Ik vond dit wel een lullig beginquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang jij je plek maar kent. In onze organisatie bestaat geen ik, en momenteel zal Knut ons uithangsbord worden.
Als Vlaanderen wordt ingenomen:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel mooi LR.
Dat bedoel ik. We houden onze volgelingen geen eens onder de duim momenteel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een lullig begin
[ afbeelding ]
Ik pleit wel voor een Stalinistisch regime overigens, dan mag jij Stalin zijn en neem ik de Beria rol op mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, gedeeltelijk eens hoor LR. Maar de publike opinie en het koningshuis, dat ligt ondertussen al vrij gevoelig. Wat is de publieke opinie? > dan 50% van Nederland. Daarom heb ik Patty Brard als tussenpaus opgenomen in mijn revolutie.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Vlaanderen wordt ingenomen:
[ afbeelding ]
Zo die zit. Napoleon ligt nu jankend op de grondquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso hebben ajaxcieden geen swag en neuken lampjes alleen met carnaval.
Oranje lijkt me niet als je die eerst af gaat slachtenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind echt dat we deze weer moeten gebruiken....boeien dat het door de NSB werd gebruikt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso hebben ajaxciedengeen swag en neuken lampjes alleen met carnaval.
Mensen waarvan de hersens dusdanig door drugs zijn aangetast zie je vaak ook niet met lekkere chicks hoor...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso hebben ajaxcieden geen swag en neuken lampjes alleen met carnaval.
Eigenlijk heb ik voor jou een Zjoekov rol in gedachten. Ben je daarmee ook akkoord?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. We houden onze volgelingen geen eens onder de duim momenteel.
[..]
Ik pleit wel voor een Stalinistisch regime overigens, dan mag jij Stalin zijn en neem ik de Beria rol op mij.
Stalin?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. We houden onze volgelingen geen eens onder de duim momenteel.
[..]
Ik pleit wel voor een Stalinistisch regime overigens, dan mag jij Stalin zijn en neem ik de Beria rol op mij.
Dat was gewoon de vlag van de Republiek, Willem I was ook geen koning.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oranje lijkt me niet als je die eerst af gaat slachten
Oh de republiek. Wat een mooie geschiedenis / toekomst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was gewoon de vlag van de Republiek, Willem I was ook geen koning.
maar wel een oranje, ik vind deze wel aardig en zijn ook nog op voorraad, hoeft alleen een logootje ingenaaid te wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was gewoon de vlag van de Republiek, Willem I was ook geen koning.
Ok... ik was al even bang dat je mij met Yezhov zou afschepen. De man die vrouwen verkrachten en als hij even zin had de man ook gelijk meenamquote:
Van blowen word je kkgeniaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mensen waarvan de hersens dusdanig door drugs zijn aangetast zie je vaak ook niet met lekkere chicks hoor...
DE huidige oranje's zijn geen directe nazaad van de lijn van WIllem I.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel een oranje, ik vind deze wel aardig en zijn ook nog op voorraad, hoeft alleen een logootje ingenaaid te worden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |