Ejjjjjjjjjjjj waarom gooi je hem nou dicht ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef Strani het volgende:
Klachten, maar vooral ook suggesties en liefdesverklaringen mogen hier
Huh?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:23 schreef Spooky4u het volgende:
Het forum is onleesbaar door alle bagger, kan daar iets aan gedaan worden?
Ja slome... dat is de grapquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huh?er is nog amper gepost!
ow,,, effe zoeken... moment !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:24 schreef Strani het volgende:
Ik heb geen idee welk topic je het over hebt FANNvanhetlaatsteuur
Ja gloednieuw, bescherm me alsjeblieftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze !!!
KON / Wat doet Willem Alexander in zijn vrije tijd?
was toch niks ergs daar?
![]()
Of ben je soms een beetje zenuwachtig voor het nieuwe forum?
Ben je pas mod?dan doe ik een beetje rustig...
Ga ik doen !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja gloednieuw, bescherm me alsjeblieft
Op zich wel, maar na 9 delen is een schopje misschien wat te laat. Krijgen we weer een hele hoop totaal verwarde NWS-posters vanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:40 schreef roos85 het volgende:
Dit topic is hier ook wel op zijn plaats:
NWS / Hare Majesteit koningin Beatrix kondigt aftreden aan #9
Je bedoelt dus dat koning/koningin met een hoofdletter geschreven zou moeten worden? Taalkundig hoeft dat niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef n00b13 het volgende:
Wat dacht je van hoofdletters in de Forumnaam, zoiets:
"Aftreden Koningin; inhuldigen Koning"
En ik zou voorstellen de Forumnaam te wijzigen. Het is immers geen trieste bedoeling. We krijgen een nieuwe koning, dat betekent: Feest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat koning/koningin met een hoofdletter geschreven zou moeten worden? Taalkundig hoeft dat niet.
Dat laatste zal ik mee naar achteren nemen, thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En ik zou voorstellen de Forumnaam te wijzigen. Het is immers geen trieste bedoeling. We krijgen een nieuwe koning, dat betekent: Feest.
En sowieso even overleggen met de collega's van NWSquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich wel, maar na 9 delen is een schopje misschien wat te laat. Krijgen we weer een hele hoop totaal verwarde NWS-posters van
Ik ben van nature heel bang voor mods.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
En sowieso even overleggen met de collega's van NWS
Coolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik mee naar achteren nemen, thanks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |