Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Je bent populairquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat Eddy zoeii met haar? En alweer me naam in een topictitel...
Of mensen maken mij graag belachelijk, dat kan natuurlijk ook...quote:
Nee Dyon, je bent een toffe peer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Of mensen maken mij graag belachelijk, dat kan natuurlijk ook...
Waarom doe je dan zo vaak zo irritant?quote:
Als het echt EZ is, ben ik het helemaal met je eensquote:
Omdat je daar zo heerlijk op reageert.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo vaak zo irritant?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Omdat je daar zo heerlijk op reageert.
Pico, zet The Queen of Versailles op je watchlist (als je hem nog niet gezien hebt).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef picodealion het volgende:
Dat, en Ran hapt veel minder sinds hij ons in het echt heeft gezien, dus moeten we toch wat he.
???quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef picodealion het volgende:
Dat, en Ran hapt veel minder sinds hij ons in het echt heeft gezien, dus moeten we toch wat he.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pico, zet The Queen of Versailles op je watchlist (als je hem nog niet gezien hebt).
Wat een heerlijke docu... echt ongelooflijk. De domme mensen schieten daar als paddenstoelen uit de grond.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Pico, heb je de plaatjes al af? (van de fmt-awards)
nou snap ik jou niet...quote:
Ik vind het altijd schattig hoe jij die sterretjes bij scheldwoorden doetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Sh*t, ik heb me koptelefoon voor in huis opgeblazen...
Huh wat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd schattig hoe jij die sterretjes bij scheldwoorden doet![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig niet achter in huis!
Neequote:Op woensdag 6 februari 2013 10:13 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om samen met andere FOK!kers naar een toffe film te gaan?
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Fietsen was dus niet te doen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Een uur op de bus moeten wachten en toen ramde iedereen zich een weg naar binnen toe
Hoezo?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:44 schreef picodealion het volgende:
De vorige keer dat ik met FOK! naar een film ging was nogal een teleurstelling.
Wat moet ik in Nijmegen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo?
Sands: zoek je nog een kamer in Nijmegen? Pc hooftstraat 2.0, midden in het centrum voor 350E p/m. Andere gegadigden mogen zich ook melden.
John Carterquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo?
Sands: zoek je nog een kamer in Nijmegen? Pc hooftstraat 2.0, midden in het centrum voor 350E p/m. Andere gegadigden mogen zich ook melden.
Nee?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bijna 30...
Alles boven de 25? Dat is het enige criterium dat jij erop nahoudt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |