Piepert, daar hoef jij toch niet om te klagen, de vrouwen wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef amenth het volgende:
laatste tijd hoor ik van veel boykies dat ze geen pussy likken omdat ze het vies vinden, dat zijn in mijn optiec geen echte mannen want je moet gwn down gaan en haar laten genieten je weet zelf, dat heet wederzijdse respect, het moet wel zo zijn dat ze haar goed verzorgd anders is het wel vies maar dan moet je maar goeie vrouwen zoeken
klacht: veel mannen die liever niet beffen, gebrek aan respect and waardering voor vrouwelijke lichaam
Dit dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Geelman het volgende:
Doen FOK!'ers toch niet. Die raken nooit vrouwen aan.
turken topicsquote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef amenth het volgende:
laatste tijd hoor ik van veel boykies dat ze geen pussy likken omdat ze het vies vinden, dat zijn in mijn optiec geen echte mannen want je moet gwn down gaan en haar laten genieten je weet zelf, dat heet wederzijdse respect, het moet wel zo zijn dat ze haar goed verzorgd anders is het wel vies maar dan moet je maar goeie vrouwen zoeken
klacht: veel mannen die liever niet beffen, gebrek aan respect and waardering voor vrouwelijke lichaam
Ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef NotYou het volgende:
En ik maar denken dat dit een pro-ana mannentopic was.
optiecquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Marie30 het volgende:
Gebruik het woord optiek a.u.b. niet als je het zo schrijft.En een leesteken hier en daar kan ook geen kwaad.
Ontopic: je hebt gelijk, een echte man eet.
Ik wil hem nietquote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
optiec
wat doe je als een man niet ''eet''
dumpen?
maar wel goed behandelbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef Arthur. het volgende:
BLEGH krijg je trouwens keelkanker van
Is het niet obtieck?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Marie30 het volgende:
Gebruik het woord optiek a.u.b. niet als je het zo schrijft.En een leesteken hier en daar kan ook geen kwaad.
Ontopic: je hebt gelijk, een echte man eet.
ook likken?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef malzahar het volgende:
een echte man gaat ook door de rode zee
Een echte schipper vaart ook door de rode zee... zeggen ze...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef malzahar het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef malzahar het volgende:
Met mijquote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
KwadeAfdronk heeft al minstens één keer seks gehad in haar leven!
Gadverquote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef malzahar het volgende:
minstens jaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gna Gnaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Datquote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef NotYou het volgende:
En ik maar denken dat dit een pro-ana mannentopic was.
Ik sex al 12 jaar met dezelfde vrouw......quote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon opbokken met die smileybagger. Bepalen wij wel of het een baggertopic is.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom is mijn post weg![]()
Dit is een baggerturkentopic.........
Ja droog op het schip ja, niet zwemmend naar de overkantquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Een echte schipper vaart ook door de rode zee... zeggen ze...
Mag ie toch alleen doen![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja droog op het schip ja, niet zwemmend naar de overkant
Wild at Heart met Nicolas Cage!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef LangeJan het volgende:
Take a bite o'peach.
10 punten voor wie weet welke film.
ik begin er niet overquote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wie likt nou weer een zee?Domme vrouwen ook
Ik ben geen FOK!kerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Geelman het volgende:
Hmm dan moet ik wel veel van haar houden hoor, of dronken zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef malzahar het volgende:
Dan stop ik wel met roken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:03 schreef sinepedraap het volgende:
Ik las gisteren trouwens een artikel dat je er kanker van krijgt![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)jgt_u_kanker_af.html
Nee je eet het toch niet eraf net zo als dat je als wijnproever het weer uitspuugt en het niet doorslikt dan wordt je fucking dronkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:08 schreef antfukker het volgende:
Dus de mannen die meedoen aan Obese zijn echte befferts
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef malzahar het volgende:
Mee eens inderdaad. Kutje likken is gaaf, lekker vies.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef amenth het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gadver![]()
Dat zou ik dus nooit doen
Shitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:57 schreef sinepedraap het volgende:
Ik snap niet hoe je er vies van kan zijn.
Ok een onbekend meisje of een one night stand dan zal ik eerlijk zijn maar die zou ik niet gelijk uit mezelf likken maar gewoon een leuk meisje een lief meisje het meisje waar je van houdt is toch fucking geil man zo haar benen omhoog doen plat op d'r rug op bed die polzen zo beetpakken en gewoon zo lekker likken en gillend en trillend laten komen mmmmmm zo lekker dat lieve schattige kutje ohyeah ben helemaal heet nu oh jaaaa mmmmmm zijn hier 00wk dames? Ping hyves facebook vraag maar in PM:@:@:@:@
Polzen.....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:57 schreef sinepedraap het volgende:
haar benen omhoog doen plat op d'r rug op bed die polzen zo beetpakken
quote:
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Geelman het volgende:
Dude.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Als mijn zusje heeft gesport en doucht dan legt ze vaak haar zweet onderbroek op de verwarming.
Als ik aan die natte plekken snuffel dan voel ik me net onder invloed, zo lekke.r
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Als mijn zusje heeft gesport en doucht dan legt ze vaak haar zweet onderbroek op de verwarming.
Als ik aan die natte plekken snuffel dan voel ik me net onder invloed, zo lekke.r
kan je er niet stiekem eentje stelen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Guapo II is gearriveerd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:
wel eens mijn moeders badpak aangetrokken toen ik net in de pubertijd zat, liep ik zo met dat ding aan door de woonkamer als ik alleen thuis was. Maar gelukkig ben ik die periode ruimschoots voorbijquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
kan je er niet stiekem eentje stelen?
ja, nu ben je volkomen normaal inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:35 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
wel eens mijn moeders badpak aangetrokken toen ik net in de pubertijd zat, liep ik zo met dat ding aan door de woonkamer als ik alleen thuis was. Maar gelukkig ben ik die periode ruimschoots voorbij
Wrm legt ze een gebruikte onderbroek op de verwarming, moet dat niet gelijk in de was?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Moeders doet 1 keer per week de was, op zaterdag. als ze de natte onderbroek zolang in de wasmand laat liggen tot het zaterdag komt er misschien het weer in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wrm legt ze een gebruikte onderbroek op de verwarming, moet dat niet gelijk in de was?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Moeders doet 1 keer per week de was, op zaterdag. als ze de natte onderbroek zolang in de wasmand laat liggen tot het zaterdag komt er misschien het weer in.
Maar als je het op de kachel legt dan droogt het toch helemaal uit, kan ze het niet beter gewoon op een vochtige plek leggen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Moeders doet 1 keer per week de was, op zaterdag. als ze de natte onderbroek zolang in de wasmand laat liggen tot het zaterdag komt er misschien het weer in.
Goede opmerkingquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, nu ben je volkomen normaal inderdaad.
Faken ze het wel natuurlijk of is er overacting?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben echt vreselijk slecht in beffen.
Ofja dat denk ikIk doe eigenlijk maar iets
Jaa kloptquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n raar kippenkutje.
niks mis met een zacht kippevelletjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |