abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122506008
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alles heeft een reden, maar dat staat niet gelijk aan lijp zijn toch :)
Ik zeg ook niet dat ze dan gestoord is. Maar dat, als je relatie 10 keer na een paar maanden stuk loopt dat waarschijnlijk niet ligt aan de 10 mannen die ze daarvoor heeft gehad.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:53:15 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122506015
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zo zwart-wit is het niet, maar als ik iemand zou gaan daten die nooit verder is gekomen dan een relatie van 4 maanden, en er daar 10 van achter de rug heeft, dan is ze waarschijnlijk niet heel stabiel in een relatie. Been there, done that overigens.
Jij bespreekt met al je dates de relaties die ze gehad hebben, waarom het stuk is gelopen en wie wie gedumpt heeft? Gezellig! :P Ik heb volgens mij nog niet naar eerdere relaties gevraagd; het boeit me simpelweg niet. Ik kan prima zelf bepalen of ik iemand een leuk persoon vind.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:54:06 #78
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122506058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zo zwart-wit is het niet, maar als ik iemand zou gaan daten die nooit verder is gekomen dan een relatie van 4 maanden, en er daar 10 van achter de rug heeft, dan is ze waarschijnlijk niet heel stabiel in een relatie. Been there, done that overigens.
Maar wat nou als je 28 bent en 2 relaties echt ziet als "relaties" en de ene duurde 3 maanden en de ander 4.
Even afgezien dat dat een verbetering is :P
In de tussentijd heb ik alleen maar rondgescharreld, niet bewust overigens, maar rolde er gewoon in :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:54:15 #79
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_122506062
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoe ist met jou relatie, of ben je weer aan het date?
Goed O+
Dus niet aan het daten
Heaven is a place on earth with you
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:54:41 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122506074
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze dan gestoord is. Maar dat, als je relatie 10 keer na een paar maanden stuk loopt dat waarschijnlijk niet ligt aan de 10 mannen die ze daarvoor heeft gehad.
Nee dan zal je de oorzaak bij je zelf moeten gaan zoeken ja :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_122506079
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Brutale vraag, maar je zoekt een christelijke jongen. Houd jij je dan ook aan geen sex voor het huwelijk?

Wanr ik kan me voorstellen dat veel mannen daar op af knappen vandaag de dag.
Hebben we het hier niet al eens over gehad? :D Maar nee, daar houd ik me niet aan. Zelf vind ik seks wel iets voor binnen een serieuze relatie, maar het lijkt me niet geheel realistisch om tot het huwelijk te wachten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zijn er geen christelijke datingsites? Vast wel :) Of je komt iemand tegen die er geen moeite mee heeft, dat kan natuurlijk ook ;)
:Y Daar heb ik nu een berichtje gekregen. :D
Ik sta ook zeker wel open voor daten met niet-christelijke jongens, maar als ik vrije keus had... En hij moet het dus idd ook zien zitten, dat is dan ook nog een dingetje.
pi_122506082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij bespreekt met al je dates de relaties die ze gehad hebben, waarom het stuk is gelopen en wie wie gedumpt heeft? Gezellig! :P Ik heb volgens mij nog niet naar eerdere relaties gevraagd; het boeit me simpelweg niet. Ik kan prima zelf bepalen of ik iemand een leuk persoon vind.
Ja, die vraag stel ik op het formulier dat ik ze van tevoren in laat vullen. Vervolgens laat ik mijn secretaresse een selectie maken van mogelijk geschikte kandidaten en die mogen op audiëntie komen :')

Op het moment dat het met iemand serieuzer wordt dan komen voorgaande relaties altijd ter sprake.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:55:03 #83
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122506086
quote:

[..]

Uiteindelijk gaat het er toch wel over, maar meestal pas bij de 2e of 3e date ofzo is mijn ervaring :). Maar vaak niet te diep, moet je ook niet willen, te diep op exen ingaan...
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:55:11 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122506099
quote:

[..]

Vaak komt het gewoon ter gesprek. Sommigen zien het echt als een verboden onderwerp. Ik vind het gewoon een deel van iemands verleden dat interessant/humorvol of wat dan ook kan zijn.
Dus ook dat het besproken kan/mag worden op een eerste date.

Alleen de ene keer wat meer dan de andere keer :+
VAn m'n huidige 'date' ken ik z'n verleden al helemaal zowat haha.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:56:05 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122506141
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:

te diep op exen ingaan...
Je moet er ook niet meer ingaan als t een ex is en je bent alweer aan het daten :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:56:59 #86
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122506177
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je moet er ook niet meer ingaan als t een ex is en je bent alweer aan het daten :P
Oh :@

Maar ik vind het geen taboe onderwerp, net als dronken verhalen en verhalen over scharrels :D
Maar goed, ik ben redelijk makkelijk wat dat betreft qua praten en vrij schaamteloos :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:57:33 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122506207
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het er toch wel over, maar meestal pas bij de 2e of 3e date ofzo is mijn ervaring :). Maar vaak niet te diep, moet je ook niet willen, te diep op exen ingaan...
Ik krijg altijd het gevoel dat ik verantwoording moet afleggen en ik loop ook niet echt met die geschiedenis te koop (getrouwde vrouwen enzo). Maar ja, anders lijkt het net alsof ik jarenlang níets heb gedaan en dat is ook weer niet zo.

Vorig jaar had ik een date die vooral over verbroken relaties ging waar we mee zaten en na dat gesprek kwamen we allebei tot de conclusie dat we nog niet over de ander heen waren :'). Zo kan het dus ook uitpakken.
Niet meer actief op Fok!
pi_122506229
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik op dit punt ook nogal bevooroordeeld ben en misschien -dare we say it- een beetje gefrusteerd. Maar ik ben het zo ontzettend moe om mij constant te moeten verdedigen als het om dit onderwerp gaat. Je kan de meest leugenachtige, egocentrische persoon met een rotkarakter zijn op de wereld maar hee...je hebt wel een paar relaties gehad! Dat moet dan wel een bevesiging zijn dat je toch we een leuk en interessant persoon moet zijn want je hebt iemand aan je kunnen binden voor een langere tijd. Heb je dat niet? Nou, dan is er iets goed fout en leg maar wat verantwoording af waarom je WEL de moeite waard zou kunnen zijn.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:58:56 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122506260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:54 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hebben we het hier niet al eens over gehad? :D Maar nee, daar houd ik me niet aan. Zelf vind ik seks wel iets voor binnen een serieuze relatie, maar het lijkt me niet geheel realistisch om tot het huwelijk te wachten.

Uhm weer ik niet, niet met mij :)
Bij mij in de kroeg loopt er iemand rond die 31 is en echt wacht tot het huwelijk :)

quote:
:Y Daar heb ik nu een berichtje gekregen. :D
Ik sta ook zeker wel open voor daten met niet-christelijke jongens, maar als ik vrije keus had... En hij moet het dus idd ook zien zitten, dat is dan ook nog een dingetje.
Mag je met een niet christelijke jongen thuis komen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:59:04 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122506270
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ik vind het geen taboe onderwerp, net als dronken verhalen en verhalen over scharrels :D
Maar goed, ik ben redelijk makkelijk wat dat betreft qua praten en vrij schaamteloos :P
Same here. Wil natuurlijk niet gelijk de ander afschrikken :P Maar het is toch wie ik ben en daar moet ie toch tevreden mee zijn mocht ie me willen :+
pi_122506302
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik krijg altijd het gevoel dat ik verantwoording moet afleggen en ik loop ook niet echt met die geschiedenis te koop (getrouwde vrouwen enzo). Maar ja, anders lijkt het net alsof ik jarenlang níets heb gedaan en dat is ook weer niet zo.

Vorig jaar had ik een date die vooral over verbroken relaties ging waar we mee zaten en na dat gesprek kwamen we allebei tot de conclusie dat we nog niet over de ander heen waren :'). Zo kan het dus ook uitpakken.
Ik heb wel het idee dat jij heel snel vindt dat dingen die bij dates besproken kunnen worden te privé zijn, of te dichtbij komen.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:01:09 #92
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122506350
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Same here. Wil natuurlijk niet gelijk de ander afschrikken :P Maar het is toch wie ik ben en daar moet ie toch tevreden mee zijn mocht ie me willen :+
Precies ^O^

Je bent wie je bent en daar moet je niks aan veranderen, misschien kleine nuances, maar in de basis moet je gewoon eerlijk blijven aan jezelf.
Als een ander daar problemen mee heeft, nou ja even goede vrienden, maar dan is het van mijn kant gewoon klaar :)
Ik ben een open boek *O*
pi_122506382
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uhm weer ik niet, niet met mij :)
Bij mij in de kroeg loopt er iemand rond die 31 is en echt wacht tot het huwelijk :)

[..]

Mag je met een niet christelijke jongen thuis komen?
Oh ik geloof ook best dat er mensen zijn waarvoor dat wel realistisch is. Ik ben daar niet één van.

Haha, dat vroeg ik me ook af, dus ik heb thuis een keer geroepen "en wat als ik thuiskom met een niet-christelijk iemand dan?" Waarop mijn moeder zei "oh ja, want dat heb ik nog nooit meegemaakt". Dus dat zit wel goed. ;)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:02:18 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122506398
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:

Precies ^O^

Je bent wie je bent en daar moet je niks aan veranderen, misschien kleine nuances, maar in de basis moet je gewoon eerlijk blijven aan jezelf.
Als een ander daar problemen mee heeft, nou ja even goede vrienden, maar dan is het van mijn kant gewoon klaar :)
Ik ben een open boek *O*
Nouja je kan het doceren natuurlijk ;) En daar ben ik nu wel beetje mee aan het opletten bv.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:02:55 #95
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122506420
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oh ik geloof ook best dat er mensen zijn waarvoor dat wel realistisch is. Ik ben daar niet één van.

Haha, dat vroeg ik me ook af, dus ik heb thuis een keer geroepen "en wat als ik thuiskom met een niet-christelijk iemand dan?" Waarop mijn moeder zei "oh ja, want dat heb ik nog nooit meegemaakt". Dus dat zit wel goed. ;)
Het gaat er toch vooral om wat JIJ wil? Of ben ik dan te vrijgevochten ofzo?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:03:07 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122506427
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat jij heel snel vindt dat dingen die bij dates besproken kunnen worden te privé zijn, of te dichtbij komen.
Nee hoor, ik ben juist heel open :). Maar dit is een zwak en gevoelig punt van mij en ik wil er niet op beoordeeld worden. Beoordeel mij op hoe ik op je overkom, niet op wat ik voor jou wel en niet heb gedaan. Dat is net zoiets als starter zijn op de arbeidsmarkt en voortdurend afgewezen worden wegens onvoldoende werkervaring terwijl je de capaciteiten wel in huis hebt. Ik zeg overigens niet dat ik hier daadwerkelijk om afgewezen ben hoor, het gaat even om het principe ;).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:03:12 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122506432
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja je kan het doceren natuurlijk ;) En daar ben ik nu wel beetje mee aan het opletten bv.
Ja snap't :D
Mijn humor is nogal grof soms :@ wordt ook niet altijd gewaardeerd...
M'n laatste date had net zulke grove humor, maar toen durfde ik zelf op de een of andere manier niet meer en was ik veel te aardig :D schiet ook niet op :(
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:03:25 #98
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122506441
In dat kader: Mijn mogelijke date vorige week had ik immers afgezegd? Omdat ik merkte dat het initiatief vooral van mij kwam en had er gewoon geen zin meer in. Vervolgens krijg ik terug dat hij inderdaad met zijn hoofd bij zijn ex was etc etc. Nou prima, maar dan ben ik ook wel vrij duidelijk en kap ik het af.

Vervolgens krijg ik gister een berichtje dat ik het toch niet goed zag en dat hij heus nog wel wilde daten eigenlijk en bla bla. Tja, daar kan ik dan echt niks mee. Dat is dan vóór een eerste date hé? Ik denk dan eerder: zijn ex wou hem niet terug dus hij doet nog een poging dan dat ik daarvoor mijn hand over mijn hart zou strijken. Misschien te zwart wit maar voor mij werkt dat wel het beste. Ook al zou je nog issues hebben met je ex, wat heeft je nieuwe date daar dan mee te maken? Verwerk dat lekker zelf.

Maar goed, ik kan me dan ook afvragen waarom ik steeds reboundzoekers tegen het lijf loop :P
pi_122506471
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Het gaat er toch vooral om wat JIJ wil? Of ben ik dan te vrijgevochten ofzo?
Natuurlijk. Maar ik ben wel heel close met mijn familie, dus als zij mijn partner echt niet zouden mogen zou ik wel gaan twijfelen of hij dan wel goed bij mij paste, denk ik. Zowel schoonzus als zwager draaien prima mee in onze familie, en we zijn ook niet zo moeilijk, dus als dat al niet lukt zit er ergens iets niet goed, denk ik.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:04:30 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122506480
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Precies ^O^

Ik ben een open boek *O*
Mijn reputatie achterhaalt mij wel... En anders maakt m'n date het van zelf snel mee :P

Mijn avonden zijn vaak vrij gek, het overkomt mij gewoon :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')