Maar mis je dan iets bekends of juist niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Bij mij is het niet zozeer kieskeurig zijn, maar het missen van een klik. Dan kan ik m'n eisen wel gaan aanpassen, maar als ik daarmee de kans op een klik verklein, dan heeft dat weinig nut.
Ik wil een vrouw tegenkomen op straat, elkaar in de ogen kijken en weten: dit is het. En dan in slow motion met violenmuziek eronder naar elkaar toe rennen![]()
.
Paiqquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
1e keer dat ik post in dit topic,
weet zelf niet echt of ik bij een datingsite wil gaan staan, maar aan de ene kant lijkt het me wel leuk. Welke raden jullie aan voor iemand die studeert en die geen geld aan zo'n site wil uitgeven?
Dan Paiq. Maar ik zou wel betalen voor een site als je toch nog enige kans op succes wil. Via Paiq kan het wel, maar het kost wel meer moeite dan een andere site.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
weet zelf niet echt of ik bij een datingsite wil gaan staan, maar aan de ene kant lijkt het me wel leuk. Welke raden jullie aan voor iemand die studeert en die geen geld aan zo'n site wil uitgeven?
Paiqquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet dat ik de relatieexpert ben, maar is dat laatste niet een beetje het probleem? Een overgeromatiseerd beeld? Mijn beste relaties blijken altijd de relaties te zijn met mensen waarvan ik niet op het eerste gezicht helemaal in katzwijm viel. De vrouwen op wie ik direct stapelverliefd ben geweest zijn altijd weer snel verdwenen.
Zou best kunnen. Maar goed, dat geldt dan ook voor de andere partij, want ik merk dat het heel snel wordt afgekapt na de eerste date. Mensen willen het geen kans meer geven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet dat ik de relatieexpert ben, maar is dat laatste niet een beetje het probleem? Een overgeromatiseerd beeld? Mijn beste relaties blijken altijd de relaties te zijn met mensen waarvan ik niet op het eerste gezicht helemaal in katzwijm viel. De vrouwen op wie ik direct stapelverliefd ben geweest zijn altijd weer snel verdwenen.
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan Paiq. Maar ik zou wel betalen voor een site als je toch nog enige kans op succes wil. Via Paiq kan het wel, maar het kost wel meer moeite dan een andere site.
en hoe werkt dat dan?quote:
account maken en je ding doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
en hoe werkt dat dan?
Nee hoor. Gewoon: hee jou vind ik leuk en ik wil meer tijd met je doorbrengen en je zoenenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar mis je dan iets bekends of juist niet?
Vaak hoor je mensen dat ze de zelfde klik zoeken zoals ze die bij iemand anders hadden.
En tja als je daar naar gaat zoeken gaat het nooit goed komen.
Ga naar www.paiq.nl en zoek het uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
en hoe werkt dat dan?
Niet? Oh ik juist welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon: hee jou vind ik leuk en ik wil meer tijd met je doorbrengen en je zoenen. Heb ik eigenlijk nooit
.
Misschien ook maar de stoute schoenen aantrekken daarbij? Ik ben hetero, maar ik schijn nogal wat vrouwelijke trekjes te hebben en kom klaarblijkelijk "homofiel" over. Dus ik heb wel met mannen te maken die toch een kansje wagen. Dat kan nooit kwaad en ik heb me nooit beledigd gevoeld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar goed, dat geldt dan ook voor de andere partij, want ik merk dat het heel snel wordt afgekapt na de eerste date. Mensen willen het geen kans meer geven.
Overigens is het in mijn geval wel extra lastig, want ik weet niet welke vrouwen op vrouwen vallen (behalve de overduidelijke types, maar daar heb ik dus niets mee). Dus sta ik irl nooit in de flirtmodus 'want iedereen is toch hetero', dus dat bewaar ik voor the interwebz.
Als ik met iedereen een relatie heb waar van ik denk,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daarom heb jij wel relaatsies en ik niet
Nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien ook maar de stoute schoenen aantrekken daarbij? Ik ben hetero, maar ik schijn nogal wat vrouwelijke trekjes te hebben en kom klaarblijkelijk "homofiel" over. Dus ik heb wel met mannen te maken die toch een kansje wagen. Dat kan nooit kwaad en ik heb me nooit beledigd gevoeld.
Vind het wel meevallen, al gaat mijn gaydar ook knoertend hard af bij die foto met groene sjaal.quote:
Dat ^^quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, al gaat mijn gaydar ook knoertend hard af bij die foto met groene sjaal.
Het wentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, al gaat mijn gaydar ook knoertend hard af bij die foto met groene sjaal.
Dat dikgedrukte vind ik nou weer erg jammer. Ben het er wel helemaal mee eens dat er wat zaken goed mislopen als je in die situatie zit en dat het geen kwaad kan eens te bekijken waar dat nou echt aan ligt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Noem het kortzichtig, maar als je op de 35e nog altijd single bent geweest en nooit iemand voor lang hebt kunnen binden, dan ben je gewoon niet interessant genoeg. Kan je wel heel veel excuses verzinnen, maar iemand die gewoon regelmatig buiten komt, komt gewoon vanzelf iemand tegen die past.
Maar goed, ik wil geen oude koeien uit de sloot halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |