Ik heb m'n usb altijd in mn portemonnee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is wel handig, liggen ze niet los over mijn bureau of mijn tas
computernurt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die ruis in de foto
[ afbeelding ]
Na het sporten mag ik altijd vreten wat ik wil van mezelfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sporten geeft altijd een lekker gevoel nog lekker dan chips.
is niet zo slim van mij, zitten 2 chipkaarten in mijn portomonneequote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb m'n usb altijd in mn portemonnee.
Oeh toffquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die ruis in de foto
[ afbeelding ]
Ik heb ook ubergeile setupquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die ruis in de foto
[ afbeelding ]
Productiviteit verhogend, meer overzichtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oeh toff
ik wil trouwens als ik weer wat geld heb om uit te geven een 2de beeldscherm erbij zetten
zozo toe maarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Na het sporten mag ik altijd vreten wat ik wil van mezelf
hi5 ik ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:13 schreef Hypocriet het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar het hier over gaat.
Ik maak hem wel, die van jou en mij in de OPquote:
Merk het nu vaak met mijn laptop, die ik op school ook regelmatig aansluit daar,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Productiviteit verhogend, meer overzichtKan ik zeker aanraden
Yessssquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik maak hem wel, die van jou en mij in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |