Lol, wat een ding!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef T42 het volgende:
heb een hele mooie handheld nu, een flipperkast uit 1979
doe niks anders alleen is 94 voor mij zeker 10 jaar te jongquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, wat een ding!
Ben laatst bezig geweest (stiekem soms nog) met opknappen van een WCS '94 flipperkast.
Ook erg tof, alleen wat lastig als handheld te gebruiken
Dot matrix had de voorkeurquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:06 schreef T42 het volgende:
[..]
doe niks anders alleen is 94 voor mij zeker 10 jaar te jong
Yup, ik (of nou, FOK!) is backer. Geen idee alleen wanneer hij uitgeleverd gaat wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef Poit het volgende:
Iemand uit dit topic die dit ding gaat halen?
Ouya vanaf 4 juni verkrijgbaar
Hmm, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, ik (of nou, FOK!) is backer. Geen idee alleen wanneer hij uitgeleverd gaat worden
Ik vind het ook wat stil ja.. Op hun eigen site word je ook niet veel wijzer..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef zatoichi het volgende:
Wat is eigenlijk de status van de zero? Ik hoor maar weinig en dragonbox.de lijkt ook down...
Vraag me af of die zo goed is al beweerd wordtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:15 schreef zatoichi het volgende:
Goh, krijg zojuist een mail van dragonbox dat de gcwzero leverbaar is.... jammer dat ik die meewilde op mijn vakantie in juni....
Wat cool dat je hem hebt!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Megakick.
GCW zero binnen. Idd een stuk beter apparaat dan de Dingoo, maar wel weer veel minder software voorlopig.
Opzich redelijk wat emulatoren, maar niet zoveel als op de Dingoo. Wel veel sneller en stabieler en eenvoudiger installeren.
Maar ondanks de 1Ghz CPU gaan dingen als Playstation nog steeds niet echt werkbaar. Maar de rest is enorm snel.
N64 is er (nog?) niet. SNES, NES, GB, GBA, MSX, Amiga, DosBox, Sega megadrive, ScummVM heb ik allemaal getest en werken voorlopig allemaal prima.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat cool dat je hem hebt!
Wat heb je allemaal geprobeerd? Ben met name benieuwd naar SNES / N64.
Dat vroeg ik me ook af.. De FX chip, werkt die emulatie?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe lopen Yoshi's Island en Star Fox?
Geen ideequote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee. ik heb er voorlopig echt weer veels te veel roms op gepleurd en van alle platformen gewoon een paar opgestart om te kijken of de emulatoren uberhaupt werken.
HDMI heb ik ook nog niet getest, dat is nou niet echt waarvoor ik een handheld koop.
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde er 1 bestellen, uitverkocht bij Dragonbox.... Dus maar als troost een Vita met Killzone op de kop getikt...quote:Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.. De FX chip, werkt die emulatie?
Maar klinkt goed!
Je kon het apparaat toch ook via HDMI op de TV aansluiten? Heb je dat geprobeerd?
Nou ja, ik heb alles qua consoles en PC ook al op mijn TV aangesloten, dus dit zou voor mij persoonlijk niet zoveel toevoegen.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, niet?
Leek me wel een handige feature!
Maar je hebt hem bij Dragonbox vandaan?
Ik heb (met de komst van de PS4) er nu even geen geld voor maar misschien ergens volgend jaar lijkt het me wel tof om zo'n ding te hebben.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb alles qua consoles en PC ook al op mijn TV aangesloten, dus dit zou voor mij persoonlijk niet zoveel toevoegen.
Ja, hij stond op "op voorraad" toen ik hem bestelde, maar duurde evengoed nog wel even voor hij er was.
Maar al met al is het een Dingoo on steroids eigenlijk..
Ach, ik koop dit soort dingen vaak meer om het allemaal aan de praat te krijgen, vervolgens doe ik er vaak niet zoveel meer meequote:Op woensdag 13 november 2013 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb (met de komst van de PS4) er nu even geen geld voor maar misschien ergens volgend jaar lijkt het me wel tof om zo'n ding te hebben.
Oude consoles heb ik ook nog genoeg staan maar niet met superveel games.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |