En 'lease' is ook de reden dat ik einde contract bij Hi weg ga en voor sim-only ga. Leuke vergelijking trouwens:quote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee, niet bij Vodafone. Daar wordt je gsm direct je eigendom. Geen leaseconstructie dus. (Dat zou er nog eens bij moeten komen)
Lease is bij KPN, hi, telfort e.d.
Dat is ook een manier om je partnerprogramma te gebruiken.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef FredvZ het volgende:
Misschien oud nieuws, maar ik vond hem wel opvallend:
Als je ooit een boekenbon (in de vorm van een plastic pasje) krijgt en je hebt geen idee waar je hem aan uit moet geven:
Bij Bol.com kan je hem overal voor gebruiken.![]()
* FredvZ gaat van de week zijn haren scheren met zijn tondeuse. van Bol.com. Betaald met een boekenbon.
Dat is het partnerprogramma van Danny...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is ook een manier om je partnerprogramma te gebruiken.
Ik word in ieder geval op een leuke manier begroetquote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Troel!
Het is hier leuker dan vroeger.
Vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 14:11 schreef Troel het volgende:
Hoi. Is het hier ook nog steeds net zo leuk als vroeger?
Dat is inmiddels de grote gok ik? DM me even je oude username, ik heb een zwaar vermoeden, maar....quote:Op maandag 18 februari 2013 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft die kleine van je zijn bowling-skills nog verbeterd?
Heb ik hier liggen. Kom je ernaast liggen?quote:
Ik ben bang dat je koelkast niet groot genoeg is daarvoorquote:Op maandag 18 februari 2013 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb ik hier liggen. Kom je ernaast liggen?
Ik leg wel een kratje op bed dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je koelkast niet groot genoeg is daarvoor
Snel opdrinkenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet lauw laat worden!
Wee degene die nu de opmerking maakt dat als je bier naast mij legt dat het dan vanzelf heet wordtquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet lauw laat worden!
Als je bier naast mij legt dat het dan wordt vanzelf heetquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Wee degene die nu de opmerking maakt dat als je bier naast mij legt dat het dan vanzelf heet wordt
Ja, naast jou wel jaquote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je bier naast mij legt dat het dan wordt vanzelf heet!
Gewoon een elektrische kookplaat je bed in zeulenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef LompeHork het volgende:
"Kook je?"
"Ja, maar alleen in de slaapkamer"
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon een elektrische kookplaat je bed in zeulen.
LH![]()
Ik heb gewoon wat blikjes achterin bovenin liggen voor het geval dat er bierdrinkend bezoek komt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt, daarom staat het in de koelkast ook tegen de achterwand aan![]()
Loop op straat te fokken en IRCenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef Troel het volgende:
Het is hier wel erg blauw hoor. Horen jullie niet op straat?
Gezellig, het bier staat koud en genoeg in de krattenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Wyri![]()
ik dacht, ik kom weer even buurten!
Ik was er al bang voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Loop op straat te fokken en IRCen.
Nee, ik durf niet in vreemde omgevingen behalve mijn zolderkamerquote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef Troel het volgende:
Het is hier wel erg blauw hoor. Horen jullie niet op straat?
Och arme. Komen ze wel af en toe bier naar boven brengen voor je?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet in vreemde omgevingen behalve mijn zolderkamer
Uiteraard, die takelen ze gewoon omhoog door het raam, daar durf ik af en toe nog wel dichtbij te komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Och arme. Komen ze wel af en toe bier naar boven brengen voor je?
Perfect geregeld dus. Ook zo'n liftje omhoog met zo'n belletje dat je eten eraan komt?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, die takelen ze gewoon omhoog door het raam, daar durf ik af en toe nog wel dichtbij te komen.
Nee die is in aanbouw, maar daarvoor moest ik naar de bouwmarkt, dus ik was zo van: "Ja dan moet ik dus tóch naar buiten"quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Perfect geregeld dus. Ook zo'n liftje omhoog met zo'n belletje dat je eten eraan komt?
Of de brandweer bellen?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, die takelen ze gewoon omhoog door het raam, daar durf ik af en toe nog wel dichtbij te komen.
Die zit verder op, kijk uit over een begraaf plaats en er zit een bank tegenover ons.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef Troel het volgende:
Je kan beter de chinees om de hoek hebben
Bij mij in de buurt zit geen Chinees meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die zit verder op, kijk uit over een begraaf plaats en er zit een bank tegenover ons.
Dan zou ik inderdaad toch zelf gaan halen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Hier wel maar de chinees vlak bij doet niet aan internet bestelling en kost ff wat meer moeite (lees contant geld) maar schaakt wel heel goed. De chinees verder op is vet als de pest en smaakt ook totaal niet maar je kan dan wel weer online bestellen en betalen.
Terugsturen in de container. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:42 schreef Troel het volgende:
Het enige wat ik ontzettend vervelend vind is dat geen van de chinezen hier aan bezorgen doet.
Ze praten beter Nederlands dan menig Nederlanderquote:Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Terugsturen in de container. Dat zal ze leren
Doen we ook, is nog leuker ook al bezorgen ze wel. Al is zelf koken verstandigerquote:Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad toch zelf gaan halen.
We hadden hier altijd een prima chinees. Leuke vrouw bij de balie, altijd twee lollies mee voor de jongens enzo. De boel is daar vernieuwd, babi pangang niet meer te vreten. Vrouw weg. Altijd van alles fout bij de bestelling, kortom: naar een ander dan maar.
En laat er nu bij de oudste een meisje van de andere chinees (die ook nog eens dichter bij mijn huis is) zitten
Alleen vind ik het altijd redelijk prijzig, dus ik eet het niet zo vaak.
Ja, maar kan jij lekkere babi pangang maken?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doen we ook, is nog leuker ook al bezorgen ze wel. Al is zelf koken verstandiger.
Nee maar wel lekkere pannenkoekenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar kan jij lekkere babi pangang maken?
Dat is gemeen! Je weet dat ik zin heb in pannenkoeken!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee maar wel lekkere pannenkoeken!
Kom maar, dan bak ik wel een zooi pannenkoekenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is gemeen! Je weet dat ik zin heb in pannenkoeken!
Is wel een beetje ver rijden hequote:Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kom maar, dan bak ik wel een zooi pannenkoeken.
Maar ze bezorgen niet!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze praten beter Nederlands dan menig Nederlander
Nou, als ik volgens jouw FB kijk waar jij woont en waar ik woon 191 kilometer. En ik ben bang dat je niet komt bezorgenquote:
Dat doen ze nergens volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:42 schreef Troel het volgende:
Het enige wat ik ontzettend vervelend vind is dat geen van de chinezen hier aan bezorgen doet.
Jawel, in grotere steden wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat doen ze nergens volgens mij.
Hebben die noord-afrikanen toch een stuk beter begrepen.
Oef, dan zijn ze al koud als ik daar benquote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, als ik volgens jouw FB kijk waar jij woont en waar ik woon 191 kilometer. En ik ben bang dat je niet komt bezorgen
Dan moet ik ze toch zelf maar maken he?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Oef, dan zijn ze al koud als ik daar ben
Ja of ik moet ze daar makenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet ik ze toch zelf maar maken he?
U bent welkomquote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja of ik moet ze daar maken.
En kaas, uien, spek, champignonen en de tafel decoratiequote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef Troel het volgende:
[..]
U bent welkomWel even van te voren aankondigen, dan haal ik eieren, melk en bloem in huis
Ow en poedersuiker!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:25 schreef Troel het volgende:
Stroop. Veel stroop. Maar die heb ik standaard in huis ongeveer
dat heb je toch wel standaard in huisquote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef Troel het volgende:
[..]
U bent welkomWel even van te voren aankondigen, dan haal ik eieren, melk en bloem in huis
Over het algemeen wel, maar je kan natuurlijk altijd treffen dat ik tussen de middag gebakken ei op brood heb gehad en er ineens te weinig eieren zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 18:27 schreef Bart het volgende:
[..]
dat heb je toch wel standaard in huis
Als ik niet bij mijn opa ben dan, dan ben ik er welquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik niet bij mijn opa ben dan, dan ben ik er wel
Om te kijken of ik thuis benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan is de verrassing er toch af![]()
Ken nog wel mensen in die regio, gaat helemaal goed komen als jij er niet bentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Om te kijken of ik thuis benAnders rijd je dat pokkeeind voor niets
Da's pas een verrassing
Maar dan mis ik de pannenkoeken!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ken nog wel mensen in die regio, gaat helemaal goed komen als jij er niet bent.
Precies. Ik denk echter dat er maar weinig non-ontwikkelaars zijn die het verschil tussen een pop-up en een lightbox begrijpen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Een pop-up of een nieuw tabblad?
lightbox > pop-up
nieuwe tabs zijn alleen acceptabel als het een link naar een andere (ongerelateerde) website is.
Hoeft ook niet, lightboxes zijn gewoon relaxter in gebruik, dat merkt iedereen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Ik denk echter dat er maar weinig non-ontwikkelaars zijn die het verschil tussen een pop-up en een lightbox begrijpen.
Tuurlijk. Maar ik merk dat zelfs mensen die een redelijk technische achtergrond hebben een lightbox een pop-up noemen en totaal niet doorhebben dat die twee dingen nogal verschillend zijn. Echte pop-ups kom je trouwens nagenoeg niet meer tegen, al was het maar omdat alle browsers ze standaard blokkerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, lightboxes zijn gewoon relaxter in gebruik, dat merkt iedereen.
Duidelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Een pop-up of een nieuw tabblad?
lightbox > pop-up
nieuwe tabs zijn alleen acceptabel als het een link naar een andere (ongerelateerde) website is.
ik zou zeggen: lightbox is een 'venster' (al vind ik het niet de juiste term) die in hetzelfde venster van de site wordt geopend, intergraal met de website..quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:55 schreef Troel het volgende:
En wat is het verschil tussen een lightbox en een pop-up dan
Heeft de nieuwe update zoveel meerwaarde?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Joomla.![]()
(en nog een oude versie ook)
Ik zou altijd updaten, alleen al om veiligheidslekken en dergelijkequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:15 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heeft de nieuwe update zoveel meerwaarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |