Je kan die tieten nu trouwens nog verwijderen, krijg je miss geen ban als niemand gaat temmen.quote:
Dat is toch met die autistische pedofiel die toegeeft regelmatig contact te zoeken met 12-jarige paardenmeisjes?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK! facade nooit gezien? die stond related bij dat Lamon ding.
Die tijden heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:59 schreef Chai het volgende:
Ik heb ook wel tijden gehad dat ik liever de hele avond op FOK! zat dan aan sociale evenementen deelnam.
bij mij niet..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK! facade nooit gezien? die stond related bij dat Lamon ding.
Oh jeetje, wat erg als ik nog een ban krijg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan die tieten nu trouwens nog verwijderen, krijg je miss geen ban als niemand gaat temmen.
Ja. Dat is dr.Flashquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is toch met die autistische pedofiel die toegeeft regelmatig contact te zoeken met 12-jarige paardenmeisjes?
Ja. Die moet je alleen krijgen voor iets wat echt leuk was.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh jeetje, wat erg als ik nog een ban krijg.
Negatief weer hoor.quote:
Doet me niets. Dan gaan er veel FOK! geheimen mee in m'n graf.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Die moet je alleen krijgen voor iets wat echt leuk was.
Huh wat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:14 schreef Gorzalka het volgende:
Het enige dat ik heel graag nog een keer wil zien is dat meetfilmpje, waar ze loesoe aan het gaan op de dansvloer op ''Rock Around the Clock''.
Die is fake.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:14 schreef Gorzalka het volgende:
Het enige dat ik heel graag nog een keer wil zien is dat meetfilmpje, waar ze loesoe aan het gaan op de dansvloer op ''Rock Around the Clock''.
jouw eierstokken begonnen te rammelen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:03 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hallon
t Ging hier over babies hoorde ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |