Ik las schaamluisquote:
Ik las Hitlerquote:
Doe het altijd wel, maar als je gewoon dik genoeg wc papier hebt en dan dubbel vouwt is dat volgens mij alleen als je diarree hebt hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is WC-papier.
Dus voor alle retards die hun handen niet wassen nadat ze hun reet hebben lopen afvegen, er zit stront aan je poot!
Ik veeg mijn billen af met mijn handen. Zou jij toch ook wel doen bij mij, dWc?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is WC-papier.
Dus voor alle retards die hun handen niet wassen nadat ze hun reet hebben lopen afvegen, er zit stront aan je poot!
Ik zou je schoonlikken.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik veeg mijn billen af met mijn handen. Zou jij toch ook wel doen bij mij, dWc?![]()
![]()
Ik heb 3-laags papier en vouw 3 keer dubbel, maar volgens mij zitten er altijd wel poepbacteriën op m'n handquote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe het altijd wel, maar als je gewoon dik genoeg wc papier hebt en dan dubbel vouwt is dat volgens mij alleen als je diarree hebt hoor.
Zeker, om vervolgens tussen je borsten een hartje te vingervervenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik veeg mijn billen af met mijn handen. Zou jij toch ook wel doen bij mij, dWc?![]()
![]()
Sickquote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Deze dirty girl.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
quote:
Awesomequote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeker, om vervolgens tussen je borsten een hartje te vingerverven.
Ja of gewoon iemand die tegen je vieze sterretje plast.quote:
Dan heb ik echt ongezonde ontlasting, veeg me een ongeluk.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef Chai het volgende:
Als je trouwens gezonde ontlasting hebt valt er (bijna) niets af te vegen.
Uit hetzelfde topic:quote:
Vanaf daar ging het los.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Zeer terechte klacht, maar de leiding van FOK! doet dit zodat ze hun banbeleid niet meer hoeven te verantwoorden.
Vergelijkbaar met de situatie in ons buurland een aantal jaren geleden.
Vies.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb ik echt ongezonde ontlasting, veeg me een ongeluk.
Geil idee wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja of gewoon iemand die tegen je vieze sterretje plast.
Komt vaak ook voor hoor, maar toch m'n handen wassen met zeep na afloopquote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef Chai het volgende:
Als je trouwens gezonde ontlasting hebt valt er (bijna) niets af te vegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |