Fixedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef o.us het volgende:
Waaom the fuck ga je dit soort onzin verzinnen
Dit, en mensen die met de tram gaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef o.us het volgende:
Waaom the fuck ga je dit soort onzin verzinnen
Steden zonder een metrosysteem stellen sowieso geen ene tyfus voor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Dit, en mensen die met de tram gaanachja niet iedereen heeft uitgebreide busbanen netwerk door de stad liggen zoals bij ons in almere
[ afbeelding ]
LoLquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Steden zonder een metrosysteem stellen sowieso geen ene tyfus voor.
Wat een efficiente busbaan. Ik wou dat ik in Almere woonde.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Dit, en mensen die met de tram gaanachja niet iedereen heeft een uitgebreid busbanen netwerk door de stad liggen zoals bij ons in almere
[ afbeelding ]
Almerequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef sidney111111111 het volgende:
Dit, en mensen die met de tram gaan achja niet iedereen heeft een uitgebreid busbanen netwerk door de stad liggen zoals bij ons in almere
Klopt, wij hebben het zo geregeld dat de bus nooit de openbare weg op hoeft, hij kan dus altijd zonder enige opstopping door onze stad rijden, ook fietsers en auto's die de busbanen willen kruizen moeten eerst wachten tot de bus voorbij is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:45 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Wat een efficiente busbaan. Ik wou dat ik in Almere woonde.
gatverdamme saaie boel daarzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:47 schreef sidney111111111 het volgende:
Klopt, wij hebben het zo geregeld dat de bus nooit de openbare weg op hoeft, hij kan dus altijd zonder enige opstopping door onze stad rijden, ook fietsers en auto's die de busbanen willen kruizen moeten eerst wachten tot de bus voorbij is.
TS is homo en marokkaan en probeert door deze topics een harde piemel te krijgenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef HilaryBanks het volgende:
Vandaag had ik hele erge trek na werk. Dus ik dacht ik loop even langs de McDonald's. Ik had enorm veel trek, dus ik bestelde een bigmac menu met nog extra kipnuggets erbij. Genieten dus. Vervolgens liep ik naar de tramhalte, ik loop rustig over het perron totdat ik ineens twee zware handen op mijn schouders voel. Ik draai me in een flits om, en zie 2 HTM-controleurs. De één zegt ''jongedame, weet jij dan niet dat je niet op het perron mag eten?'' (Koelie) (Dit deed ik helemaal NIET) ik had gewoon de tas vast in mijn hand. De andere controleur (Mocro) zei ''nou je gaat me blij maken meisje, dat wordt dan 38,50 kan ik ook een bigmac menu eten''Ik zei ''stik er maar in, ik ga niks betalen'' ik pakte mijn burger, frietjes en kipnuggets uit het tasje en begon de HTM-controleurs ermee te bekogelen. ''Zehma a &^^^ho%r'' schreeuwde de Mocro controleur. Ik rende weg, niets of niemand kon mij nu nog stoppen. Sommige mensen keken mij boos aan, andere begonnen te klappen alsof ik een heldendaad had verricht. De HTM-controleurs waren uitgegleden op het gladde perron, door de saus die ik onder hun schoenen had gesmeerd nadat ik ze KO had geslagen door middel van mijn big mac.
klacht : HTM-controleur zegt dat ik eet, terwijl dat niet zo is.
Wow, ik ga meteen naar Almere verhuizen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:47 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben het zo geregeld dat de bus nooit de openbare weg op hoeft, hij kan dus altijd zonder enige opstopping door onze stad rijden, ook fietsers en auto's die de busbanen willen kruizen moeten eerst wachten tot de bus voorbij is.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow, ik ga meteen naar Almere verhuizen.
Oh echt joh?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik durf Den haag nooit in vanwege het nog hogere percentage allochtonen als in Almere
Laat me weten welke wijk/straat dan fiets ik er wel doorheen voor je.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow, ik ga meteen naar Almere verhuizen.
Hier in Almere wonen veel surinamers en dat zijn met de antillianen het grootste tuig, altijd oorbellen in, pet op, en daar denken ze wat mee te kunnen bereiken. Enige wat je ermee bereikt is hoogstens een baan in de schoonmaak. Ook zijn ze vaak irritant, en worden snel boos als je perongelijk naar ze kijkt, bahquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Oh echt joh?
Dat vind ik juist leuk aan aggaaaa, lekker multicultureel enzo. Je ziet net effe wat meer dan Henk & Ingrid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |