus zo gewend aan donderdag, en WIDM kijken etc dat ik steeds bij mezelf moet denken van "ohja het is dinsdag, geen donderdag" lol
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kijk hem wel een keer oke
Ik heb de boeken niet gelezen dus geen ideequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohja dat was ik vergeten
maar serieus, die serie is zo raar.
De boeken zijn best tof maar die wijven in die film zijn echt overstyled.
ohja is ook zo, misschien donderdagavond even doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon op internet kijken
Sowieso is ieder mens ergens wel een beetje autistisch.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle mensen op FOK! toch
Haha awhh
Wel lang oppassen zeg, zijn de kindjes wel lief?
lieeeeefquote:
Ja outasight en rizzle kicks zijn gewoon heldenquote:
leesze pizzaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En nu ga ik mijn boek voor NL's lezen, fijne avond nog iedereen!
hebbenhebbenhebbenhebbenhebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
jij heldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja outasight en rizzle kicks zijn gewoon helden
Hetzelfdequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iedereen behalve ik, denken dat ik autistisch benquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Sowieso is ieder mens ergens wel een beetje autistisch.
Ja best lang, maar ach. Het is maar één kindje en hij ligt rond half 8/8 uur al in bed dus ik vind het prima te doen.Ik ga meestal gewoon een beetje tv kijken of huiswerken ofzo
dat is zieligquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Weet je wat leuk is om tegen een autistisch persoon te zeggen die niet goed tegen veranderingen in planning kan, dat je zo met hem naar de efteling oid gaat
Doeiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kusjuhquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké peace, ik ben weg.
Kusje kroel en alles.
smeltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal zo schattigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké peace, ik ben weg.
Kusje kroel en alles.
aneee das zielig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die hondjes ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo schattig
Oke en nu?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hmm taex staat tussen personen om te volgen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
dit krijg je als je naar poesjes . nl gaat.
Nee, leuk dat je meldt wie je kan volgen maar geen neuk werd gegevenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh kut dit is geen twitter he?
sryquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, leuk dat je meldt wie je kan volgen maar geen neuk werd gegeven
Ja zo mooiquote:
ik ookquote:
Oh noesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
RIP VoornaamAchternaam
Death by cuteness
Slaap lekkerquote:
Awh liefquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh die lijkt op mijn kat toen hij kitten was
Nu mis ik mijn eigen kattenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I wanna snuggle
with all of 'em
Zijn ze weg of zijn ze naar de eeuwige jachtvelden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Nu mis ik mijn eigen katten
Ik wil ze knuffelen
Ze zijn thuis, en ik ben niet thuisquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn ze weg of zijn ze naar de eeuwige jachtvelden?
als je ze niet buiten laat nemen ze niks meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
Het enige nadeel aan katten is dat ze dode muizen meenemen. En kotsen
Maar dat mag mn vriend dan wel opruimen
Heb jij een vriend?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
Het enige nadeel aan katten is dat ze dode muizen meenemen. En kotsen
Maar dat mag mn vriend dan wel opruimen
Ja maar is zielig als je ze niet naar buiten laat!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je ze niet buiten laat nemen ze niks mee
Ow zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze zijn thuis, en ik ben niet thuis
later vast wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb jij een vriend?
Dat is nieuw voor me
Nee jij wordt een kattenvrouwtjequote:
naawwwhquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn oude katten
[ afbeelding ]
Piou Piou, Noushka, R.I.P
als ze genoeg ruimte hebben is het niet zielig hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar is zielig als je ze niet naar buiten laat!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee jij wordt een kattenvrouwtje
Mm ja okequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze genoeg ruimte hebben is het niet zielig hoordie van ons komen alleen in de zomer in de tuin en ze hebben er geen last van
quote:
ja mja wil niet dat ze overreden worden en ze hebben 3 verdiepingen om te rennenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Mm ja okeMaar toch vrijheid is wel belangrijk
jazekerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
Wat gaan we snel met de SC's toch
we jagen ze er wel door heen.
Ik zie de top100 straks weer aankomenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
Wat gaan we snel met de SC's toch
we jagen ze er wel door heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |