je kan geen trace uitvoeren op je terminal?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Terminal pakt 'm niet. Moet ik Windows gaan opstarten ook nog
Better be good then...
Niet met dat commando. De luie persoon die ik ben heb ik geen zin om het bijhorende commando op te zoeken dus dan maar zoquote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan geen trace uitvoeren op je terminal?
dat is niet de bedoeling neequote:Op maandag 11 februari 2013 16:54 schreef J.Appleseed het volgende:
Is het de bedoeling dat ik alleen maar dit krijg?
[ afbeelding ]
Na 5 adressen kapt 'ie er in Terminal ook mee:
[ afbeelding ]
klopt. Daarom is fok ook veel toffer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:01 schreef Dimens het volgende:
Tweakers![]()
Mensen openen een topic daar met een vraag en elke keer weer komt er een of andere debiele mod het topic sluiten omdat het geen forum is om vragen te stellen maar om te discussiëren.![]()
Elke reactie ook in zo'n topic; 'Is je Google kapot?'. Alsof je elke vraag direct op internet kan vinden en het ook juist is.
Bij mij werkte het wel op de Terminal.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Niet met dat commando. De luie persoon die ik ben heb ik geen zin om het bijhorende commando op te zoeken dus dan maar zo
Zeker wel. Ik stuur ook veel Tweakeraars naar FOK! toe. Misschien blijven ze wel en dat is wel tof.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:50 schreef Bart het volgende:
[..]
klopt. Daarom is fok ook veel toffer.
Ah, vandaar dat we hier iedere week weer een nieuw "welke webhosting is de beste" en "welke laptop moet ik kopen voor word en excel"-topic hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik stuur ook veel Tweakeraars naar FOK! toe. Misschien blijven ze wel en dat is wel tof.
Over het algemeen prima, laagdrempelig is een van onze sterke punten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat we hier iedere week weer een nieuw "welke webhosting is de beste" en "welke laptop moet ik kopen voor word en excel"-topic hebben
En hoe krijg ik het dan werkend?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij mij werkte het wel op de Terminal.
Ohja die ik op Twitter langs zag komen was anders dan die van Bart;quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En hoe krijg ik het dan werkend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 | telnet towel.blinkenlights.nl |
Dat is een classic jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef J.Appleseed het volgende:
Oh die! In OS X Terminal krijg je die zelfs geanimeerd met dit commando:
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Als je zelf toegang hebt tot de content, de content verwijderen en geduld hebben, dan verdwijnt het vanzelf naar een lagere positie en uiteindelijk helemaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:16 schreef Dimens het volgende:
Weten jullie hoe je pagina's uit de Google search verwijderen. Er staat het een en ander op Google wat ik er liever af wil hebben (geen naaktfoto's of überhaupt foto's) maar ik krijg het er niet af. Ik kan alleen het cache indienen als verzoek om te verwijderen maar niet een hele link. Ik heb liever niet dat wanneer mijn naam wordt ingetypt in Google, je direct elke website met mijn naam ziet staan welke ik er zelf niet eens heb opgezet.
Dat is dus het probleem. Het zijn niet mijn websites maar er staat wel content van mij op. En naast dat ook websites waar mijn naam op staat zonder dat ik dit wil. (mag dat eigenlijk)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je zelf toegang hebt tot de content, de content verwijderen en geduld hebben, dan verdwijnt het vanzelf naar een lagere positie en uiteindelijk helemaal.
http://support.google.com(...)?hl=en&answer=164734
Het probleem is dat bijvoorbeeld een van de bedrijven failliet is en zijn website host via XS4ALL waardoor het dus nog bestaat. Ik kan ze ook niet meer benaderen want ze hebben geen mailadres meer. Of moet ik hiervoor XS4ALL benaderen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja eerste stap is zorgen dat de betreffende content offline gaat. Daarna kun je bij google zo'n verwijderverzoek doen, dan is het vrij snel pleite.
Zou ik wel doen ja, bel ze vandaag even. Lijkt me dat ze hem zo offline kunnen halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het probleem is dat bijvoorbeeld een van de bedrijven failliet is en zijn website host via XS4ALL waardoor het dus nog bestaat. Ik kan ze ook niet meer benaderen want ze hebben geen mailadres meer. Of moet ik hiervoor XS4ALL benaderen?
Dat niet perse maar ik wil gewoon geen persoonlijke dingen op het internet hebben gedaan. Men hoeft bijvoorbeeld niet te weten dat ik in 2005 heb meegedaan aan een onnozele wedstrijd en daarmee een prijs heb gewonnen. Sowieso hoeft niemand dat te weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |