Heb ik al langquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Merk het nu vaak met mijn laptop, die ik op school ook regelmatig aansluit daar,
wat ik je kan aanraden trouwens is Ultramon
Ja ik ook maar ik moet me beheersenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Naja, komt ook omdat ik ontiegelijke honger heb na het sporten
heldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
Mijn vader had iets gedelete in word wat heel belangrijk was. Roept mijn moeder me hysterisch: SOPHIA KOM SNEL!!!!!
dus ik kom eraan. Leggen het probleem aan me uit. Ik druk op ctrl-z en alles is er weer.Ik was de held van de dag.
Hahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
Mijn vader had iets gedelete in word wat heel belangrijk was. Roept mijn moeder me hysterisch: SOPHIA KOM SNEL!!!!!
dus ik kom eraan. Leggen het probleem aan me uit. Ik druk op ctrl-z en alles is er weer.Ik was de held van de dag.
Ik was zo verbaasd dat hij dat niet wist.quote:
Achja, je kan ook gezonder snacken natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik moet me beheersen
Ik ook alle vaders weten dat tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was zo verbaasd dat hij dat niet wist.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
#HERKENBAARESHITENZOquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hahaha![]()
zo vaak dat mijn moeder haar computer sloopt en ik het dan weer kan oplossen
of een lekkere Granny smith appelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Achja, je kan ook gezonder snacken natuurlijk![]()
Broodje ei
Ctrl-Zquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet zo gek als je al omgevallen bent
Ik ben niet zo'n fruitpersoonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of een lekkere Granny smith appel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |