Ik ben in de tweede best wel erg gespest en uiteindelijk ben ik naar mijn mentor gegaan, die is toen met mijn afdelingshoofd gaan praten, is een zo'n kind geschorst en heb ik nooit meer wat naars van die mensen meegemaakt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
net of mentor er iets aan doet..
durfde ik nietquote:
Toen ik naar mijn decaan ging had hij gesprek met mij en zo`n kneus. en sorry dit dat. hij was de deur nog niet uit en het begon gewoon alweerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben in de tweede best wel erg gespest en uiteindelijk ben ik naar mijn mentor gegaan, die is toen met mijn afdelingshoofd gaan praten, is een zo'n kind geschorst en heb ik nooit meer wat naars van die mensen meegemaakt.
Bedoelde ze het ook zo dan? Of hadden ze het zelf niet eens door dat ze je pijn deden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het bleef bij opmerkingenmaar dat deed wel pijn
oh oke dat is wel chill dan. mentoren en vertrouwenspersonen en dat soort shit heb je normaliter weinig aanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben in de tweede best wel erg gespest en uiteindelijk ben ik naar mijn mentor gegaan, die is toen met mijn afdelingshoofd gaan praten, is een zo'n kind geschorst en heb ik nooit meer wat naars van die mensen meegemaakt.
Ligt wss ook aan de schoolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik naar mijn decaan ging had hij gesprek met mij en zo`n kneus. en sorry dit dat. hij was de deur nog niet uit en het begon gewoon alweer
:Vind je dit leuk?quote:
die is best leukquote:
...quote:
Ze deden het wel bewust ja, opmerkingen als ik hoop voor hem dat hij bovenop mag lijkt me niet echt als een voorzichtige tip bedoeldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Bedoelde ze het ook zo dan? Of hadden ze het zelf niet eens door dat ze je pijn deden?
Verhoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt een kut week zo
dinsdag aanrijding donderdag een overhoring
ja haat maarquote:
Maar je hebt doelbewust pesten en onbewust.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze deden het wel bewust ja, opmerkingen als ik hoop voor hem dat hij bovenop mag lijkt me niet echt als een voorzichtige tip bedoeld
Ja Justin Bieber alsjeblieft zegquote:
onbewust gebeurt dus meer op de basisschool. De meeste pesters op latere leeftijd pesten echt bewust. dat ze de grote gevolgen ervan niet inzien is wat anders.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je hebt doelbewust pesten en onbewust.
Werd je ook buitengesloten? Pesten is echt zo'n lastig probleem om aan te pakken voor scholen en gepeste leerlingen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja oke goed maar ik eis schadevergoeding ze schaden mijn reputation
Daar ga je als 14 jarige geen gehoor op krijgen sahbiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sommigen zien ook echt wel de gevolgen ervan in.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
onbewust gebeurt dus meer op de basisschool. De meeste pesters op latere leeftijd pesten echt bewust. dat ze de grote gevolgen ervan niet inzien is wat anders.
Wat een mongool ben jij zegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zeg toch best leuk met eenquote:
ik zat altijd alleen ja en met gym werd ik nooit gekozen, zelfs niet als laatstequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je hebt doelbewust pesten en onbewust.
Werd je ook buitengesloten? Pesten is echt zo'n lastig probleem om aan te pakken voor scholen en gepeste leerlingen.
ja tuurlijk. voor hun boeit dat niks. zijn ook meestal zelf onzeker enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sommigen zien ook echt wel de gevolgen ervan in.
jij rookt toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daar ga je als 14 jarige geen gehoor op krijgen sahbi
deze reactiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zegJe eist een schadevergoeding van de politie omdat ze je reputatie schaden? hahahah
en die schaamte is terecht :8quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg toch best leuk met eenomdat ik me ervoor schaam
mijn school ziet mij aan al crimineel niemand vint mij meer aardig dit is niet normaal meerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zegJe eist een schadevergoeding van de politie omdat ze je reputatie schaden? hahahah
geen reden tot pesten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja tuurlijk. voor hun boeit dat niks. zijn ook meestal zelf onzeker enzo
nee niet dat maar heb je wel eens chocolade sigaren gerookt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, en nee je krijgt geen shag van me
Gedraag je dan een keer normaal in plaats van te denken dat je in de Bronx woontquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn school ziet mij aan al crimineel niemand vint mij meer aardig dit is niet normaal meer
Niks is een reden tot pestenquote:
doei jerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
Ik ga en kom niet meer terug. Morgen weer
Dat is echt kut voor jequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zat altijd alleen ja en met gym werd ik nooit gekozen, zelfs niet als laatste
ik gedraag me netjes maar ik krijg altijd de schuld ze zeggen altijd hou je mond blabla en ik moest je te vaak waarschuwen bla blaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gedraag je dan een keer normaal in plaats van te denken dat je in de Bronx woont
Waarschijnlijk heb je het dan zelf niet door?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik gedraag me netjes maar ik krijg altijd de schuld ze zeggen altijd hou je mond blabla en ik moest je te vaak waarschuwen bla bla
ze zeggen ik praat te veelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het dan zelf niet door?
mwa het maakt me nu niet zoveel meer uitquote:
dan is het goed togquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa het maakt me nu niet zoveel meer uitik heb tenminste mijn diploma en voel me op deze school wel gelukkig
1. Praat dan dus ook minder.quote:
Maar die mensen hebben je wel een nare tijd bezorgd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa het maakt me nu niet zoveel meer uitik heb tenminste mijn diploma en voel me op deze school wel gelukkig
Nee wel vanillequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee niet dat maar heb je wel eens chocolade sigaren gerookt?
Hmm, tsja, ik had in dat heljaar nog mijn beste vriend van de vorige klas waar ik bij inzat dat scheelde toch een hoopquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zat altijd alleen ja en met gym werd ik nooit gekozen, zelfs niet als laatste
1 dan verveel ik mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1. Praat dan dus ook minder.
2. Leer jezelf aan om in ABN te praten en te typen.
doe ik ook tegelijk tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Don't go, stay here with us
Ik ga morgen dan toch vanille halen, had ze eerst ook maar de smaak valt weg.quote:
Ik zou persoonlijk nooit zelfmoord plegen door voor een trein te springen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Ach als je in je eentje hulpeloos en alleen in de regen voor het spoor staat, omdat je geen andere uitweg meer weet. Dan besef je wel wat pesten onder andere met je doet.
Beetje harde opmerking maar hij klopt wel.
ja mijn beste vriendin ging Kader doen en ik Basis dusja toen zat ik vanaf de 3e altijd alleenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm, tsja, ik had in dat heljaar nog mijn beste vriend van de vorige klas waar ik bij inzat dat scheelde toch een hoopZat bijna altijd naast hem.
hoezoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vanaf nu neem ik OF niet meer serieus
Jep.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk nooit zelfmoord plegen door voor een trein te springen.
Maar even een hele persoonlijke vraag he; maar is dit jou overkomen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Ach als je in je eentje hulpeloos en alleen in de regen voor het spoor staat, omdat je geen andere uitweg meer weet. Dan besef je wel wat pesten onder andere met je doet.
Beetje harde opmerking maar hij klopt wel.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1 dan verveel ik mij
2 ik ben niet geboren met de doel ABN te maken ik ben geboren met de doel later een eigen miljoenbedrijf openmaken
Ja dat jij nou pro bentquote:
Goed voor je longen johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga morgen dan toch vanille halen, had ze eerst ook maar de smaak valt weg.
maarja 20 sigaren voor 4,95
zelfmoord kan ook een uitweg zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]Er is altijd een uitweg, ook al zie je die even niet.
navquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1 dan verveel ik mij
2 ik ben niet geboren met de doel ABN te maken ik ben geboren met de doel later een eigen miljoenbedrijf openmaken
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
ja ik weet. beetje krom.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en die gozer zelf heb ook zelfmoord gepleegd echt raar
Jou een beetje kennendequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat serieus meen?
Klopt. Maar ik heb geen zin om mijn verhaal hier te doen enzo, want er wordt toch overheen gewalst met reactie`s doordat het druk isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zelfmoord kan ook een uitweg zijn.
Ja, maar er zijn altijd mensen die je kunnen helpen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zelfmoord kan ook een uitweg zijn.
Dit. Het komt later altijd goed, je moet jezelf alleen even ontwikkelen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
Dat is net als dat een tour de france rijder kan fietsenquote:
Ja in een ideale wereld wel, jammer genoeg zou er in een ideale wereld ook geen behoefte aan moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn altijd mensen die je kunnen helpen.
snap ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb geen zin om mijn verhaal hier te doen enzo, want er wordt toch overheen gewalst met reactie`s doordat het druk is
Die zijn er niet altijd. pesten is niet alleen in jouw geval roddelen ofzo. het kan zoveel erger, zoveel langer, en dan is een uitweg vinden een heel stuk lastiger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn altijd mensen die je kunnen helpen.
Je kan ook een klote familie hebben en geen vrienden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik vind persoonlijk zelfmoord laf tegenover je vrienden en familie
Ik ook want hun zitten hun hele leven ermee terwijl hun je best zouden willen helpenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dan nog zal 9 van de 10 keer je naaste familie ontzettend droevig zijn dat je er niet meer bentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan ook een klote familie hebben en geen vrienden.
tja,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
LEER FUCKING ABNquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook want hun zitten hun hele leven ermee terwijl hun je best zouden willen helpen
Zij zitten en zij je bestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook want hun zitten hun hele leven ermee terwijl hun je best zouden willen helpen
ik heb niet heel mijn verhaal hier gedaan maar goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn er niet altijd. pesten is niet alleen in jouw geval roddelen ofzo. het kan zoveel erger, zoveel langer, en dan is een uitweg vinden een heel stuk lastiger.
Tuurlijk. maar besef je eens: als je zo depressief bent dat je het al wil. dat je het al doet. die stap is zoo ontzettend moeilijk. Denk je dan dat ze nog aan familie denken? Je kan dat egoïstisch noemen, maar het is eigenlijk gewoon logisch.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan nog zal 9 van de 10 keer je naaste familie ontzettend droevig zijn dat je er niet meer bent
Tuurlijk is er een oplossing, naar je ouders stappen dat je gepest word en naar een andere school gaan maar die stap alleen al is enorm moeielijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb niet heel mijn verhaal hier gedaan maar goed.
ik denk wel dat er altijd een oplossing is.
mmm, true, daarbij kan je niet zomaar zeggen dat het ene pesten minder erg is dan het anderequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn er niet altijd. pesten is niet alleen in jouw geval roddelen ofzo. het kan zoveel erger, zoveel langer, en dan is een uitweg vinden een heel stuk lastiger.
zwakzinnig ventje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vint het beestr als jy studie betalen money money for mie
Het heeft natuurlijk lef nodig, maar op zo'n moment denk je alles en iedereen weg,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. maar besef je eens: als je zo depressief bent dat je het al wil. dat je het al doet. die stap is zoo ontzettend moeilijk. Denk je dan dat ze nog aan familie denken? Je kan dat egoïstisch noemen, maar het is eigenlijk gewoon logisch.
izgoequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vint het beestr als jy studie betalen money money for mie
Ja inderdaad. En dan zit iedereen er gelijk weer boven op van: oh bohh wat een egoist, laf hoor zelfmoord plegen, wegrennen voor je problemen. Zo kan je het gewoon niet zien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk lef nodig, maar op zo'n moment denk je alles en iedereen weg,
wat denk jij man jij doet drugs en dan noem je mij zak zinnig nou je bent zelf een zak en totaal niet zinnig bij dit netwerk van maatschaoo!!YY!quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, was je vergeten..
Voor sorry is het natuurlijk al te laat
whut..?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat denk jij man jij doet drugs en dan noem je mij zak zinnig nou je bent zelf een zak en totaal niet zinnig bij dit netwerk van maatschaoo!!YY!
Achterlijk kindquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat denk jij man jij doet drugs en dan noem je mij zak zinnig nou je bent zelf een zak en totaal niet zinnig bij dit netwerk van maatschaoo!!YY!
Ik heb er een 2-zijdige mening over zegmaar. aan de ene kant is het enigsinds laf omdat je in de meeste gevallen iedereen achterlaat met verdriet en ongeloof en aan de andere kant je het leven het niet waard vindquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan zit iedereen er gelijk weer boven op van: oh bohh wat een egoist, laf hoor zelfmoord plegen, wegrennen voor je problemen. Zo kan je het gewoon niet zien.
one luvquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doei.bff 4 ever. and ever. and evaaa
Ik denk dat het gevoel dat je geen zelfmoord kan plegen omdat je dan andere kwetst ook heel erg deprimerend kan zijn, bovenop de problemen die je al hebt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb er een 2-zijdige mening over zegmaar. aan de ene kant is het enigsinds laf omdat je in de meeste gevallen iedereen achterlaat met verdriet en ongeloof en aan de andere kant je het leven het niet waard vind
Het gaat niet om het leven niet waard vinden, je `kan'' het leven op dat moment dan gewoon niet meer aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb er een 2-zijdige mening over zegmaar. aan de ene kant is het enigsinds laf omdat je in de meeste gevallen iedereen achterlaat met verdriet en ongeloof en aan de andere kant je het leven het niet waard vind
wat nou achterlijk dit is niet meer normaal wij gaan een protest openmaken tegen dit mensen soorten erg vervelend naar ons bla balzak ik heb die money kesh kesh foor mie myn engels alles gooud ik onbreekbaar wij zijn harde protesterendetandenquote:
tjah, net als alle grote beslissingen heeft het voor en nadelenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat het gevoel dat je geen zelfmoord kan plegen omdat je dan andere kwetst ook heel erg deprimerend kan zijn, bovenop de problemen die je al hebt.
Stop jij eens met het roken van wiet clownquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat nou achterlijk dit is niet meer normaal wij gaan een protest openmaken tegen dit mensen soorten erg vervelend naar ons bla balzak ik heb die money kesh kesh foor mie myn engels alles gooud ik onbreekbaar wij zijn harde protesterendetanden
heb ik al 23uur niet gedaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stop jij eens met het roken van wiet clown
je schaamhaar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb me geschoren, wie wil voelen?
Zo zacht als een biggehuidje zonder haar
hahahaha OF wtfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat nou achterlijk dit is niet meer normaal wij gaan een protest openmaken tegen dit mensen soorten erg vervelend naar ons bla balzak ik heb die money kesh kesh foor mie myn engels alles gooud ik onbreekbaar wij zijn harde protesterendetanden
lekker hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb me geschoren, wie wil voelen?
Zo zacht als een biggehuidje zonder haar
Ik nog nooit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heb ik al 23uur niet gedaan
steenoven hahaha daar hoort pizza in, zo ga ik later mijn vriendin noemen xdxdquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
steenoven hahaha daar hoort pizza in, zo ga ik later mijn vriendin noemen xdxd
Nee als we jou als voorbeeld moeten nemen hoe het dan met je aflooptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
begin er ook beter niet mee
snap ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet stoppen met voelen..
Wanneer dan chillen bij de pizzaria naast de plus (die zit er toch nog?)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Wie hier de coolste is dat zie je meteen
Ooit gehad dat als je je schaamhaar hebt geschoren dat er een afgeschoren haartje dwars in je plasgaatje komt te zitten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
steenoven hahaha daar hoort pizza in, zo ga ik later mijn vriendin noemen xdxd
wtf..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit gehad dat als je je schaamhaar hebt geschoren dat er een afgeschoren haartje dwars in je plasgaatje komt te zitten?
ja, dat prikt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit gehad dat als je je schaamhaar hebt geschoren dat er een afgeschoren haartje dwars in je plasgaatje komt te zitten?
taxquote:
Welke bedoel je? Die Turkse zooi heeft een andere naam gekregen: melody.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wanneer dan chillen bij de pizzaria naast de plus (die zit er toch nog?)
Haha wat zijn we weer grappig. Gast dit is een internet forum, bijna niemand gedraagd zich hier als in het echt. Dat ik een probleem heb met wiet gebruik geef ik toe, maar het me op mijn internet gedrag? Nee. Misschien ben jij in het echt wel 1 vieze junk met naalden, maar online kan je het verbergen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee als we jou als voorbeeld moeten nemen hoe het dan met je afloopt
mafkeesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit is gebaseerd op een echte gebeurtenis
Wiet en gebruik plus probleem hoe dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Haha wat zijn we weer grappig. Gast dit is een internet forum, bijna niemand gedraagd zich hier als in het echt. Dat ik een probleem heb met wiet gebruik geef ik toe, maar het me op mijn internet gedrag? Nee. Misschien ben jij in het echt wel 1 vieze junk met naalden, maar online kan je het verbergen.
Het heeft op langere termijn wel vervelende effectenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wiet en gebruik plus probleem hoe dan?
leg uit..
Of anders die snackbar naast de slijterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:26 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Die Turkse zooi heeft een andere naam gekregen: melody.
de haan kukelekuquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de kalkoen kloekkloekkloek
Valerioquote:
Vertel het nog wel keer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey, maar een aantal van jullie zeggen wel heel erg gepest te zijn, maar hoe kan dat als jullie zo tof zijn? Meestal kan je het nog wel begrijpen..
Ik ben niet gepest en dat is logischquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey, maar een aantal van jullie zeggen wel heel erg gepest te zijn, maar hoe kan dat als jullie zo tof zijn? Meestal kan je het nog wel begrijpen..
ik was/ben verlegen, dik en lelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben niet extreem erg gepestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar die UI, dat ben jij toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was/ben verlegen, dik en lelijk
Ja dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je kan veranderen, maar je kan ook vanwege hele stomme onzin dingen gepest wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
die laatste twee untruequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kraak niemand afquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Eerst zelf gepest zijn, en dan mensen op internet afkraken?
Je begrijpt dat sommige mensen het heel serieus opvatten en het dus op het zelfde neer komt?
Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die UI, dat ben jij toch?
Ja, kijk..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Neejohquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
- Lady Gagaquote:god makes no mistakes
jij kan ook echt nooit serieus doen hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, kijk..
Nu shine ik toen ook maar de pesters waren de haters, ze moesten iets doen tegen mijn shine om zelf te shinen maar dat lukte ze maar niet. Dus wie shined blijft shinen
Dat is alles behalve lelijkquote:
ja lady gaga is echt de diepzinnigste persoon die ik ken.quote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jij kan ook echt nooit serieus doen he
lang geleden + was toen anders.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mja mensen in mijn directe omgeving denken daar anders over schijnbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is alles behalve lelijk
awwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja van het liedje Born Dis Way dat is geschreven voor de gepeste kindjes. of voor hommos of voor lesboosquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja lady gaga is echt de diepzinnigste persoon die ik ken.
zoveel quotes en dan gagaWAAROM JRRY WAAROM
Dus je word op een andere manier nagekeken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja mensen in mijn directe omgeving denken daar anders over schijnbaar
Die mensen moeten lekker hun bek houdenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jammer dat ze smaak missen, met smaak is het leven zoveel mooierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die mensen moeten lekker hun bek houden
Nee ik was verlegen. Nu ook wel, maar minderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar was je ook een kutkind dan? Neetoch
sahbi wat kom jij doen tegen mij dan, je weet wat keilanders met je doen toch mattiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
amattie als iemand mij 1x denkt te pesten ik vraag 1 iemand hulp en het is over
Naja, dan ga ik je ziekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
amattie als iemand mij 1x denkt te pesten ik vraag 1 iemand hulp en het is over
Ah, muller. Ja dat kan wel jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Of anders die snackbar naast de slijter
mja ik moet zeggen dat ik er nu wel heel anders uitzie als 5 jaar geleden, als ik nu foto's van toen terug kijk geef ik ze nog wel gelijk ookquote:
Maar het is toch echt altijd degene met de grote bek die ik de mond wil snoeren. Als je verlegen bent, niks mis met je, toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik was verlegen. Nu ook wel, maar minder
Achja verlegen meisjes zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik was verlegen. Nu ook wel, maar minder
Als ik weer in gelean ben (misschien van het weekend) laat ik je dat wel even wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:33 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ah, muller. Ja dat kan wel ja
Ja daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valeriowat een huile huilie babyface is dat zeg
Hoi
Kerel, dan ben ik carnaval vieren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als ik weer in gelean ben (misschien van het weekend) laat ik je dat wel even weten
HAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt ja.
[ afbeelding ]
Je moet er iemand uit pikken hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is toch echt altijd degene met de grote bek die ik de mond wil snoeren. Als je verlegen bent, niks mis met je, toch?
Kan soms nog wel schattig zijn ook trouwens.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wij ook tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Kerel, dan ben ik carnaval vieren.
Nee. Dat moet nietquote:
Pesters kiezen wel iemand uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Dat moet niet
Maar ik wil ook iedereen blij hebben dus ik ben niet de juiste persoon omdat te snappen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
you never walk alone
je uh dat betekent: nooit meer weglopen____
licht inderdaad aan de contextquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
you never walk alone
je uh dat betekent: nooit meer weglopen____
die methode heb ik ook ooit gehadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat had jij voor die AK rep die je laatst had van de BuiteNLand methode?
nee? het betekent gewoon:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
licht inderdaad aan de context
Ik nu ook. Een 5,8.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
die methode heb ik ook ooit gehad
Samequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
die methode heb ik ook ooit gehad
6.6quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat had jij voor die AK rep die je laatst had van de BuiteNLand methode?
Oké doei.quote:
Te luiquote:
ja dat ene liedje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
licht inderdaad aan de context
Als je moeder tegen je zegt, you never walk alone kan dat betekenen dat je niet weg mag lopenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee? het betekent gewoon:
je loopt/staat nooit alleen
luiaardquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
6.6
Jij?
[..]
Oké doei.
[..]
Te lui
iddquote:
met die ene?quote:
Dan zou het moeten zijn:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als je moeder tegen je zegt, you never walk alone kan dat betekenen dat je niet weg mag lopen
kan beide in principequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan zou het moeten zijn:
Don't you ever walk alone
Omdat schaatsen leuk isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb nog bijna niet kunnen schaatsen deze winter
Tevens hoezo dan?
Nou het is niet echt mooi Engels en volgens mij zou je het ook niet zo zeggenquote:
die van kickboksen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meerdere zelfs(havo 4+5
)
[..]
Welke ene, ik heb geen "die ene"
Ga dan schaatsen
Plas in haar kontquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''het is nu bijna een jaar geleden en ik heb echt een fout gemaakt door het uit te maken. ik mis je best wel''
SMSje van mij ex. Ik ben echt flabbergasted nu... Wat moet ik hier nou mee
negeren. je zei dat je nooit meer zo'n situatie wilde hebben tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''het is nu bijna een jaar geleden en ik heb echt een fout gemaakt door het uit te maken. ik mis je best wel''
lief op in gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou het persoonlijk gewoon laten voor wat het is, had ze maar na moeten denken, tenzij jij haar ook nog ziet zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zie hem morgen hopelijk weerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
die van kickboksen?
ja in mn eentje zekernaja kan wel vrienden meevragen, maar die hebben nooit tijd
Als je niemand hebt terugnemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |