wel netjes afgehandeld dan toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb mijn date van zaterdag nog ff een bedankje gestuurd voor haar eerlijke reactie, succes gewenst met alles etc etc. Boekje dicht en op naar de volgende. Moet ik wel altijd weer even focus zien te vinden.
Ik counter jouw ervaring met mijn ervaring.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb altijd trouwens wel, dat voordat ik iemand echt LEUK kan gaan vinden, dat ik met haar gezoend moet hebbenIs that just me?
Ik kan wel leuk met iemand daten en leuke gesprekken hebben (goede klik), maar voor mij slaat pas de echte vonk over na de eerste zoen (of niet, maar dan weet ik genoeg).
Uiteraard moet ik wel continu het idee hebben van: damn ik wil haar zoenen
Klinkt als bi-curious en misschien knuppel in 't hoenderhok maar, welke vrouw is dat niet een klein beetje? Ik zou 't niet benoemen, kan je altijd nog benoemen als je later on fantasieën gaat bespreken, toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Trouwens (misschien een beetje offtopic), wat ik nog dacht nav het biseksuele onderwerp in het vorige topic... Ik heb wel eens 'gevoelens' gehad voor een vrouw (een vrouw ook wel eens voor mij), maar ik heb nooit iets 'gehad' met een andere vrouw ofzo. Ik noem me op datingsites echter nooit meer bi (wel ooit een tijdje wel gedaan), omdat ik gewoon eerder op vrouwen val die ik gewoon irl tegenkom en over het algemeen eerder voor mannen val.
Hoe zouden jullie reageren op dat je dat niet van tevoren kan zien in een profiel of dit weet? Twijfel of ik zoiets nou specifiek zou moeten benoemen naar een toekomstige relatie of in het datingproces en zo ja, wanneer (zou er zelf niet zo'n punt van maken, al weten niet heel veel mensen in mijn omgeving dat ik ook wel eens een oogje op een vrouw heb gehad, maar vraag me toch af hoe dates hier naar kijken).
Jazeker, maar dat had ik van dit meisje ook niet anders verwacht, gewoon erg netjes wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
wel netjes afgehandeld dan toch?
Zoenen is wel heel erg belangrijk ja. En het is sowieso een groot genot, mits je partner goed zoentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb altijd trouwens wel, dat voordat ik iemand echt LEUK kan gaan vinden, dat ik met haar gezoend moet hebbenIs that just me?
Ik kan wel leuk met iemand daten en leuke gesprekken hebben (goede klik), maar voor mij slaat pas de echte vonk over na de eerste zoen (of niet, maar dan weet ik genoeg).
klopt wel helaas. zonder passie..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Yuki het volgende:
Ja, iemand waarmee je géén zoenklik hebt, is in mijn ervaring uberhaupt geen verder-daten/relatie-klik. Nogmaals, zoenen is zo belangrijk...
? Jouw "ware" kon niet zoenen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoenen is eigenlijk voor mij de reden door te blijven "zoeken"
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
? Jouw "ware" kon niet zoenen?
Ik heb wel vriendinnen die dat dus totaaaaal niet hebben...Bovendien heb ik als ik terug kijk echt wel flinke crush gehad op in ieder geval 1 vrouw (en bij wel meer vrouwen iets mindere crushes), waarbij ik bij haar ook zeker wist dat ze bi was (maar ik het niet durfde zeggen dat ik iets voor haar voelde, collega enzo, niet handig). Maar ja, of dat nou benoemd moet worden. Misschien valt dat idd wel onder bi-curious, don't know.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt als bi-curious en misschien knuppel in 't hoenderhok maar, welke vrouw is dat niet een klein beetje? Ik zou 't niet benoemen, kan je altijd nog benoemen als je later on fantasieën gaat bespreken, toch?
Nog even uit het vorige topic opgelepeld. Nee dat vind ik geen rare verwachtingen. Maar het blijft irritant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, serieus?
Zijn dit
<lijstje van knipoogje>
Al hele rare verwachtingen?
Ik kan iemand echt al wel héél leuk vinden zonder gezoend te hebben (gelukkig was het zoenen bij diegene ook meer dan prima en was ik vervolgens jaren hotel-de-botelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef SilentChaos het volgende:
ohh, dat heb ik ook eens gehad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En puntje bij paaltje: zodra je iemand echt leuk vindt, vallen alle "eisen" weg en ga je er voor.
Behalve als ze niet kunnen zoenen.
Ik word a) zelf niet snel verliefd en b) de keren dat ik wel verliefd was, was het niet wederzijds. Fijn hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nog even uit het vorige topic opgelepeld. Nee dat vind ik geen rare verwachtingen. Maar het blijft irritant.
Heel de discussie hierboven volgend over dat er iets met je mis moet zijn als je maar een paar korte relaties hebt gehad/nooit hebt samengewoond.
Ik zou het eerder als bewijs van onkunde zien als je al ettelijke keren hebt samengewoond of juist een hele rits aan relaties van een paar jaar. Blijkbaar ben je dan niet uit het juiste hout gesneden om voor elkaar door het vuur te willen gaan en is de eerste de beste dip in de relatie voldoende om een paar jaar samenwonen weg te gooien. En als de relatie 1 lange dip was, dan heb je gewoon verlatingsangst, ook niet zo volgens de norm.
Kortom, stelling valt dus zo om te draaien en beiden varianten zijn onzin wat mij betreft. Als iemand meerdere kortere relaties heeft kan het ook betekenen dat hij of zij gewoon op het verkeerde type valt. Dan ligt het uiteindelijk aan de persoon zelf natuurlijk, maar voorkeuren voor op wie je verliefd wordt lijkt mij verdomd lastig sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |