Ik heb niet eens gekekenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vas denkt altijd dat ze alles weet.
Uitgerekend zij had toch moeten herkennen dat deze man onder de invloed van drugs was.
ROYAALquote:
Dus je liegt gewoon bewust tegen me. Stomme teef, ik mag je niet meer nuquote:
Come at me ho.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus je liegt gewoon bewust tegen me. Stomme teef, ik mag je niet meer nu
En dan zo vast komen te zitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou de ijskristallen van je clit likken.
Kom maar bij mij, wij Polen moeten elkaar steunen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus je liegt gewoon bewust tegen me. Stomme teef, ik mag je niet meer nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, wij Polen moeten elkaar steunen.Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Nee.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou de ijskristallen van je clit likken.
Zal gvd eens over jou heen kotsen.quote:
Komt ze daar weer mee he. Je weet dat ik dat niet durfquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, wij Polen moeten elkaar steunen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Klinkt stiekem best verleidelijk, misschien is dit een verborgen fetisj.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal gvd eens over jou heen kotsen.
Ik doe gewoon GHB in je drankje en maak dan foto's en post ze op FOK!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt ze daar weer mee he. Je weet dat ik dat niet durf
Genoeg foto's van mij die jij kan posten hier op FOK, dus weet niet op wat voor foto's je doelt??quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe gewoon GHB in je drankje en maak dan foto's en post ze op FOK!
Down boy.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt stiekem best verleidelijk, misschien is dit een verborgen fetisj.
Met een fles in je punani.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Genoeg foto's van mij die jij kan posten hier op FOK, dus weet niet op wat voor foto's je doelt??![]()
Hahahaha supersized clit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |