Lekker wijf met rood haarquote:
Op de plek van de Jaarbeurstraverse komt ook nog een nieuw stuk hal:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet gezien
Nieuwe deel even gecheckt, kwam er toch langs om de trein naar Culemborg te pakken. Grappig dat die gang nu links zit in plaats van rechts zoals vroeger. Beetje jammer alleen dat al die winkels en zaken nog niet open zijn
Vast ook weer met zo'n mooie dichte gevel net als de Zara.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Nielsch het volgende:
Vanaf morgen is ook The Sting in De Vredenburg open. Het zou voor de lokatie goed zijn (denk ik) als er op die laatste 300 vierkante meter een coffee-formule komt.
[ afbeelding ]
Tsja, ik moet zeggen dat ik daar niet zo veel last van heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast ook weer met zo'n mooie dichte gevel net als de Zara.
Bizar dat dat gebouw bijna helemaal gevuld wordt door twee winkelsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Nielsch het volgende:
Vanaf morgen is ook The Sting in De Vredenburg open. Het zou voor de lokatie goed zijn (denk ik) als er op die laatste 300 vierkante meter een coffee-formule komt.
[ afbeelding ]
Inderdaad, killing voor de levendigheid, een groter aantal kleinere winkels (en dus meer ingangen) zou veel beter zijn voor de levendigheid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bizar dat dat gebouw bijna helemaal gevuld wordt door twee winkels![]()
Ik weet niet waar die laatste 300m2 zit, maar indien op de begane grond zou een koffiezaak niet eens zo slecht zijn met oog op een terras.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, killing voor de levendigheid, een groter aantal kleinere winkels (en dus meer ingangen) zou veel beter zijn voor de levendigheid.
Volgens mij zit er tegenover de KFC nog een leeg stuk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die laatste 300m2 zit, maar indien op de begane grond zou een koffiezaak niet eens zo slecht zijn met oog op een terras.
Dank. Maar eens gaan kijken binnenkort dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik weet dat een gedeelte wel verlicht is, maar durf niet te zeggen of hij geheel verlicht is.
http://www.nu.nl/politiek(...)m-megaprovincie.htmlquote:Utrecht wil referendum over megaprovincie
UTRECHT - Een meerderheid van Provinciale Staten van Utrecht is voor een referendum over de vorming van een megaprovincie bestaande uit Noord-Holland, Flevoland en Utrecht.
Dat bleek maandagavond tijdens de Statenvergadering. Een initiatief van het CDA werd gesteund door VVD, SP, PvdD, 50Plus en PVV en die partijen vormen samen een ruime meerderheid.
Dat betekent dat de provincie Utrecht een referendum over de plannen gaat voorbereiden.
2015
Minister Ronald Plasterk van Binnenlandse Zaken komt dinsdag met het Utrechtse provinciebestuur praten over de wens van het kabinet dat de megaprovincie al in 2015 een feit is.
Plasterk raadde een volksraadpleging over dit onderwerp zeer af, maar de provincie Utrecht zegt nog geen goede argumenten voor provinciaal samengaan te hebben gehoord.
De provincie wil van de minister ook een totaalvisie op de vorming van landsdelen horen. Sommige Utrechtse politici vrezen dat het herindelingsproces, dat zij ''bestuurlijke verrommeling'' noemen, na 2015 stil komt te liggen.
Wat is deze? Mijn woning is niet eens zichtbaar op deze foto'squote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:15 schreef Nielsch het volgende:
TT en plaatje in de OP komen trouwens ook niet echt overeen. Doe dan deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kijk ik nu precies naar?? Heb je voor mij een bekend punt als houvast?quote:
Ik heb me suf getuurd maar geen Lekker wijf met rood haarquote:
En de rails natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:29 schreef Drommelsch85 het volgende:
Stationswijk, vóórdat de boel werd platgegooid voor de betonnen HC-puist en de gracht catharijnebaan werd. Zie groen omlijnde gebouw, waar Staffhorst in heeft gezeten. Dat en wat straks wederom gracht wordt zijn ook het enigste te herkennen referentiepunt, de rest richting stationszijde is dus gesloopt. De auto's rechts op de oude foto staan op het Smakkelaarsveld.
[ afbeelding ]
Bizar he, dat één van de drukste en bekendste delen van de stad zo onherkenbaar veranderd is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waar kijk ik nu precies naar?? Heb je voor mij een bekend punt als houvast?
Vreselijk, welke megalomane gek heeft dit ooit bedacht?quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Bizar he, dat één van de drukste en bekendste delen van de stad zo onherkenbaar veranderd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |