PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een kutkneusquote:
waarom deze post?quote:
Nee, ik dacht er ook al aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef Zhano het volgende:
Heb ik de waar-de-fuck-zijn-rekik-en-ake rel gemist?
nee, het is echt mijn account nietquote:Op maandag 4 februari 2013 22:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is dat je FIFA twitteraccount ofzo?
je broertje zekerquote:Op maandag 4 februari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, het is echt mijn account niet
Jawel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, het is echt mijn account niet
Zal wel, daar had hij het gisteren al overquote:
auch nichtquote:
quote:Bigirimana Bigirimana He's only got one song, because his name's too long Bigirimana Bigirimana
Brazilianen faifetteback ultra-defense counterquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Skiller FC als teamnaam. Drie keer raden wat voor team.
Kutteamquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Skiller FC als teamnaam. Drie keer raden wat voor team.
Dat heet Siemenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Brazilianen faifetteback ultra-defense counter
waarom heet dat zo?quote:
Dakenniequote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe dan als achterhoede rindaroy- hovland- bassong en tettey cm
2 packs later een Westcarrquote:Op maandag 4 februari 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had een goede start met bronze packs maar nu krijg ik al een tijdje niks meer behalve weer een Boateng (al de 4e keer dat ik hem pull sinds hij naar Arsenal is getransferd) Mijn verwachtingen zijn waarschijnlijk te hoog.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lachen om die smiley
Tis wat, meid.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op dit moment ben ik helemaal niet zo blij als ik voor de zoveelste keer een squad morale of een bronze HC als enige rare krijg. Als ik geluk heb pull ik 1 van die spelers voor het eind van de week en dan is het iemand die dan niks meer waard is.
Zulke spelers krijg ik niet eens in 2.5k packsquote:Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan voor de verandering maar een paar 750c packs.
[ afbeelding ] not bad
vaker doenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan voor de verandering maar een paar 750c packs.
[ afbeelding ] not bad
Ik ook bijna nooitquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zulke spelers krijg ik niet eens in 2.5k packs
Ik kap met alle packs, ik heb echt nooit geluk daarmeequote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooitNet kreeg ik nog een Ashe wat ook wel goed is.. maar met 750c packs ben je je coins veel sneller kwijt.
Ik ben er ook al een tijdje mee opgehouden. De pre-order packs en de season ticket packs doen me elke keer weer beseffen dat ik al veel geld weggegooid hebquote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kap met alle packs, ik heb echt nooit geluk daarmee
Dit dusquote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er ook al een tijdje mee opgehouden. De pre-order packs en de season ticket packs doen me elke keer weer beseffen dat ik al veel geld weggegooid heb
Daarom snap ik niet dat mensen die dingen blijven openenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
AA9skillz en Nepenthez doen ook een wedstrijd packs openen. Na 80 packs heeft AA9 wel een Iniesta gekregen, maar verder ook echt nog helemaal niets waardevols
Omdat 1 x mazzel hebben gelijk staat aan een heleboel werk besparenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat mensen die dingen blijven openenAl is het wel fijn dat er mensen die dingen open blijven maken, anders is de hele economie naar de klote.
Mensen blijven packs openen en hopen op die ene goede pull. Eigenlijk doe ik nu hetzelfde maar dan met bronze packsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat mensen die dingen blijven openenAl is het wel fijn dat er mensen die dingen open blijven maken, anders is de hele economie naar de klote.
Iets zelf ontdekken, uitdokteren, perfectioneren op het tradingvlak vind ik het allerleukste wat er is in FUTquote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat 1 x mazzel hebben gelijk staat aan een heleboel werk besparen
Maar ik heb er schijt aan, heb een mooi handeltje (die vandaag alleen voor geen meter loop, maja al geld genoeg mee gemaakt deze week ) en op deze manier loop ik ook binnen, en zelf gepresteerd
Bronze packen kan nog best winstgevend zijn mits de fitness prijzen wat hoger liggen. De cheat engine tijd was bij de beesten afquote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen blijven packs openen en hopen op die ene goede pull. Eigenlijk doe ik nu hetzelfde maar dan met bronze packs
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey met je kut Feyenoord. We gaan jullie slopen zondag
'quote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey met je kut Feyenoord. We gaan jullie slopen zondag
quote:
Haal je dat niet met normaal traden dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bronze packen kan nog best winstgevend zijn mits de fitness prijzen wat hoger liggen. De cheat engine tijd was bij de beesten af60 a 70K per dag. 5 dagen per week, Wat had ik veel coins toen
Ik heb nu niet zo vaak meer het geduld, ik zet veel spelers erop waarvan ik weet dat ze niet gaan verkopen. Ik heb genoeg methoden om winst te maken maar zeker op dit moment heb ik liever 1 van die nieuwe spelers in een packquote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bronze packen kan nog best winstgevend zijn mits de fitness prijzen wat hoger liggen. De cheat engine tijd was bij de beesten af60 a 70K per dag. 5 dagen per week, Wat had ik veel coins toen
60K per dag, we zijn vanaf begin oktober bezig... 4 maanden, 120 dagen. 120 x 60K. Dan zou ik 7.200.000 gehad moeten hebben. Vooruit, in de weekenden even rust... 4 a 5 miljoen. Met de verkochte munten erbij had ik nu iets van 3 miljoen moeten hebben. Toch niet slechtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haal je dat niet met normaal traden dan?
Haha, Schaken is echt dramatisch dit seizoen. Eigenlijk alle rechtsbuitens die we hebben. In principe kan je rechts laten lopen als AZ zijndequote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik zag op ad staan: Schaken richt zich op AZ. Ik dacht even dat hij naar AZ ging
Wist helemaal niet dat het zondag al Feyenoord - AZ was joh
Nee dat klopt :p Het was wel een hele makkelijke manier idd, heb het ook gedaan begin deze Futquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
60K per dag, we zijn vanaf begin oktober bezig... 4 maanden, 120 dagen. 120 x 60K. Dan zou ik 7.200.000 gehad moeten hebben. Vooruit, in de weekenden even rust... 4 a 5 miljoen. Met de verkochte munten erbij had ik nu iets van 3 miljoen moeten hebben. Toch niet slecht
Het is erg wisselvallig hoor. Je tikt Vitesse kansloos weg, en vervolgens geen vuist tegen Groningen kunnen maken. Het is te hopen dat Maher en Altidore zich in de kijker willen spelen. Europees voetbal is ver weg, de degradatie zone is ook wel op veilige afstand. Het wordt een soort NEC-seizoen. Beetje anoniem en saai. Wel het kleine kansje in de beker nogquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Haha, Schaken is echt dramatisch dit seizoen. Eigenlijk alle rechtsbuitens die we hebben. In principe kan je rechts laten lopen als AZ zijnde. Komt toch amper dreiging vanaf.
Denk dat het een leuke wedstrijd wordt als AZ het niveau haalt van eerdere wedstrijden in 2013
Ik kwam in de knel met 1 of andere flash player en was te lui om een nieuwe te installeren. Achteraf toch wel blij mee geweest, al zijn alle mensen met een ban gewoon weer vrolijk aan het FUT'tenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef Vijf_voor het volgende:
tamperen werkte in het begin ook goed
Boerrigter kopen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Haha, Schaken is echt dramatisch dit seizoen. Eigenlijk alle rechtsbuitens die we hebben. In principe kan je rechts laten lopen als AZ zijnde. Komt toch amper dreiging vanaf.
Denk dat het een leuke wedstrijd wordt als AZ het niveau haalt van eerdere wedstrijden in 2013
quicksell all > +15kquote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kwam in de knel met 1 of andere flash player en was te lui om een nieuwe te installeren. Achteraf toch wel blij mee geweest, al zijn alle mensen met een ban gewoon weer vrolijk aan het FUT'ten
Als hij een tijdje blessurevrij is, en vertrouwen krijgt, dan kan hij best van waarde zijn voor een elftal als Feyenoord.quote:
Het was hier stil geweest als dat niet zo wasquote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kwam in de knel met 1 of andere flash player en was te lui om een nieuwe te installeren. Achteraf toch wel blij mee geweest, al zijn alle mensen met een ban gewoon weer vrolijk aan het FUT'ten
Inderdaad, en had er zelf ook nog wat aan overgehouden omdat Lindgren en TJV mij coins toegeschoven haddenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was hier stil geweest als dat niet zo was
thx voor de info, gr gr rikquote:Op maandag 4 februari 2013 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad, en had er zelf ook nog wat aan overgehouden omdat Lindgren en TJV mij coins toegeschoven hadden
Elkeson zijn schot is een stuk beter, maar hij heeft rare workrates voor een ST. Om welke positie gaat het?quote:
deze zijn allebei wel okeequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:01 schreef Revontulet het volgende:
Diego Lopez is echt de slechtste keeper in FUT 13 zonder twijfel
Spits in 352, dacht jij als skiller hebt ze zeker geprobeerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Elkeson zijn schot is een stuk beter, maar hij heeft rare workrates voor een ST. Om welke positie gaat het?
[ afbeelding ]
Diego lopez raakt al verward van het gras, dan snaptie opeens niet meer hoe zijn benen werkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast niet slechter dan deze keeper
Ik heb ze allebei geprobeerd ja. Ik vind Sobis meer een wendbare spits, al lijkt dat niet eens zo uit de stats. Qua stats lijkt Elkeson me beter, hij is ook veel beter in de lucht (ook wel fijn in een 3-5-2). Probeer ze anders allebei.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Spits in 352, dacht jij als skiller hebt ze zeker geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |