En 'lease' is ook de reden dat ik einde contract bij Hi weg ga en voor sim-only ga. Leuke vergelijking trouwens:quote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee, niet bij Vodafone. Daar wordt je gsm direct je eigendom. Geen leaseconstructie dus. (Dat zou er nog eens bij moeten komen)
Lease is bij KPN, hi, telfort e.d.
Dat is ook een manier om je partnerprogramma te gebruiken.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef FredvZ het volgende:
Misschien oud nieuws, maar ik vond hem wel opvallend:
Als je ooit een boekenbon (in de vorm van een plastic pasje) krijgt en je hebt geen idee waar je hem aan uit moet geven:
Bij Bol.com kan je hem overal voor gebruiken.![]()
* FredvZ gaat van de week zijn haren scheren met zijn tondeuse. van Bol.com. Betaald met een boekenbon.
Dat is het partnerprogramma van Danny...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is ook een manier om je partnerprogramma te gebruiken.
Ik word in ieder geval op een leuke manier begroetquote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Troel!
Het is hier leuker dan vroeger.
Vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 14:11 schreef Troel het volgende:
Hoi. Is het hier ook nog steeds net zo leuk als vroeger?
Dat is inmiddels de grote gok ik? DM me even je oude username, ik heb een zwaar vermoeden, maar....quote:Op maandag 18 februari 2013 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft die kleine van je zijn bowling-skills nog verbeterd?
Heb ik hier liggen. Kom je ernaast liggen?quote:
Ik ben bang dat je koelkast niet groot genoeg is daarvoorquote:Op maandag 18 februari 2013 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb ik hier liggen. Kom je ernaast liggen?
Ik leg wel een kratje op bed dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je koelkast niet groot genoeg is daarvoor
Snel opdrinkenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet lauw laat worden!
Wee degene die nu de opmerking maakt dat als je bier naast mij legt dat het dan vanzelf heet wordtquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet lauw laat worden!
Als je bier naast mij legt dat het dan wordt vanzelf heetquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Wee degene die nu de opmerking maakt dat als je bier naast mij legt dat het dan vanzelf heet wordt
Ja, naast jou wel jaquote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je bier naast mij legt dat het dan wordt vanzelf heet!
Gewoon een elektrische kookplaat je bed in zeulenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef LompeHork het volgende:
"Kook je?"
"Ja, maar alleen in de slaapkamer"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |