quote:
Ik vind het erg mooi om te zien hoe die energie centrale een beetje het middelpunt van het stadje is. Erg leuk filmpjequote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef jackson het volgende:
Ach lieve mensen, ik doe ook gezellig mee in een regio bij Fok!
Mijn origin accountnaam is: RtBeat
Zit ik in de 3e regio denk?
da's te duur men :pquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:10 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik doe het gewoon via bol of dixons
Wat me verschrikkelijk ergert in dit filmpje is de dag/nacht overgang. Het is zo abruptquote:
Nice. Voor 4.50 wil ik daar wel even naar kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:42 schreef Tain het volgende:
Hmm Cities XL Platinum is met 85% korting op Steam als je 2011 of 2012 al hebt
Laat ze alsjeblieft het hele marketing team ontslaan en Ocean Quigley voortaan screens en filmpjes naar buiten brengen. Hij heeft de verkoop van dit spel flink doen stijgen. Serieus.quote:
Dat is een foute aanname.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik mag aannemen dat de maximum grootte van de steden in het echte spel groter is dan in de beta?
Nee, dat mag je nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik mag aannemen dat de maximum grootte van de steden in het echte spel groter is dan in de beta?
Daar ben ik het wel mee eens ja. De passie is in alles te merken, dat kan dat marketingteam niet meer evenaren. Dat gezegd, games marketen is niet makkelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:51 schreef Disorder het volgende:
[..]
Laat ze alsjeblieft het hele marketing team ontslaan en Ocean Quigley voortaan screens en filmpjes naar buiten brengen. Hij heeft de verkoop van dit spel flink doen stijgen. Serieus.
Het marketing team van EA heeft gewoon de boel riant lopen verkloten in de eerste paar weken. Bij zoveel likes krijg je een screenshot te zien. Nou de tering, als je zoiets verzint mag je echt per direct ontslagen worden. Ik heb dat nog nooit gedaan zien worden behalve bij EA. De fanbase was er ook echt niet blij mee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:59 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. De passie is in alles te merken, dat kan dat marketingteam niet meer evenaren. Dat gezegd, games marketen is niet makkelijk.
Ja, dat is ook een domme zet... Dat hele facebook wordt te pas en te onpas ingezet en daar krijg je dit soort kansloze zooi van. Ocean maakt me enthousiastquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het marketing team van EA heeft gewoon de boel riant lopen verkloten in de eerste paar weken. Bij zoveel likes krijg je een screenshot te zien. Nou de tering, als je zoiets verzint mag je echt per direct ontslagen worden. Ik heb dat nog nooit gedaan zien worden behalve bij EA. De fanbase was er ook echt niet blij mee.
Ze lijken er van geleerd te hebben want de screenshots komen een stuk sneller nu en zien er ook vele malen beter uit.
idem voor twitter trouwens!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een domme zet... Dat hele facebook wordt te pas en te onpas ingezet en daar krijg je dit soort kansloze zooi van. Ocean maakt me enthousiast
Inderdaad, het gaat erom of je game verkoopt en dat de mensen er tevreden over zijn, niet hoeveel likes je op je Facebook-pagina hebt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het marketing team van EA heeft gewoon de boel riant lopen verkloten in de eerste paar weken. Bij zoveel likes krijg je een screenshot te zien. Nou de tering, als je zoiets verzint mag je echt per direct ontslagen worden. Ik heb dat nog nooit gedaan zien worden behalve bij EA. De fanbase was er ook echt niet blij mee.
Ze lijken er van geleerd te hebben want de screenshots komen een stuk sneller nu en zien er ook vele malen beter uit.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:25 schreef Romanus het volgende:
Komt ie nou op 5 maart of op 7 maart uit in Nederland?
quote:Electronic Arts has confirmed that SimCity (2013) will be available in stores on March 8, 2013 in the European Union while North American Mayors can start playing on March 5, 2013
Dit spel is volgens mij vele malen minder intensief dan Cities XL. Mede door juist die kleine tiles en omdat de simulatie op de servers draait.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:56 schreef Strani het volgende:
Deze gaat nooit goed draaien op mijn laptop.. Cities XL ging nog net maar dit..
Zou het? Straks eens de specificaties testenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit spel is volgens mij vele malen minder intensief dan Cities XL. Mede door juist die kleine tiles en omdat de simulatie op de servers draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |