Als je het nodig vind om vrouwen in een tent te verpakken dan spoor je al niet. Van zulke griezels kun je de gekste dingen verwachten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef Krabs2.0 het volgende:
Als je opgewonden raakt door ongesluierde kinderen dan spoor je gewoon niet.
"Ik krijg een hard piemeltje van m'n dochtertje, ik kan maar beter een gordijn om haar heen wikkelen zodat ik niet opgewonden raak, het is immers haar schuld".quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je het nodig vind om vrouwen in een tent te verpakken dan spoor je al niet. Van zulke griezels kun je de gekste dingen verwachten.
Waarschijnlijk wel, die man is in ieder geval ernstig ziek in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:02 schreef bijdehand het volgende:
Ik vraag me af of hij geil wordt van pasgeboren meisjes. Anders komt dit toch niet in je op?
It takes one to know one....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:53 schreef Jian het volgende:
Hij (h)erkent schijnbaar gewoon de driften en gewoontes van nogal wat moslimmannen daar en wil baby's daartegen beschermen. Wellicht kiest ie de verkeerde oplossing, maar zo gek is ie misschien toch nog niet .....
Ach dat zie je in NL ook steeds meer. Meisjes van lagere schoolleeftijd met een hoofddoek om want anders raken mannen opgewonden van ze, zegt een onzichtbare entiteitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:35 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Ik krijg een hard piemeltje van m'n dochtertje, ik kan maar beter een gordijn om haar heen wikkelen zodat ik niet opgewonden raak, het is immers haar schuld".
Het is er al lang. En wordt gefinancierd met het geld dat jij ruilt voor benzine.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:31 schreef Oud_student het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze culturele verrijking ook naar Nederland gaat komen
Waarbij men niet doorheeft dat het natuurlijk volkomen bullshit is dat een vrouw zich zedig moet kleden... een man moet gewoon zijn poten bij zich houden (tenzij uitgenodigd natuurlijk), al loopt de vrouw naakt voorbij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:23 schreef deedeetee het volgende:
Respect hebben voor een viezerik
Eeen veel gehoorde smoes is overgens * dan kunnen de meisjes er alvast aan wennen dat een vrouw zich zedig moet kleden. *
Dat laatste wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:39 schreef Jareth het volgende:
Weer zo'n achterlijk relidioot. Laat hem eerst maar uitleggen waarom baby's vooralsnog zónder boerka worden geboren.
Wel een beetje laat hoor, alle in de afgelopen vijftien eeuwen geboren meisjes zijn nu natuurlijk na hun dood linea recta in de hel gekomen omdat de duivelse verleidsters naakt ter wereld kwamen.quote:
Er heten hier zelfs mensen Naaktgeboren. Dat zou daar een vloek zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef Jareth het volgende:
[..]
Wel een beetje laat hoor, alle in de afgelopen vijftien eeuwen geboren meisjes zijn nu natuurlijk na hun dood linea recta in de hel gekomen omdat de duivelse verleidsters naakt ter wereld kwamen.
Flikker eens een end opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lekker als baby al
[ afbeelding ]
Met het toverboek en de rozenkrans erbij
Ik gaf ze een bumba-voel-boekje en bijtring op die leeftijd, maar dat zal wel duivels zijn.
Ik weet niet of ze maagd is...oh wacht, ik verkracht haar, dan weet ik het tenminste zeker!quote:
Hmm. Aparte lol om babys een doek om te doen zie ze moet beschermen tegen de lusten van mannen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Flikker eens een end opAlsof dat meisje ook daadwerkelijk zo rondloopt!
Ik heb ook een foto van mijn nichtjes met een hoofddoek, voor de lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |