quote:
ZOOOO GRAPPIG!!!!quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey allemaal, im back
Mij gewoon 2 keer quotenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey allemaal, im back
ik ben voorkantquote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey allemaal, im back
Wat?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Haha straciatella vindt LB ook lekker en en ...
ik hou daar maar op![]()
wilde ik ook al zeggenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoorde je dat appel, cecile is bij proefkonijnen
hee ik hou ook van straciatellaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ik hou daar maar op![]()
Nee nu doorgaan, je kan hetquote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ik hou daar maar op![]()
ik kijk tv nuquote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Even tosti eten, kom dan liedjes
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee nu doorgaan, je kan het
Ja, die andere moest JRRY zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij gewoon 2 keer quoten
quote:
chick van appolquote:
Straciatella vindt mij ook gewoon lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
hee ik hou ook van straciatella![]()
![]()
![]()
![]()
tevens klopt je spelling niet, nu staat er dat straciatella LB lekker vindt. :p
-t dus, of zin aanpassen qua woordsvolgorde?
neequote:
Ik zie hier een mogelijkheid tot drie schaaltjes met straciatellaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
hee ik hou ook van straciatella![]()
![]()
![]()
![]()
tevens klopt je spelling niet, nu staat er dat straciatella LB lekker vindt. :p
-t dus, of zin aanpassen qua woordsvolgorde?
Dat uiteraard. Maar is dat ook waar pizzameneer op doelde?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Straciatella vindt mij ook gewoon lekker
weet niet?!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[..]
de ginger
(toch? of heb ik het weer verkeerd onthouden)
SUKKELquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
Ahdamn te laat voor de AH het is al 22.00.
nee die is weg.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[..]
de ginger
(toch? of heb ik het weer verkeerd onthouden)
Jaquote:
eigenlijk nietquote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat uiteraard. Maar is dat ook waar pizzameneer op doelde?
Zeg dat het aan FOK! ligt en niet internetquote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
Mijn moeder dreigt de internetverbinding er af te pleuren, omdat ze vind dat ik te laat naar bed ga
Router staat op mijn kamer, omdat ik weet hoe het enigszins werkt.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
Mijn moeder dreigt de internetverbinding er af te pleuren, omdat ze vind dat ik te laat naar bed ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |