Ik ben in de tweede best wel erg gespest en uiteindelijk ben ik naar mijn mentor gegaan, die is toen met mijn afdelingshoofd gaan praten, is een zo'n kind geschorst en heb ik nooit meer wat naars van die mensen meegemaakt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
net of mentor er iets aan doet..
durfde ik nietquote:
Toen ik naar mijn decaan ging had hij gesprek met mij en zo`n kneus. en sorry dit dat. hij was de deur nog niet uit en het begon gewoon alweerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben in de tweede best wel erg gespest en uiteindelijk ben ik naar mijn mentor gegaan, die is toen met mijn afdelingshoofd gaan praten, is een zo'n kind geschorst en heb ik nooit meer wat naars van die mensen meegemaakt.
Bedoelde ze het ook zo dan? Of hadden ze het zelf niet eens door dat ze je pijn deden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het bleef bij opmerkingenmaar dat deed wel pijn
oh oke dat is wel chill dan. mentoren en vertrouwenspersonen en dat soort shit heb je normaliter weinig aanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben in de tweede best wel erg gespest en uiteindelijk ben ik naar mijn mentor gegaan, die is toen met mijn afdelingshoofd gaan praten, is een zo'n kind geschorst en heb ik nooit meer wat naars van die mensen meegemaakt.
Ligt wss ook aan de schoolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik naar mijn decaan ging had hij gesprek met mij en zo`n kneus. en sorry dit dat. hij was de deur nog niet uit en het begon gewoon alweer
:Vind je dit leuk?quote:
die is best leukquote:
...quote:
Ze deden het wel bewust ja, opmerkingen als ik hoop voor hem dat hij bovenop mag lijkt me niet echt als een voorzichtige tip bedoeldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Bedoelde ze het ook zo dan? Of hadden ze het zelf niet eens door dat ze je pijn deden?
Verhoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt een kut week zo
dinsdag aanrijding donderdag een overhoring
ja haat maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |