abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122524684
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb mijn date van zaterdag nog ff een bedankje gestuurd voor haar eerlijke reactie, succes gewenst met alles etc etc. Boekje dicht en op naar de volgende. Moet ik wel altijd weer even focus zien te vinden.
wel netjes afgehandeld dan toch?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_122524703
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb altijd trouwens wel, dat voordat ik iemand echt LEUK kan gaan vinden, dat ik met haar gezoend moet hebben :@ Is that just me?
Ik kan wel leuk met iemand daten en leuke gesprekken hebben (goede klik), maar voor mij slaat pas de echte vonk over na de eerste zoen (of niet, maar dan weet ik genoeg :P).
Uiteraard moet ik wel continu het idee hebben van: damn ik wil haar zoenen :Y)
Ik counter jouw ervaring met mijn ervaring.
Ik durf/(de) iemand die ik leuk vind niet te zoenen.

Wat tot gevolg had dat ik best wel heel erg lang zat te daten, voordat er gezoend werd.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:37:39 #178
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122524747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Trouwens (misschien een beetje offtopic), wat ik nog dacht nav het biseksuele onderwerp in het vorige topic... Ik heb wel eens 'gevoelens' gehad voor een vrouw (een vrouw ook wel eens voor mij), maar ik heb nooit iets 'gehad' met een andere vrouw ofzo. Ik noem me op datingsites echter nooit meer bi (wel ooit een tijdje wel gedaan), omdat ik gewoon eerder op vrouwen val die ik gewoon irl tegenkom en over het algemeen eerder voor mannen val.

Hoe zouden jullie reageren op dat je dat niet van tevoren kan zien in een profiel of dit weet? Twijfel of ik zoiets nou specifiek zou moeten benoemen naar een toekomstige relatie of in het datingproces en zo ja, wanneer (zou er zelf niet zo'n punt van maken, al weten niet heel veel mensen in mijn omgeving dat ik ook wel eens een oogje op een vrouw heb gehad, maar vraag me toch af hoe dates hier naar kijken).
Klinkt als bi-curious en misschien knuppel in 't hoenderhok maar, welke vrouw is dat niet een klein beetje? Ik zou 't niet benoemen, kan je altijd nog benoemen als je later on fantasieën gaat bespreken, toch?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:38:35 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122524799
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

wel netjes afgehandeld dan toch?
Jazeker, maar dat had ik van dit meisje ook niet anders verwacht, gewoon erg netjes wat dat betreft :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:39:09 #180
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122524831
quote:
Ik heb altijd trouwens wel, dat voordat ik iemand echt LEUK kan gaan vinden, dat ik met haar gezoend moet hebben :@ Is that just me?
Ik kan wel leuk met iemand daten en leuke gesprekken hebben (goede klik), maar voor mij slaat pas de echte vonk over na de eerste zoen (of niet, maar dan weet ik genoeg :P).
Zoenen is wel heel erg belangrijk ja. En het is sowieso een groot genot, mits je partner goed zoent :9

Gebruik dat ook wel als maatstaf :D
pi_122525139
Zoenen kan ook altijd zo friggin' teleurstellend zijn. En het is haast onmogelijk om het echt anders te gaan doen als je eenmaal iets gewend bent. Volgens mij ga je wanneer je echt opgewonden bent altijd weer terug naar wat je eigen manier van doen is... Dus ik moet ook wel gezoend hebben voor ik mijn gevoelens echt los kan laten hoor. Dit is in potentie de grootste afknapper.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:46:09 #182
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122525208
Ja, iemand waarmee je géén zoenklik hebt, is in mijn ervaring uberhaupt geen verder-daten/relatie-klik. Nogmaals, zoenen is zo belangrijk...
pi_122525253
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Yuki het volgende:
Ja, iemand waarmee je géén zoenklik hebt, is in mijn ervaring uberhaupt geen verder-daten/relatie-klik. Nogmaals, zoenen is zo belangrijk...
klopt wel helaas. zonder passie.. :N
pi_122525254
Zoenen is eigenlijk voor mij de reden door te blijven "zoeken" :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_122525323
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoenen is eigenlijk voor mij de reden door te blijven "zoeken" :@
? Jouw "ware" kon niet zoenen?
pi_122525449
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

? Jouw "ware" kon niet zoenen?
:D

Ik wil graag geloven dat ik mijn ware nog moet tegenkomen :')

Nee, meer als in lange periodes zonder seks kan ik wel, genegenheid vind ik overal, ook hugs and kisses kan ik bij vrienden krijgen zeg maar. Maar als ik niet regelmatig een flinke de-wereld-om-je-heen-vergeten-zoenpartij heb word ik bloedchagerijnig en opgefokt :@
pi_122525739
Gaat snel hier.
Zoenen :9
Kan idd een enorme afknapper zijn als dat tegenvalt.
A mind with a heart of it's own
pi_122525764
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Klinkt als bi-curious en misschien knuppel in 't hoenderhok maar, welke vrouw is dat niet een klein beetje? Ik zou 't niet benoemen, kan je altijd nog benoemen als je later on fantasieën gaat bespreken, toch?
Ik heb wel vriendinnen die dat dus totaaaaal niet hebben...Bovendien heb ik als ik terug kijk echt wel flinke crush gehad op in ieder geval 1 vrouw (en bij wel meer vrouwen iets mindere crushes), waarbij ik bij haar ook zeker wist dat ze bi was (maar ik het niet durfde zeggen dat ik iets voor haar voelde, collega enzo, niet handig). Maar ja, of dat nou benoemd moet worden. Misschien valt dat idd wel onder bi-curious, don't know.

Zou het zelf ook niet zo snel benoemen uit mezelf, maar zo heb ik wel eens met iemand gechat/gedate waar het door een grapje ter sprake werd gebracht en toen wist ik me dus totaal geen houding te geven. :{ Wil niet liegen, maar ook zeker niet groter maken dan het is (mede uit angst voor reactie trouwens).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_122525885
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, serieus?

Zijn dit

<lijstje van knipoogje>

Al hele rare verwachtingen? :o
Nog even uit het vorige topic opgelepeld. Nee dat vind ik geen rare verwachtingen. Maar het blijft irritant.

Heel de discussie hierboven volgend over dat er iets met je mis moet zijn als je maar een paar korte relaties hebt gehad/nooit hebt samengewoond.
Ik zou het eerder als bewijs van onkunde zien als je al ettelijke keren hebt samengewoond of juist een hele rits aan relaties van een paar jaar. Blijkbaar ben je dan niet uit het juiste hout gesneden om voor elkaar door het vuur te willen gaan en is de eerste de beste dip in de relatie voldoende om een paar jaar samenwonen weg te gooien. En als de relatie 1 lange dip was, dan heb je gewoon verlatingsangst, ook niet zo volgens de norm.

Kortom, stelling valt dus zo om te draaien en beiden varianten zijn onzin wat mij betreft. Als iemand meerdere kortere relaties heeft kan het ook betekenen dat hij of zij gewoon op het verkeerde type valt. Dan ligt het uiteindelijk aan de persoon zelf natuurlijk, maar voorkeuren voor op wie je verliefd wordt lijkt mij verdomd lastig sturen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_122526130
En puntje bij paaltje: zodra je iemand echt leuk vindt, vallen alle "eisen" weg en ga je er voor.

Behalve als ze niet kunnen zoenen.
pi_122526161
quote:
Ik kan iemand echt al wel héél leuk vinden zonder gezoend te hebben (gelukkig was het zoenen bij diegene ook meer dan prima en was ik vervolgens jaren hotel-de-botel :9 ).

En lekker zoenen vind ik ook zeker wel belangrijk. Heb tijdens een eerste zoenpartij met iemand wel eens een teleurstellend gevoel gehad vanwege het minder lekkere zoenen, terwijl bij een vervolgafspraak het toch ineens wel meer dan prima bleek te klikken op zoengebied :D :9 Misschien spanning oid, weet het niet.

Zoenen O+ :9~ :9
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_122526232
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En puntje bij paaltje: zodra je iemand echt leuk vindt, vallen alle "eisen" weg en ga je er voor.

Behalve als ze niet kunnen zoenen.
ohh, dat heb ik ook eens gehad. :(
pi_122526237
En samenwonen met persoon A zegt natuurlijk niets over samenwonen met persoon B.
pi_122526245
Je kan ook even op elkaar ingespeeld moeten raken.. Dat het kwartje ineens valt en dat het dan ineens ZOMGWTFBBQ is :9~

Maar meestal voel ik dat verschil op de 1 of andere manier altijd wel aan...
pi_122526307
Oeee nu heb ik zin om te zoenen :9~ :9~
  FOK!fotograaf dinsdag 5 februari 2013 @ 21:03:58 #196
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122526313
Via die datingsite waar ik al een jaar lid ben heb ik af en toe eens wat heen en weer gemail gehad, maar met dat Paiq heb ik het maar druk.

twee matchen toegewezen die nog niet online zijn geweest. En twee speeddate's die ik verlengt heb en nu een gewoon gesprek geworden zijn ofzo? Plus iemand die mijn foto hoog beoordeeld heeft, maar dat snap ik nog niet.

Ik ga het nog even verder uitvogelen.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122526326
wij allemaal wel denk ik :D
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:06:30 #198
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122526491
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nog even uit het vorige topic opgelepeld. Nee dat vind ik geen rare verwachtingen. Maar het blijft irritant.

Heel de discussie hierboven volgend over dat er iets met je mis moet zijn als je maar een paar korte relaties hebt gehad/nooit hebt samengewoond.
Ik zou het eerder als bewijs van onkunde zien als je al ettelijke keren hebt samengewoond of juist een hele rits aan relaties van een paar jaar. Blijkbaar ben je dan niet uit het juiste hout gesneden om voor elkaar door het vuur te willen gaan en is de eerste de beste dip in de relatie voldoende om een paar jaar samenwonen weg te gooien. En als de relatie 1 lange dip was, dan heb je gewoon verlatingsangst, ook niet zo volgens de norm.

Kortom, stelling valt dus zo om te draaien en beiden varianten zijn onzin wat mij betreft. Als iemand meerdere kortere relaties heeft kan het ook betekenen dat hij of zij gewoon op het verkeerde type valt. Dan ligt het uiteindelijk aan de persoon zelf natuurlijk, maar voorkeuren voor op wie je verliefd wordt lijkt mij verdomd lastig sturen.
Ik word a) zelf niet snel verliefd en b) de keren dat ik wel verliefd was, was het niet wederzijds. Fijn he ;)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:10:05 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122526733
Zo, net m'n eerste speeddate gehad via Paiq. Drie keer niks, binnenkort maar even verwijderen :P. Wel een ander leuk gesprek met iemand die een van mijn nerdhobby's (religie) deelt, dus dat is cool :P.

Overigens zit er wat mij betreft wel een kern van waarheid in met betrekking tot niet/minder compatibel zijn met andere mensen, in mijn geval dan. Ik heb niet echt standaardinteresses, dus deel niet zo veel met andere mensen.
Niet meer actief op Fok!
pi_122526879
Bottomline is ook dat verliefdheid echt niet te sturen valt. En word je nu eenmaal sneller verliefd op een mooi uiterlijk en ben je dus nogal visueel ingesteld EN heb je zelf het niet zo getroffen met je eigen verschijning dan word het gewoon een stuk lastiger. En dan heeft het geen zin om tegen die persoon maar te blijven roepen dat hij of zij maar eens verliefd moet worden op iemand met dezelfde " marktwaarde".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')