De spoorlijnen in het zuiden van Engeland zijn deels geëlektrificeerd met derde rail, waar 750 volt op staat. Dat is o.a. het geval bij Shakespeare's Cliff, waar ik de foto heb gemaakt.quote:
Idem ingekorte boten voor Lelystad/Amsterdam - Vlissingen ... Met dank aan de provincie zeeland.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Ye, ik had het gelezen ja. ICM-6 waar voorheen VIRM-12 reed..
Dat laatst gaat er echt lomp aan toe: vroeger koppelende treinen uit Den Haag en Rotterdam, nu nog slechts de helft. Op het andere kwartier een VIRM-IV of zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet alleen daar, maar ook op tussen Rotterdam/Den Haag en Utrecht/Amersfoort is er zo sterk ingekrompen dat het bijna niet meer voor te stellen is dat het past ...
Ik ben gestopt met melden op volletreinen.nlquote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef KnightSolaire het volgende:
Over die drukke treinen: altijd melden bij NS. Kan nog wel eens effect hebben (en niet geschoten is altijd mis natuurlijk).
ik snap niet dat ze niet pendeltreinen laten rijden tussen Utrecht en Amersfoort. Met een drietal stellen kun je in de spitsuren pendelen en dan de druk voor alle andere treinen op dat stukje weghalen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:49 schreef Fiorano het volgende:
Amersfoort - utrecht is met regelmaat dramatisch... Twitter van NS reageert nooit op m'n meldingen....
Er valt prima bij/af te koppelen in Roosendaal hoor: je gooit het achterste stel eraf op weg naar Vlissingen en pakt dat 20 minuten later weer op met de trein naar Lelystad. Kost misschien een minuut extra, maar in Deventer kan het ook altijd makkelijk in twee minuten.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Idem ingekorte boten voor Lelystad/Amsterdam - Vlissingen ... Met dank aan de provincie zeeland.
Kost een nedtrain mannetje, of misschien wel twee. Willen ze niet vanwege de kosten.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er valt prima bij/af te koppelen in Roosendaal hoor: je gooit het achterste stel eraf op weg naar Vlissingen en pakt dat 20 minuten later weer op met de trein naar Lelystad. Kost misschien een minuut extra, maar in Deventer kan het ook altijd makkelijk in twee minuten.
heb je niet eens nodig als het stel meteen weer retour gaat. Je kunt het in Roosendaal gewoon laten staan voor die 20 minutenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Kost een nedtrain mannetje, of misschien wel twee. Willen ze niet vanwege de kosten.
Ontkoppelen moeten Nedtrein mensen doen. Mogen ze niet meer.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb je niet eens nodig als het stel meteen weer retour gaat. Je kunt het in Roosendaal gewoon laten staan voor die 20 minuten
Gaaf, weer een Regeltje waardoor allerlei praktische dingen "niet kunnen"quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Ontkoppelen moeten Nedtrein mensen doen. Mogen ze niet meer.
wat moeten we ook zonder regels in Nederlandquote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Ontkoppelen moeten Nedtrein mensen doen. Mogen ze niet meer.
Moeten ze anders ook weer voor op cursus, kost geld. Weet je tochquote:Op maandag 4 februari 2013 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf, weer een Regeltje waardoor allerlei praktische dingen "niet kunnen"![]()
Vooh-al dooh-gaan
Dingen staan niet eens in slaapstand 's nachtsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
straks moeten ze de treinen 'op laten starten' door nedtrain mensen
En TBP's oplezen mag straks ook alleen nog maar als "gekwalificeerde reiziger"quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
straks moeten ze de treinen 'op laten starten' door nedtrain mensen
Lees het in onze 27e beta app, het nieuwe treinbord!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En TBP's oplezen mag straks ook alleen nog maar als "gekwalificeerde reiziger"
Instapcursus gladde tree en gladde perrons ben je nog vergeten!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar moet je allemaal aan voldoen als je ook nog echt wilt INSTAPPEN?![]()
Diploma OV-Chipkaart A t/m D
Regel- en Wetskennis 1: Vervoerbewijs
Regel- en Wetskennis 2: GtbV
Regel- en Wetskennis 3: Hond en Fiets
Regel- en Wetskennis 4: Gedrag op het Perron
Vergunning "Kopen bij Servex NS Retail Services" maandelijks te verlengen ā ¤ 30
Oh ja, je moet natuurlijk ook nog een vervoerbewijs hebben.
uitstappers voor laten gaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar moet je allemaal aan voldoen als je ook nog echt wilt INSTAPPEN?![]()
Diploma OV-Chipkaart A t/m D
Regel- en Wetskennis 1: Vervoerbewijs
Regel- en Wetskennis 2: GtbV
Regel- en Wetskennis 3: Hond en Fiets
Regel- en Wetskennis 4: Gedrag op het Perron
Vergunning "Kopen bij Servex NS Retail Services" maandelijks te verlengen ā ¤ 30
Oh ja, je moet natuurlijk ook nog een vervoerbewijs hebben.
BOETE!!!!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Instapcursus gladde tree en gladde perrons ben je nog vergeten!
Niet vergeten: al op het perron hč.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, je moet natuurlijk ook nog een vervoerbewijs hebben.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Niet vergeten: al op het perron hč.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |