zo'n vragenlijst duurt 10 minuutjes, zo gedaan!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
ah
zon battle lijkt me wel komisch, maar om daar nou een account voor aan te maken..
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan helpen, maar vaak wordt gewoon iets sociaal wenselijks ingevuld hoor. Ik sprak eergister nog iemand die gelijk beweerde dat een vriend van hem zei dat je zo makkelijk seks kon scoren op Paiq. Tja..vast welDus ik doorvragen en uiteindelijk was het euvel dat álle vrouwen een alfaman willen met spieren en bla bla en dat hij het daarom maar bij seks hield. Okee..dan. Zit vaak echt wel wat achter. Ik moet denk ik eens minder doorvragen
Ik hoef niet zo nodig op paiq.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
zo'n vragenlijst duurt 10 minuutjes, zo gedaan!
Heb alleen geen idee wat dat battledate voor reacties geeft..
FOK! en andere fora, en toevallig via alternatiefdatenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je wel gedate via sites en welke?
*Christelijke jongen zich meld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben liever tot nu toe single dan dat ik al 5 relaties van een jaar acher de rug had, waarbij ik steeds van relatie in relatie rolde. Waar ik zelf heel erg tegen aan loop is dat een christelijke jongen mijn voorkeur heeft. Maar zie die maar eens te vinden, terwijl jij hem leuk vindt, hij jou en je allebei single bent. Dat is best lastig.
Heb wel een heel leuk berichtje gekregen gister, dus daar moet ik zo maar even op reageren.
Daar pas ik dan weer net niet op denk ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
FOK! en andere fora, en toevallig via alternatiefdaten
kijk eens wat voor kerels daar opzitten, je zou het daar heel goed doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar pas ik dan weer net niet op denk ik.
Kijk wat voor vrouwen daar op zitten.. die moet je maar net willen....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk eens wat voor kerels daar opzitten, je zou het daar heel goed doen.
Beter dan paiq sletjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kijk wat voor vrouwen daar op zitten.. die moet je maar net willen....
Ah, dus ze bestaan zelfs op Fok!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:59 schreef Mascleta het volgende:
[..]
*Christelijke jongen zich meld.
Overigens, heb je al eens een christelijke datingsite als www.funkyfish.nl geprobeerd?
Misschien te offtopic hoor, maar is jouw geloof niet voornamelijk voor jou? Wil je dat echt graag delen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah, dus ze bestaan zelfs op Fok!
Haha ja, daar heb ik dus dat berichtje ontvangen.
Nouja, ik kies wel bewust voor een christelijke datingsite. Niet dat daar de ervaringen tot nu toe gigantisch geweldig zijn, maar het heeft een duidelijke voorkeur. Het is een groot gedeelte van wie ik ben en wie ik later wil zijn, het heeft ook invloed op hoe ik later mijn kinderen opvoed. Als ik dit samen met iemand zo kan doen zou dat tof zijn. Tegelijkertijd heb ik ook een niet-christelijke jongen gedate die er op zo'n manier instond dat ik daar ook zeker wel een toekomst in zag. Hij blijkbaar niet, maar dat is weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien te offtopic hoor, maar is jouw geloof niet voornamelijk voor jou? Wil je dat echt graag delen?
Want acceptatie daar hoef je geen christen voor te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, oké. Ik ben ook al een jaartje goudvis op FF, maar valt mij op dat de meeste dames toch 30+ zijn, en als ze jonger zijn dat ze vaak om het even bot te zeggen of zo lelijk als de nacht zijn, of ze al kinderen hebben uit een vorige relatie of dat ze aan de andere kant van het land wonen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah, dus ze bestaan zelfs op Fok!
Haha ja, daar heb ik dus dat berichtje ontvangen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik kies wel bewust voor een christelijke datingsite. Niet dat daar de ervaringen tot nu toe gigantisch geweldig zijn, maar het heeft een duidelijke voorkeur. Het is een groot gedeelte van wie ik ben en wie ik later wil zijn, het heeft ook invloed op hoe ik later mijn kinderen opvoed. Als ik dit samen met iemand zo kan doen zou dat tof zijn. Tegelijkertijd heb ik ook een niet-christelijke jongen gedate die er op zo'n manier instond dat ik daar ook zeker wel een toekomst in zag. Hij blijkbaar niet, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Tl;dr: Het is zeker geen eis, wel een voordeel.Ah zo, nouja daar kan ik wel in komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, dat idee heb ik niet, als ik rondkijk. Juist dat er zoveel jonge meiden op zitten die er prima uitzien. Dat ik denk; jij hebt toch helemaal geen datingsite nodig? Maar ik zit er zelf ook op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef Mascleta het volgende:
[..]
haha, oké. Ik ben ook al een jaartje goudvis op FF, maar valt mij op dat de meeste dames toch 30+ zijn, en als ze jonger zijn dat ze vaak om het even bot te zeggen of zo lelijk als de nacht zijn, of ze al kinderen hebben uit een vorige relatie of dat ze aan de andere kant van het land wonen.
Ik ga mijn geluk eens beproeven buiten FF, al moet ik zeggen dat ik ook nooit echt actief ben geweest op FF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |