PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een kutkneusquote:
waarom deze post?quote:
Nee, ik dacht er ook al aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef Zhano het volgende:
Heb ik de waar-de-fuck-zijn-rekik-en-ake rel gemist?
nee, het is echt mijn account nietquote:Op maandag 4 februari 2013 22:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is dat je FIFA twitteraccount ofzo?
je broertje zekerquote:Op maandag 4 februari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, het is echt mijn account niet
Jawel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, het is echt mijn account niet
Zal wel, daar had hij het gisteren al overquote:
auch nichtquote:
quote:Bigirimana Bigirimana He's only got one song, because his name's too long Bigirimana Bigirimana
Brazilianen faifetteback ultra-defense counterquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Skiller FC als teamnaam. Drie keer raden wat voor team.
Kutteamquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Skiller FC als teamnaam. Drie keer raden wat voor team.
Dat heet Siemenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Brazilianen faifetteback ultra-defense counter
waarom heet dat zo?quote:
Dakenniequote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe dan als achterhoede rindaroy- hovland- bassong en tettey cm
2 packs later een Westcarrquote:Op maandag 4 februari 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had een goede start met bronze packs maar nu krijg ik al een tijdje niks meer behalve weer een Boateng (al de 4e keer dat ik hem pull sinds hij naar Arsenal is getransferd) Mijn verwachtingen zijn waarschijnlijk te hoog.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lachen om die smiley
Tis wat, meid.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op dit moment ben ik helemaal niet zo blij als ik voor de zoveelste keer een squad morale of een bronze HC als enige rare krijg. Als ik geluk heb pull ik 1 van die spelers voor het eind van de week en dan is het iemand die dan niks meer waard is.
Zulke spelers krijg ik niet eens in 2.5k packsquote:Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan voor de verandering maar een paar 750c packs.
[ afbeelding ] not bad
vaker doenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan voor de verandering maar een paar 750c packs.
[ afbeelding ] not bad
Ik ook bijna nooitquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zulke spelers krijg ik niet eens in 2.5k packs
Ik kap met alle packs, ik heb echt nooit geluk daarmeequote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooitNet kreeg ik nog een Ashe wat ook wel goed is.. maar met 750c packs ben je je coins veel sneller kwijt.
Ik ben er ook al een tijdje mee opgehouden. De pre-order packs en de season ticket packs doen me elke keer weer beseffen dat ik al veel geld weggegooid hebquote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kap met alle packs, ik heb echt nooit geluk daarmee
Dit dusquote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er ook al een tijdje mee opgehouden. De pre-order packs en de season ticket packs doen me elke keer weer beseffen dat ik al veel geld weggegooid heb
Daarom snap ik niet dat mensen die dingen blijven openenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
AA9skillz en Nepenthez doen ook een wedstrijd packs openen. Na 80 packs heeft AA9 wel een Iniesta gekregen, maar verder ook echt nog helemaal niets waardevols
Omdat 1 x mazzel hebben gelijk staat aan een heleboel werk besparenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat mensen die dingen blijven openenAl is het wel fijn dat er mensen die dingen open blijven maken, anders is de hele economie naar de klote.
Mensen blijven packs openen en hopen op die ene goede pull. Eigenlijk doe ik nu hetzelfde maar dan met bronze packsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat mensen die dingen blijven openenAl is het wel fijn dat er mensen die dingen open blijven maken, anders is de hele economie naar de klote.
Iets zelf ontdekken, uitdokteren, perfectioneren op het tradingvlak vind ik het allerleukste wat er is in FUTquote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat 1 x mazzel hebben gelijk staat aan een heleboel werk besparen
Maar ik heb er schijt aan, heb een mooi handeltje (die vandaag alleen voor geen meter loop, maja al geld genoeg mee gemaakt deze week ) en op deze manier loop ik ook binnen, en zelf gepresteerd
Bronze packen kan nog best winstgevend zijn mits de fitness prijzen wat hoger liggen. De cheat engine tijd was bij de beesten afquote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen blijven packs openen en hopen op die ene goede pull. Eigenlijk doe ik nu hetzelfde maar dan met bronze packs
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey met je kut Feyenoord. We gaan jullie slopen zondag
'quote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey met je kut Feyenoord. We gaan jullie slopen zondag
quote:
Haal je dat niet met normaal traden dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bronze packen kan nog best winstgevend zijn mits de fitness prijzen wat hoger liggen. De cheat engine tijd was bij de beesten af60 a 70K per dag. 5 dagen per week, Wat had ik veel coins toen
Ik heb nu niet zo vaak meer het geduld, ik zet veel spelers erop waarvan ik weet dat ze niet gaan verkopen. Ik heb genoeg methoden om winst te maken maar zeker op dit moment heb ik liever 1 van die nieuwe spelers in een packquote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bronze packen kan nog best winstgevend zijn mits de fitness prijzen wat hoger liggen. De cheat engine tijd was bij de beesten af60 a 70K per dag. 5 dagen per week, Wat had ik veel coins toen
60K per dag, we zijn vanaf begin oktober bezig... 4 maanden, 120 dagen. 120 x 60K. Dan zou ik 7.200.000 gehad moeten hebben. Vooruit, in de weekenden even rust... 4 a 5 miljoen. Met de verkochte munten erbij had ik nu iets van 3 miljoen moeten hebben. Toch niet slechtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haal je dat niet met normaal traden dan?
Haha, Schaken is echt dramatisch dit seizoen. Eigenlijk alle rechtsbuitens die we hebben. In principe kan je rechts laten lopen als AZ zijndequote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik zag op ad staan: Schaken richt zich op AZ. Ik dacht even dat hij naar AZ ging
Wist helemaal niet dat het zondag al Feyenoord - AZ was joh
Nee dat klopt :p Het was wel een hele makkelijke manier idd, heb het ook gedaan begin deze Futquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
60K per dag, we zijn vanaf begin oktober bezig... 4 maanden, 120 dagen. 120 x 60K. Dan zou ik 7.200.000 gehad moeten hebben. Vooruit, in de weekenden even rust... 4 a 5 miljoen. Met de verkochte munten erbij had ik nu iets van 3 miljoen moeten hebben. Toch niet slecht
Het is erg wisselvallig hoor. Je tikt Vitesse kansloos weg, en vervolgens geen vuist tegen Groningen kunnen maken. Het is te hopen dat Maher en Altidore zich in de kijker willen spelen. Europees voetbal is ver weg, de degradatie zone is ook wel op veilige afstand. Het wordt een soort NEC-seizoen. Beetje anoniem en saai. Wel het kleine kansje in de beker nogquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Haha, Schaken is echt dramatisch dit seizoen. Eigenlijk alle rechtsbuitens die we hebben. In principe kan je rechts laten lopen als AZ zijnde. Komt toch amper dreiging vanaf.
Denk dat het een leuke wedstrijd wordt als AZ het niveau haalt van eerdere wedstrijden in 2013
Ik kwam in de knel met 1 of andere flash player en was te lui om een nieuwe te installeren. Achteraf toch wel blij mee geweest, al zijn alle mensen met een ban gewoon weer vrolijk aan het FUT'tenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef Vijf_voor het volgende:
tamperen werkte in het begin ook goed
Boerrigter kopen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Haha, Schaken is echt dramatisch dit seizoen. Eigenlijk alle rechtsbuitens die we hebben. In principe kan je rechts laten lopen als AZ zijnde. Komt toch amper dreiging vanaf.
Denk dat het een leuke wedstrijd wordt als AZ het niveau haalt van eerdere wedstrijden in 2013
quicksell all > +15kquote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kwam in de knel met 1 of andere flash player en was te lui om een nieuwe te installeren. Achteraf toch wel blij mee geweest, al zijn alle mensen met een ban gewoon weer vrolijk aan het FUT'ten
Als hij een tijdje blessurevrij is, en vertrouwen krijgt, dan kan hij best van waarde zijn voor een elftal als Feyenoord.quote:
Het was hier stil geweest als dat niet zo wasquote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kwam in de knel met 1 of andere flash player en was te lui om een nieuwe te installeren. Achteraf toch wel blij mee geweest, al zijn alle mensen met een ban gewoon weer vrolijk aan het FUT'ten
Inderdaad, en had er zelf ook nog wat aan overgehouden omdat Lindgren en TJV mij coins toegeschoven haddenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was hier stil geweest als dat niet zo was
thx voor de info, gr gr rikquote:Op maandag 4 februari 2013 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad, en had er zelf ook nog wat aan overgehouden omdat Lindgren en TJV mij coins toegeschoven hadden
Elkeson zijn schot is een stuk beter, maar hij heeft rare workrates voor een ST. Om welke positie gaat het?quote:
deze zijn allebei wel okeequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:01 schreef Revontulet het volgende:
Diego Lopez is echt de slechtste keeper in FUT 13 zonder twijfel
Spits in 352, dacht jij als skiller hebt ze zeker geprobeerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Elkeson zijn schot is een stuk beter, maar hij heeft rare workrates voor een ST. Om welke positie gaat het?
[ afbeelding ]
Diego lopez raakt al verward van het gras, dan snaptie opeens niet meer hoe zijn benen werkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast niet slechter dan deze keeper
Ik heb ze allebei geprobeerd ja. Ik vind Sobis meer een wendbare spits, al lijkt dat niet eens zo uit de stats. Qua stats lijkt Elkeson me beter, hij is ook veel beter in de lucht (ook wel fijn in een 3-5-2). Probeer ze anders allebei.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Spits in 352, dacht jij als skiller hebt ze zeker geprobeerd
ik zeg niet dat het erg is op zich, maar het is nu wel aan de lopende band...quote:
Doen we dus ook nooit meer.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
WTF 70 procent van de keelkanker wordt veroorzaakt door beffen
Waarom staat die Kabore daar eigenlijk bij?quote:
Oke zal ik doen, was benieuwd of er 1 echt beter dan de ander wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei geprobeerd ja. Ik vind Sobis meer een wendbare spits, al lijkt dat niet eens zo uit de stats. Qua stats lijkt Elkeson me beter, hij is ook veel beter in de lucht (ook wel fijn in een 3-5-2). Probeer ze anders allebei.Zoveel kosten ze niet.
omdat ze mensen ook willen aanzetten tot het spenderen van coins aan silver pakketjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom staat die Kabore daar eigenlijk bij?
Omdat er 3 slots zijn in dit plaatje en ze de 3e moeten vullen. Toen er maar 1 MOTM was stonden er 2 bijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
dit dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat er 3 slots zijn in dit plaatje en ze de 3e moeten vullen. Toen er maar 1 MOTM was stonden er 2 bij
Zodat sukkels die kopen en ik die van mij eindelijk kwijt kanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat slaat toch als kut op dirk. Maak gewoon een plaatje voor 2 of voor 1quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat er 3 slots zijn in dit plaatje en ze de 3e moeten vullen. Toen er maar 1 MOTM was stonden er 2 bij
die graphics zien er dan toch niet goed uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat slaat toch als kut op dirk. Maak gewoon een plaatje voor 2 of voor 1
hij had toch een hattrick?quote:
2 pingols toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit zei ik 24 uur geleden ofzo al( -VI)
sowieso een Nederlander met 99 pingelsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
Een IF Seedorff met 99 pingels..dat ik dat nog mag meemaken
Of gewoon iemand die denkt: SMLENOquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik nu een fitness voor 200 erop zet gaat die zo snel weg dat het wel een autobuyer moet zijn
Boussoufa als CDMquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna af
Mathijs die bedoelde ik > Wijnaldum als ST
Gewoon Iturbe op rechts doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna af
Mathijs die bedoelde ik > Wijnaldum als ST
straal vergetenquote:
Geen IF Taarabtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna af
Mathijs die bedoelde ik > Wijnaldum
Zie je een 'patroon'? ^^quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
straal vergeten
heeft ook 5* skills
Nee want IF-Handicapquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna af
Mathijs die bedoelde ik > Wijnaldum
Geen IF Taarabt
quote:
Ja zo kan ik nog wel ff doorgaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En IF Taarabt is echt wel van toegevoegde waarde
qua nationalities?quote:
Nee bedoel 5* skill hahaquote:
Nee en IF Sinclair ook niet :/quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Grabban is in ieder geval geen toevoegde waarde
Heeft Akinfeev ook 5* skills? #dtvquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee bedoel 5* skill haha
[..]
Nee en IF Sinclair ook niet :/
Op mijn modded xbox wel maar dan krijg je een ban dus ga ik niet aan beginnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft Akinfeev ook 5* skills? #dtv
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op mijn modded xbox wel maar dan krijg je een ban dus ga ik niet aan beginnen
daarom voelde ik me ook vrij dom toen ik Iturbe zeiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee bedoel 5* skill haha
[..]
Nee en IF Sinclair ook niet :/
Met golds welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Met Olave valt echt geen fatsoenlijke hybrid te maken
Cumondog.gif. Naam zegt genoeg neem ik aanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:02 schreef DutchSL het volgende:
Wat had Rijst nou gepost? Iets met een hond?
Echt goed iddquote:
Je kunt mij wel ff helpen met stats invoeren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik verveel me en ik kan niet slapen
Nog iemand aanwezig?:')
Wat moet ik doen? En krijg ik dan ook accesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 02:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt mij wel ff helpen met stats invoeren.
Nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:07 schreef Lastpost het volgende:
Met m'n custom tactic ook even een Braziliaans 5atb compleet overrompelt met m'n 433 team, 7-3. Nog niet verloren.![]()
Niemand hier die wat aanpassingen laad tijdens een potje?
Loop maar door, dit wil je niet zien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:02 schreef DutchSL het volgende:
Wat had Rijst nou gepost? Iets met een hond?
Waarom deed ie dat nou?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Loop maar door, dit wil je niet zien.
Die types vallen vaak terug in hun oude patroon, maar ik gok voor de aandachtquote:
"die types"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:57 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die types vallen vaak terug in hun oude patroon, maar ik gok voor de aandacht
Cabaye stond daar officieel maar heb niet heel erg opgelet aangezien ik vooral Arsena zat te kijken dus misschien dat het in-game andersom was.quote:
Ik heb nog een analyse op de BBC gezien, waarin Sissoko werd geroemd om zijn loopvermogen. De beelden lieten duidelijk zien dat hij in sommige spelsituaties meeverdedigde als een CDM (of CM) en razendsnel omschakelde naar een positie achter de spitsen. Maar volgens mij stond hij echt niet opgesteld als CF.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cabaye stond daar officieel maar heb niet heel erg opgelet aangezien ik vooral Arsena zat te kijken dus misschien dat het in-game andersom was.
Die FUT maintenance vandaag komt jou dus wel goed uit?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Belooft een turbulent dagje vandaag te worden. Die rakkers van PWC staan op de stoep voor afsluiting en controle van de jaarrekening. Misschien valt het mee, maar anders hele dag overal kleine brandjes blussen
Hoe laat begint dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:27 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Die FUT maintenance vandaag komt jou dus wel goed uit?
9 uur 's ochtends tot 1 uur volgens mijquote:
Snel bets plaatsenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
9 uur 's ochtends tot 1 uur volgens mij
volgens BBC stond hij CF en Cabaye CDM maar dat zullen ze dan wel afgewisseld hebben in de wedstrijd. Hopen dat ze hem toch CM maken als IFquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cabaye stond daar officieel maar heb niet heel erg opgelet aangezien ik vooral Arsena zat te kijken dus misschien dat het in-game andersom was.
Inderdaad, als CM heeft zijn IF-versie de meeste waarde.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens BBC stond hij CF en Cabaye CDM maar dat zullen ze dan wel afgewisseld hebben in de wedstrijd. Hopen dat ze hem toch CM maken als IF
Als CDM is hij een beter tradeobject omdat je dan evt. een CM versie voor te goedkoop kan scoren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, als CM heeft zijn IF-versie de meeste waarde.
Ik heb een IF Pazzini en IF Maher (41212) tegen discard waarde. Verder wat goedkope van Rhijn's, en een SIF Jozy voor 10,5k.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:05 schreef Revontulet het volgende:
Als het goed is Xabi voor 850c, Maher IF voor 3.5K, en als klapper van de week, aguero voor 25K
Voor het eerst dat ik gebruik maak van aangekondigde maintenance
Nice! Hoeveel is Maher waard ongeveer? 3.5 is sowieso winstquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een IF Pazzini en IF Maher (41212) tegen discard waarde. Verder wat goedkope van Rhijn's, en een SIF Jozy voor 10,5k.
Ik hoop dat hij 15k opbrengt ofzo. Maar eerst afwachten: als die maintenance maar een half uur duurt, zijn kunnen mijn bids daarna nog worden overbodenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nice! Hoeveel is Maher waard ongeveer? 3.5 is sowieso winstHeb het nog nooit eerder gedaan, dus wist niet zo goed waar ik moest beginnen, heb maar op real madrid geselecteerd, werdt alleen op het laatste moment ge outbid op Ramos voor 30K
werdtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nice! Hoeveel is Maher waard ongeveer? 3.5 is sowieso winstHeb het nog nooit eerder gedaan, dus wist niet zo goed waar ik moest beginnen, heb maar op real madrid geselecteerd, werdt alleen op het laatste moment ge outbid op Ramos voor 30K
Hopelijk niet, en waarschijnlijk niet ook. Er is aangekondigd dat het tot 1 uur duurtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij 15k opbrengt ofzo. Maar eerst afwachten: als die maintenance maar een half uur duurt, zijn kunnen mijn bids daarna nog worden overboden
hihaho, kap is met dat zeiken over spelling, heeft totaal geen toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
werdt![]()
Heel leuk, word ik om 9 uur weer wakker gemaakt, is er voor de 1000e keer maintenance
Jawel, als je werdt schrijft is dat gewoon heel ernstig. /Lindgren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:30 schreef Revontulet het volgende:
[..]
hihaho, kap is met dat zeiken over spelling, heeft totaal geen toegevoegde waarde.
Ja inderdaad, nu gaan we allemaal deaudquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, als je werdt schrijft is dat gewoon heel ernstig. /Lindgren.
zorg dan gewoon dat je het goed doet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:30 schreef Revontulet het volgende:
[..]
hihaho, kap is met dat zeiken over spelling, heeft totaal geen toegevoegde waarde.
Ja meneer. Oja, een zin begin je met een hoofdletter. Doe het is goed joh.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zorg dan gewoon dat je het goed doet.
is => eensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja meneer. Oja, een zin begin je met een hoofdletter. Doe het is goed joh.
Er is een verschil tussen niet kunnen spellen en te lui zijn om constant die knop in te drukken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja meneer. Oja, een zin begin je met een hoofdletter. Doe het is goed joh.
Ik verbaas me wel over het taalniveau van tegenwoordig. Taalfouten waar men hier elkaar op aanspreekt worden gewooon gemaakt door hoger opgeleiden. Dingen als "me eigen" sluipen al in het dagelijks taalgebruik van velen. Het maakt hier niet veel uit hoor, of je een d, of dt gebruikt, maar ik denk dat een werkgever het wel uitmaakt.quote:
Ik heb een paar jaar geleden een stagiere gehad (WO-niveau) die echt niet kon schrijven. Te pas en te onpas de meest belachelijke fouten, als ze een memo of notitie moest opstellen. Dat komt echt amateuristisch overquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik verbaas me wel over het taalniveau van tegenwoordig. Taalfouten waar men hier elkaar op aanspreekt worden gewooon gemaakt door hoger opgeleiden. Dingen als "me eigen" sluipen al in het dagelijks taalgebruik van velen. Het maakt hier niet veel uit hoor, of je een d, of dt gebruikt, maar ik denk dat een werkgever het wel uitmaakt.
En gewoon een stukje respect naar onze mooie vaderlandse taal
Ik heb geen zin om op een forum me te gedragen alsof ik een dictee afleg. Ik weet dat mijn spelling, en vooraal mijn grammatica echt bagger is. Als ik iets zakelijks moet opstellen, besteed ik er wat extra aandacht aan, maar dat vind ik voor het Fok! forum niet nodig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik verbaas me wel over het taalniveau van tegenwoordig. Taalfouten waar men hier elkaar op aanspreekt worden gewooon gemaakt door hoger opgeleiden. Dingen als "me eigen" sluipen al in het dagelijks taalgebruik van velen. Het maakt hier niet veel uit hoor, of je een d, of dt gebruikt, maar ik denk dat een werkgever het wel uitmaakt.
En gewoon een stukje respect naar onze mooie vaderlandse taal
vooraal. Verder netjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op een forum me te gedragen alsof ik een dictee afleg. Ik weet dat mijn spelling, en vooraal mijn grammatica echt bagger is. Als ik iets zakelijks moet opstellen, besteed ik er wat extra aandacht aan, maar dat vind ik voor het Fok! forum niet nodig.
Dat is gewoon een typoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vooraal. Verder netjes(vergeef me, ik check mijn posts altijd wel of ik een domme fout heb gemaakt, deels autist denk ik, en deels dat de rest mij scherp houdt)
Wat is dit dan, he?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vooraal. Verder netjes(vergeef me, ik check mijn posts altijd wel of ik een domme fout heb gemaakt, deels autist denk ik, en deels dat de rest mij scherp houdt)
Hahaha, dat is waar. Punt voor Toefjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij pestte me gisteren met die Lingo mevrouw
Hahaha toch wel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie de fout niet hoor
Edit: na een grote slok koffie wel
Ik zit pas aan mijn eerste bak. Lekker een vrije dag na het afzien en zwoegen in de nachtdienstenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie de fout niet hoor
Edit: na een grote slok koffie wel
Al bijgeslapen ook?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit pas aan mijn eerste bak. Lekker een vrije dag na het afzien en zwoegen in de nachtdiensten
Ook goedemorgenquote:
Nee, is waarschijnlijk gisteravond al gemeld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:55 schreef Vinno het volgende:
Is dinsdag een vaste dag voor onderhoud?
Gisteren 2.5 uur geslapen, nu 8,5 uur. Kan niet te lang slapen, want anders kan ik vanavond niet op tijd in slaap komen, want moet morgen weer om 5 uur op. Onregelmatig werken is eigenlijk constant met een jetlag leven. Volgende week weer 4 nachtdiensten. 2 weken later weer 3 nachtdiensten. Maar de beloning is mooi dus ik klaag nietquote:
laat me raden. door een hont?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:58 schreef Revontulet het volgende:
Ik liept trouwens laats op straat, en toen werdt ik byna aangefallen, maar ik ron heel hart wech en toen was het goedt
Nieuwe baan bevalt dus goed?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren 2.5 uur geslapen, nu 8,5 uur. Kan niet te lang slapen, want anders kan ik vanavond niet op tijd in slaap komen, want moet morgen weer om 5 uur op. Onregelmatig werken is eigenlijk constant met een jetlag leven. Volgende week weer 4 nachtdiensten. 2 weken later weer 3 nachtdiensten. Maar de beloning is mooi dus ik klaag niet
Dat kan ik me inderdaad voorstellen; ik hecht nogal aan mijn ritme (ook al is dat dagelijks om 6 uur opstaan)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren 2.5 uur geslapen, nu 8,5 uur. Kan niet te lang slapen, want anders kan ik vanavond niet op tijd in slaap komen, want moet morgen weer om 5 uur op. Onregelmatig werken is eigenlijk constant met een jetlag leven. Volgende week weer 4 nachtdiensten. 2 weken later weer 3 nachtdiensten. Maar de beloning is mooi dus ik klaag niet
Haaaaaaaaiiiiiiiiiquote:
Oh...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, is waarschijnlijk gisteravond al gemeld.
Ja, superquote:
Materialistquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, superOok een vreselijk leuk, fanatiek team. En Pots hecht waarde aan ritme: ik heb schijt aan ritme. Geld is waar ik mijn waarde aan hecht
Wat doe je nu dan voor werk? (If I may ask)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, superOok een vreselijk leuk, fanatiek team. En Pots hecht waarde aan ritme: ik heb schijt aan ritme. Geld is waar ik mijn waarde aan hecht
Ja, ik word onrustig als het huishoud boekje krap wordt. Dingen als vakantie, beetje leuke kleding, naar feestjes kunnen gaan vind ik toch belangrijk. Dan maar af en toe een beetje moe, liever dan 365 dagen per jaar fit en weinig extra's kunnen doen.quote:
In FUT vooral de prijzen. Engine is het zelfde, dus zou geen verschil in moeten zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft iemand ervaring met fifa13 op pc? Wat zijn de verschillen?
En de community is duidelijk minder actief op de PC.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
In FUT vooral de prijzen. Engine is het zelfde, dus zou geen verschil in moeten zitten.
Ik ben onlangs overgestapt omdat de markt totaal verziekt was door de cheaters. Ik wilde mijn BPL team bijvoorbeeld versterken met wat IF-spelers. IF Skrtel was toen op de pc niet goedkoper te krijgen dan voor 200k terwijl deze op de ps3 voor rond de 40k gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft iemand ervaring met fifa13 op pc? Wat zijn de verschillen?
Klinkt niet goed. Wil eigenlijk FIFA13 kopen speciaal voor FUT.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:40 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ik ben onlangs overgestapt omdat de markt totaal verziekt was door de cheaters. Ik wilde mijn BPL team bijvoorbeeld versterken met wat IF-spelers. IF Skrtel was toen op de pc niet goedkoper te krijgen dan voor 200k terwijl deze op de ps3 voor rond de 40k gaat.
De cheaters controleren de markt doordat ze wedstrijden kunnen winnen (met behulp van een crack) door meteen te disconnecten nadat de wedstrijd is begonnen. Je komt ze vooral tegen in div1 en in toernooien waar veel geld te verdienen is. Op een bepaald moment duurt het bijna een kwartier voor je een gewoon potje kunt spelen. En het enige waar je ze niet tegen komt is in de goldcup.
Daarentegen moet ik zeggen dat ik het spel zelf op de pc iets fijner vond spelen. De graphics zijn mooier en ik vond het allemaal net wat sneller (menu's enzo). Maar ja. Die markt is echt helemaal verziekt.
Schreef ze ook dingen als "stagiere"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een stagiere gehad (WO-niveau) die echt niet kon schrijven. Te pas en te onpas de meest belachelijke fouten, als ze een memo of notitie moest opstellen. Dat komt echt amateuristisch over
Tsja, of het erg is. Het was voor mij reden om mijn ps3 onder het stof vandaan te halen, nog een keer te lappen voor hetzelfde spel, een niet gebruikte router op zolder te plaatsen en in te stellen als switch zodat ik de ps3 bekabeld kon aansluiten en weer helemaal opnieuw te beginnen met een stellletje bronzen sukkels ipv met mijn geliefde aguero en toure. Maar ach, erg..😉quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klinkt niet goed. Wil eigenlijk FIFA13 kopen speciaal voor FUT.
Is dat echt zo erg?
Fifa 13 ultimate edition is voor 30 euro te koop. Op de xbox 60 + 20 voor 3 maanden xbox live.
Alleen als ik hem op de PC koop moet ik ook weer zo'n apparaat kopen zodat ik met mijn xbox controller kan spelen.
Ik bedoel zijn de cheaters zo in overvloed op de pc?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:00 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Tsja, of het erg is. Het was voor mij reden om mijn ps3 onder het stof vandaan te halen, nog een keer te lappen voor hetzelfde spel, een niet gebruikte router op zolder te plaatsen en in te stellen als switch zodat ik de ps3 bekabeld kon aansluiten en weer helemaal opnieuw te beginnen met een stellletje bronzen sukkels ipv met mijn geliefde aguero en toure. Maar ach, erg..😉
Niet erger dan op de console. Je heb in ongeveer 1 van de 50 potjes (mijn ervaring) te maken met iemand met een laggswitch, dat is irritant maar niet onoverkomelijk. Daarnaast kan je je meer zorgen maken om EA die je naait dan om cheatersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoel zijn de cheaters zo in overvloed op de pc?
Dat zal ook wel komen doordat de markt veeeeeeeeeeeeeeeeel kleiner is (en dus makkelijk te domineren door een paar enkelingen).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:07 schreef DeWesp het volgende:
Nee hoor het valt wel mee. Daarom deed ik al die moeite...
Kijk even op Ultimatedb en vergelijk daar de prijzen van de wat duurdere spelers. Sif Cazorla is op de pc 400k, op de ps3 140k.
Dat komt doordat (vrijwel) alle dure spelers in handen zijn van de cheaters, zodat de handel volledig verziekt is.
Misschien zijn ze wel heel goed en ragequit iedereen tegen zequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef DeWesp het volgende:
Check deze link nou maar: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1928843.page
Dan zie je precies wat ik bedoel. Er staan YouTube filmpjes die precies laten zien wat er gebeurt. Dat kom je op de consoles niet tegen. Daar heb je wellicht alleen te maken met autobuyers.
Er staan ook screenshots van leaderboards. De top10 staat vol met lui die zoveel matchcoins hebben dat dit alleen mogelijk zou zijn als ze vanaf de start 28 uur per dag gespeeld zouden hebben en dan alles zouden hebben gewonnen...
Sterk staaltje planningquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot 13:00. Ea stelt het onderhoud af op mijn vrije dagen
Doe normaal johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een leraar bij ons op school zegt altijd: plannen is herplannen wat zojuist is geherpland.
Nog anderhalf uur zien te overleven zonder web app
Slaat dat op dat eerste of dat tweede? dat tweede was een troll, ik kan overleven zonder web appquote:
kan je beter coins kopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga dan denk ik toch voor de xbox. Veel meer mensen daar. Even wat live points erbij om een team te maken
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als het een beetje mee zit moet ik volgende week 5 IF's kopen
Hier in Gouda zie ik alleen maar wolken heel snel voorbij drijvenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
De zon schijnt en het regent. Dat betekent een regenboog![]()
(dit is verveling)
SIF Mertens, IF Martinez, IF Sissoko IF Sakho en IF VIlhena (mits stats fatsoenlijk zijnquote:
Zeg POTS, moest jij vandaag niet rond wat pwc-mannetjes hangen? Of heb je die inmiddels zover dat ze een rapportje met trading-tips schrijven?quote:
De zon verdwijnt nu ook hier, het wordt donker. Ik lees trouwens dat een 15 jarig meisje van een flat gesprongen is, omdat een leeftijdsgenootje een naaktfoto van haar verspreid heeftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier in Gouda zie ik alleen maar wolken heel snel voorbij drijven
Hagel hier net (Arnhem)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
De zon schijnt en het regent. Dat betekent een regenboog![]()
(dit is verveling)
Wat een ambitie zegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SIF Mertens, IF Martinez, IF Sissoko IF Sakho en IF VIlhena (mits stats fatsoenlijk zijn). En ik heb ergens nog hoop op een IF wijnaldum
Ze laten me (voorlopig nog) met rust...gaat goed. En trading tips heb ik niet van ze nodig: ik vertrouw liever op jullie kennis en kundequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Zeg POTS, moest jij vandaag niet rond wat pwc-mannetjes hangen? Of heb je die inmiddels zover dat ze een rapportje met trading-tips schrijven?
Afgelopen week 8 ton gemaakt, dus ik heb wat te bestedenquote:
Ik heb nog 1,1 mil in mijn TP (hoop ik)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Afgelopen week 8 ton gemaakt, dus ik heb wat te besteden
Aan dealtjes voor de maintenance?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog 1,1 mil in mijn TP (hoop ik)
Nee, dat is slechts een fractie daarvanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aan dealtjes voor de maintenance?
Kud tiemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als EA Rekik en Ake nog even uitbrengt kan ik dit maken: http://www.futhead.com/fifa/squads/5261821/
Razak zal hopelijk wel 9 chem krijgen als ik de Spurs Fredericks doe
Nojer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef wieisboos het volgende:
Wat is de beste Duitse of Bundesliga keeper?
Zozo, dat is een hele berg aan coinsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog 1,1 mil in mijn TP (hoop ik)
SIF Weidefellerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef wieisboos het volgende:
Wat is de beste Duitse of Bundesliga keeper?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
oeps ik bedoelde silver
Ga denk ik voor Fährmann
Ik heb er twee gehad en Fahrmann was daar wel de beste van (maar iedereen is beter dan der Heinz voor mij wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
oeps ik bedoelde silver
Ga denk ik voor Fährmann
goejen onderbouwing ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is echt een ongelooflijk kut team
Je beide spitsen hebben geen goede shooting, ze zijn niet bijzonder snel of sterk, passing is bizar slecht en ze hebben beiden 2* weak foot. Het enige positieve aan je spitsen koppel is dat dat er eentje erg groot is.. maar 442 is niet het ideale systeem voor zo'n type.quote:
ik zal het even doorgevenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:31 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja laat ze dat meteen ff updaten tijdens het onderhoud!
Ja laat ze dat meteen ff updaten tijdens het onderhoud!quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zozo, dat is een hele berg aan coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |