XMBC ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waarom geen Media Stick, of hoe dat ook precies heet
Jij bedoelt XBMC, maar dat is een softwarepakket om o.a. media af te spelenquote:
Ah, ja ik snap er niet zo veel van, films kijk ik toch op mn laptopquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef relativity het volgende:
[..]
Jij bedoelt XBMC, maar dat is een softwarepakket om o.a. media af te spelen
Ah, oke. Ik ook, maar het is wel handig als je een media player o.i.d. voorhanden hebtquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah, ja ik snap er niet zo veel van, films kijk ik toch op mn laptop
Twijfelgeval, Bluray (of .iso) staat niet bij de ondersteunde bestandstypen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef mabo11 het volgende:
Is deze media player goed genoeg om zonder haperingen 1080p films af te spelen?
http://www.ebay.de/itm/ws(...)_rvr_id=448516877913
'NodigFok' of '5%THANKS'quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef FreaZ het volgende:
Zojuist maar weer een bestelling gedaan. Deze keer bij Buyincoins.
1x 6ft mini display port to hdmi
2x 3ft hdmi
2x 100 glow sticks![]()
Even een vraagje achteraf: Hoe zoek ik dit topic gemakkelijk door voor codes? Zoekmachine haalt ook alle recommenders eruit...
Chillquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef mabo11 het volgende:
Bedankt voor alle snelle reacties. Ik kijk normaal ook films via de laptop maar ik zou dan mijn externe hdd aan deze mediaspeler sluiten zodat mijn ouders (leken) ook films kunnen kijken als ik er niet ben.
Is dat niet gewoon deze:quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef mabo11 het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef mabo11 het volgende:
Let er even op dat ik zowel bij bic als die van ebay ( wss zelfde idd) nergens wat zie over de mogelijkheid om hem in je netwerk op te nemen..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon deze:
http://www.buyincoins.com(...)c-product-21194.html
Ik zou zelf dan voor een mini pc MK808 gaan
Dat klopt, geen netwerk mogelijkheden. Daarom zei ik ook, beter ga je voor een mini pc. Of je moet dat ding echt extreem goeikoop vinden en dan met usb of externe HD ofzo gebruiken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Let er even op dat ik zowel bij bic als die van ebay ( wss zelfde idd) nergens wat zie over de mogelijkheid om hem in je netwerk op te nemen..
(dus geen wifi en geen ethernet poort!!), dus dan zou je hem alleen kunnen gebruiken om je usbsticks/schijfjes eraan te koppelen..
dat ligt helemaal aan de bitrate van het bestand.. maar normale encodes kan hij volgens mij prima afspelen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef mabo11 het volgende:
Is zo'n mk808 krachtig genoeg om 1080p vloeiend te spelen met ondertitels (.srt)?
Graag een linkje en welke coupons gebruik je?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:20 schreef Racer88 het volgende:
Of hij losse ondertitels afspeeld ben ik ook benieuw naar. Misschien bestel k m dan ook wel
Edit:
Bij ever-buying kom je met coupon op 17.56 Usd
Wel even extra shippingkosten betalenquote:Tientallen miljoenen jongeren in China keren dezer dagen huiswaarts voor de viering van Nieuwjaar. Daar wacht opnieuw die ene vraag: wanneer ga je trouwen? Om aan die druk te ontsnappen bieden bureau's nu een oplossing: huur een vriend(in) en neem hem of haar mee naar je familie.
Voor veel jonge vrijgezellen in China is het zevendaagse Lentefeest, de Chinese versie van Nieuwjaar, niet altijd een genoeglijke hereniging met hun ouders. Na een vaak lange reis vol ontberingen - de spoorwegen vervoeren naar schatting 250 miljoen reizigers, staat thuis de familie klaar met de vraag van het jaar: wanneer ga je trouwen? En die vraag blijft zich al die dagen opdringen omdat de familie voortdurend die 'open plek' naast de vrijgezel ziet.
Somber beeld
Zhou Xiaopeng, werkzaam bij Baihe.com (een van China's grootste datingbureau's), schetst het sombere beeld dat veel jonge vrijgezellen thuis wacht. 'Zie een grote, ronde eettafel voor je, volgestouwd met een prachtig feestmaal. De avond voor Nieuwjaar schuift iedereen aan. In paartjes. Je broer met je schoonzus, je zus met je zwager. De vrijgezel zit alleen.'
Voor de jongeren die genoeg hebben van de vragende of afkeurende blikken van hun familie is er nu een oplossing: op Taobao, de Chinese variant van Marktplaats.nl bieden jongeren zich aan als een tijdelijke vriend(in). Op grond van foto's en basisinformatie kan een keuze worden gemaakt. Klant en 'vriend' maken vervolgens een afspraak, om elkaar en hun achtergrond te leren kennen en te 'oefenen als aanstaand echtpaar'.
40 euro per dag
De huur kost omgerekend ongeveer 40 euro per dag. Soms worden bepaalde zaken apart in rekening gebracht, zoals een kus op de wang (6 euro). Alle andere intimiteiten worden uitgesloten.
Wat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:38 schreef MineraalWater het volgende:
Inb4 Dimens die op komt dagen.
EDIT: Ik hoorde dat 5M helemaal niets uitmaakte, Maar grotere afstanden wel.
Agja Ik koop ook liever zo'n kabeltje van de action.
Tja ze zien er verschrikkelijk uit en de afstandbediening die ik heb is nog erger, maar eens dat ze aan het spelen zijn (iso inladen duurt wel even) doet die het echt wel goed. En zoals gezegd grote voordeel tov van de stickjes is de av-out en dan liever zo een bakje dan een stickje met een hdmi-av converter erachter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou geen crapmeuk in huis halen. Die kastjes van eBay e.d. zien er echt gaar uit, dan beter een Android stick of mediacenter... Zie ook:
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
Mijn Teclast X30 heeft trouwens helemaal niet dat 'ie bij het rebooten in het Chinees is. Blijft gewoon Engels, misschien hadden ze de firmware al geflashed? 01.20.0000 2012-02-27 in ieder geval. Geinig dinkie wel, volume kan nog best hard. Voelt wel wat cheaper aan dan verwacht en het display had ik ook beter verwacht. Maar je kan niet echt klagen voor dat geld.
Zoals gezegd is ook om mee te kunnen nemen op reis. De TV in de koffer steken vind ik wat overdrevenquote:
Tablet binnen en wat is die mooiquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Delivery attempted; recipient not home AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:45![]()
Zou vandaag vanaf 12.00 thuis zijn, uiteraard begint die gast lekker vroeg hier
Trouwens wel teringsnel, binnen 48 uur van California helemaal hier naartoe
Op het briefje staat niks qua BTW, dus $20 waarde aangeven werkt perfect
Wacht tot je kinderen hebt jonguh en wat extra entertainment wilt voor hun 's avonds. Snoertje, bakje en 32 GB usb-stickje nemen niet meer plaats in dan 2 dvd's, dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga op reis en neem mee... nou ik ga echt geen mediahubje met snoeren meenemen.
http://www.**********.com/product142197.html?SSAID=465956quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:29 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Graag een linkje en welke coupons gebruik je?
Nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Kindle Fire HD 8,9" 64GB, gekregen als verjaardagscadeau (was gisteren, dus als ik de bezorger niet had gemist was het perfect).
Moet hem nog wel rooten voor CyanogenMod 10.1 voor Jelly Bean 4.2.1 maar dat lukt wel.
En ontopic: zo'n PU-leather hoesje ervoor besteld bij DX, met de mooie koers maar 7,53 eurootjes
Bedacht me na het betalen pas dat er vast wel snellere shops/eBay zijn voor hetzelfdemaar oke, toch Chinees nieuwjaar en voor die paar euro kan ik wel wachten.
Leuk kado! Gefeliciteerd nogquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Kindle Fire HD 8,9" 64GB, gekregen als verjaardagscadeau (was gisteren, dus als ik de bezorger niet had gemist was het perfect).
Moet hem nog wel rooten voor CyanogenMod 10.1 voor Jelly Bean 4.2.1 maar dat lukt wel.
En ontopic: zo'n PU-leather hoesje ervoor besteld bij DX, met de mooie koers maar 7,53 eurootjes
Bedacht me na het betalen pas dat er vast wel snellere shops/eBay zijn voor hetzelfdemaar oke, toch Chinees nieuwjaar en voor die paar euro kan ik wel wachten.
quote:
Bedankt he!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Leuk kado! Gefeliciteerd nog
Als je het de volgende keer hier post kunnen we je wat troep sturen haha
Bestel zelf vaak bij bic of lightake.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:35 schreef Landgeld het volgende:
Wat zijn de top 3 Chinese webshops op dit moment qua service -prijs - levering? Voorheen vond ik Dealextreme goed, maar die levering is enorm traag geworden helaas en de service is slecht.
Stevige prijzen zegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:48 schreef Iemand91 het volgende:
De droom van de echte Chinese webshopfokker komt uit:
Chinese vrijgezel viert Nieuwjaar met gehuurde vriend(in)
[..]
Wel even extra shippingkosten betalen![]()
Ja, vooral die met:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef FreaZ het volgende:
Die goedkope van bic heeft toch erg goede reviews.
quote:Great!! easy to use! harmless shock collar!! it was so annoying that every morning my dog woke me up barking!! but no more with this collar, really it was like magic !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |